Arjen Drost wrote: |
ik keek laatst voor de grap eens naar een onderwaterhuis voor de 5D... Werd niet heel vrolijk van de prijs... Of zou je daar de camera bij krijgen voor die prijs ![]() |
Quote: |
Hoi Vinz , toch wil ik nog even dit aan je meegeven als je nog iets vergeljken wil , kijk dan naar de hoeveelheid pixels van de monitor , ik weet dat de nikon 5000 er 230,000 heeft alleen van de canon weet ik het niet , dit is toch wel heel belangrijk met het beoordelenen van de scherpte van een opname op je monitor . Verder nog 2 goeie sites voor nu en in de toekomst voor camera's Digital |camera revieuw met vele tests....... Voor lenzen Welcome to Photozone .de , hier staan oude maar ook vele nieuwe lenzen met VR .bv uitgetest zowel in de praktijk als in het laboratorium met resolutie , CA en vignetteren . De lens is het belangrijkste van je camera en niet het sluitstuk . Op deze site staan wel honderd lenzen van alle merken . Groetjes Bert Veerman |
Onderwaterhuis voor een DLR camera is mi dusdanig complex dat zo'n ding uitsluitend te gebruiken is door iemand die dat bijna dagelijks doet. Daarnaast is de kwaliteit onder water een heel ander aspect dan op "het droge". Ik gebruik voor "onder water" een Ixus 75 met onderwaterhuisje voor in totaal €400,-. |
Nu veel oefenen en de verschillen tov je compact onder de knie zien te krijgen. |
nu gaat er weer een wereld voor me open |
Vinz1980 wrote: | ||
wblink schreef:
Zo heb ik dus mijn Canon Powershot A710is in het WP-DC6 huisje voor samen €420. En die zal ik voorlopig ook nog wel blijven gebruiken...totdat ik zo'n duur, ingewikkeld, ding bij elkaar heb gespaard. Ik maak zo'n 75~100 duiken per jaar, is dat bijna dagelijks ? ![]() |