Quote: |
En tenslotte hoop ik Robby er natuurlijk ook te ontmoeten, ik zal vanmiddag extra goed op het publiek letten |
Wat me wel opvalt is dat de hertenfoto's relatief goed aan worden geklikt (veel hits), maar dat er relatief ontzettend weinig reacties op komen. Iemand een idee waarom? |
Sonja wrote: | ||
V E R Z A D I G I N G !!!!!!! ![]() groetjes Sonja |
[quote="Frosty"]ik nog even.
Ik ben het best een met Hans B. Ook ik heb mijn eigen normen en waarden. Ik hou me aan de regels en wat anderen doen moeten zij weten. Wel vertel ik tijdens mijn workshops, hoe het beter kan. quote] |
Frosty wrote: |
Ik laat het hierbij want het wordt weer een NP discussie en daar wordt ik altijd erg misselijk van vandaar dat ik normaliter hier ook nooit kom.
Men gunt elkaar het licht in de lens niet.... Adios en wijsheid voor allen. |
Ik laat het hierbij want het wordt weer een NP discussie en daar wordt ik altijd erg misselijk van vandaar dat ik normaliter hier ook nooit kom.
|
Zie hier. Voor de Nederlandse situatie is een uitzondering gemaakt, als gebaar naar de Nederlandse fotografen. Formeel, als je alles gelijk zou beschouwen, zou je edelherten van de Hoge Veluwe eigenlijk ook moeten weren, maar daar is dus niet voor gekozen. Kunnen we alsnog doen? |