Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Sat 03 Jan 2009, 20:23 Post subject:
Bedankt allemaal voor de vriendelijke reacties!
Mijn eerste ervaringen als mod zitten er inmiddels op. Best heftig, goedkeuren, afkeuren. Soms is het duidelijk, maar twijfelgevallen zijn er ook, dat is echt moeilijk. Ik merk gelukkig dat bij twijfel we altijd even collegiaal raadplegen, dat helpt.
Ik ben ook enthousiast over het nieuwe TA systeem, dat nodigt veel meer uit om de gebruiker gericht commentaar te geven bij afkeuring. Ook als gebruiker vind ik dat prettig (ik krijg ook wel 's iets terug...). Ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren.
Niet alleen foto's beoordelen, ook meedenken over de verdere ontwikkeling site hoort er bij. Heel inspirerend, er zitten mooie initiatieven in de pen, daar praat ik graag over mee. Leuke ideeën zijn overigens altijd welkom...
Kortom: leuke klus en ik ben er mooi zoet mee.
Ik hoop daarnaast voldoende tijd te vinden om foto's te blijven plaatsen en commentaar te leveren als medegebruiker van NP, al zal het vast iets minder zijn dan voorheen.
Posted: Wed 07 Jan 2009, 19:42 Post subject:
Ron, wat leuk, dat je als nieuwe moderator bent benoemd en ik wens je veel succes en ook goed foto's bekijken.
gr, Hannie _________________ Pentax: K10D, Pentax K5, Pentax SMC DA 18-55 mm, F 3,5-5,6, Pentax macro FA 100, F 2,8 DA WR en Pentax SMC DA 18-135mm f/3.5-5.6 ED AL DC WR
Fotorugzak: Lowepro Versapack 200 AW
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum