Laurens wrote: |
Hoelang blijft een foto staan? |
Quote: |
Dat is afhankelijk van hoeveel mooie foto's jullie insturen |
Vinz1980 wrote: |
Volgens mij zijn er genoeg mooie die te weinig aandacht krijgen, moet lukken ![]() |
Misschien een beetje een gevaarlijke opmerking, maar we staan altijd open voor suggesties |
jonggolde wrote: |
.had dan gewoon het TA openbaar gemaakt. Bespreekstof genoeg zou ik zo zeggen! |
Maar wat mij hier uitermate tegen de borst stuit is het feit dat de moderators ons nu ook nog eens gaan dicteren aan welke foto's wij meer aandacht zouden moeten geven!
Persoonlijk heb ik nu meer dan genoeg van die betuttelende, schooljufachtige arrogantie. Ik vind het een regelrechte belediging en onderschatting van de intelligentie van de bezoekers van deze site. Henriėtte |
Maar wat mij hier uitermate tegen de borst stuit is het feit dat de moderators ons nu ook nog eens gaan dicteren aan welke foto's wij meer aandacht zouden moeten geven!
Persoonlijk heb ik nu meer dan genoeg van die betuttelende, schooljufachtige arrogantie |
Persoonlijk heb ik nu meer dan genoeg van die betuttelende, schooljufachtige arrogantie. Ik vind het een regelrechte belediging en onderschatting van de intelligentie van de bezoekers van deze site. Henriėtte |
om een bepaalde reden voor het voetlicht willen brengen. Dit kan zijn dat het een erg mooie foto is (naar onze mening) die te weinig aandacht heeft gekregen, maar ook een foto van een speciale gebeurtenis of juist een gebruiker die grote vooruitgang heeft geboekt. |
Dat hebben we jarenlang gehad en er werd (bijna) nooit wat besproken. Ik denk dus ook niet dat dat nu ineens wel gaat werken. |
Ik begrijp echt helemaal niets van jullie. Sonja heeft het over neerbuigend. Dat vind ik nu juist het gedrag van de moderators naar hun gasten toe.
Maar goed...ik kan niet in jullie hersens kijken. Het zal wel zo zijn. Het is zeker niet mijn bedoeling om wie dan ook te beledigen dus als iemand dat zo ervaren heeft dan bied ik hiervoor mijn excuses aan, maar ik neem niets van mijn opmerkingen terug. Ik vind dat wij als kleuters terecht worden gewezen. Gr. Henriėtte de Jong |
David Ruijs wrote: |
Henriette wil dus niemand beledigen maar zegt eerlijk haar
mening, moet kunnen toch? Ze doet tenminste haar mond open. Ik ben niet helemaal met Henriette eens maar ik kan een heel eind met haar mee..... Laat ik het zo zeggen; ik vind het album niets toevoegen. Houdoe |