Gender: Male Age: 33 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 388 Location: Lutjegast
Posted: Wed 17 Dec 2008, 16:19 Post subject:
dat je onderste boven gaat staan, zitten. En er doorheen gaat kijken.. _________________ Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Gender: Male Age: 54 Joined: 18 Nov 2006 Posts: 578 Location: Heteren
Posted: Wed 17 Dec 2008, 20:42 Post subject:
ZIt er nog garantie op?
In dat geval zou ik terug naar de winkel gaan. Want het is (als ik goed ben ingelicht) niet normaal bij verrekijkers. Bij geen garantie zou ik ook voor de optie van Tjeerd gaan.
Gender: Male Age: 51 Joined: 12 Nov 2006 Posts: 16 Location: Ooltgensplaat
Posted: Thu 18 Dec 2008, 17:33 Post subject:
Ligt het aan mij of zijn de eerste twee reacties op z'n zacht gezegd wat vreemd?
Zeker de opmerking over de 1 euro vind ik niet zo gepast, er zijn ook mensen die best iets beters zouden willen maar het gewoonweg niet kunnen betalen.
Buiten dat is de topic starter met dit soort antwoorden niet zo gebaat lijkt mij.
Zelf ken ik deze kijker niet dus ik kan je niet verder helpen, maar 100% lijkt mij het niet. Zolas hierboven genoemd lijkt me je te beroepen op de garantie het best.
Dit wilde ik gewoon even kwijt. _________________ Nikon fotogereedschap
Swarovski kijkgereedschap
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum