Het kan geen kwaad het weer eens onder de aandacht te brengen Laurens Hij stond bij mijn favorieten, met nadruk op "stond"......nu staat tie er weer !!
Bedankt voor deze goedkope site.
Goed om hier en daar eens prijs te vergelijken.
Zelf heb ik nog wel eens wat bij http://www.fotoshopaalten.nl/. besteld.
Voor kleine zaken ook een interessante site.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Gender: Male Age: 42 Joined: 24 Dec 2007 Posts: 110 Location: Gouda
Posted: Thu 23 Jul 2009, 21:28 Post subject:
Niet om vervelend te zijn maar toch even een korte 'ervaring' van mijn kant. Ik heb de close-upfilters een tijd geleden via deze site besteld. Achteraf toch een beetje spijt van omdat ze van een matige kwaliteit zijn. Bij dat soort glaswerk komt het toch heel nauw bij deze filters heb je bijvoorbeeld heel snel en veel last van chromatische aberatie (schrijf ik dit goed ?) Kortom: bedenk dat de lage prijzen érgens vandaan moeten komen en houd het spreekwoordlijke 'goedkoop = duurkoop' even in het achterhoofd. Ik dacht, ik meld het toch even...
Arie T. _________________ Body: Canon EOS 350D
Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO
Gender: Male Age: 34 Joined: 16 Jun 2006 Posts: 289 Location: Sliedrecht
Posted: Fri 24 Jul 2009, 10:29 Post subject:
Das minder Arie!
Heb zelf net de goedkoopste CU lensjes op Ebay binnen gekregen,
gisteren de hele dag mee gefotografeerd en nergens last van gehad.
K had dan +1 +2 +4 en MACRO (+10 schijnt) voor €11,95
Had verwacht een pakketje zooi binnen te krijgen, maar dit bevalt me tot nu toe wel.. verandert misschien nog
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum