robvandegraaf wrote: |
Ik ben even bezig geweest en heb deze voorbeelden gevonden:
Kortom als er maar zoveel mogelijk kleur in zit dan zit je wel goed. Doe dit door de kleur van het onderwerp dat je kiest gecombineerd met een gekleurde achtergrond. Het is dus een heel brede opdracht maar je moet wel creatief te werk gaan. Het uitvoeren van deze opdracht wordt het leukst als je hierbij de kleur "groen" zoveel mogelijk vermijdt als extra moeilijkheidsgraad. Succes! |
Quote: |
De winnaar van de vorige seizoensopdracht Rob van de Graaf mocht weer een nieuwe uitdaging verzinnen om jullie aan het werk te zetten en dat is geworden:
Creatief met kleurRob heeft ook uit ieder album een voorbeeld gezocht en schrijft daar zelf het volgende over:Ik ben even bezig geweest en heb deze voorbeelden gevonden:Landschappen De Wieden van KeizerjfZoogdieren Eekhoorn van Edwin KatsWilde planten en mossen Pinksterbloem en Paardebloem van niriVlinders en motten Kleine Wintervlinder van Co... |
Quote: |
Creatief met kleurRob heeft ook uit ieder |
Naturepix wrote: |
Het volgende voorbeeld bevat veel groen, maar is wel erg mooi!
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=84307 |
Hans Adema wrote: |
@Job. Je toont precies wat de folder van Asahi Pentax in mijn jeugd bedoelde. Je foto is nl. niet groen, zoals zij groen bedoelden! ![]() |