Posted: Wed 03 Feb 2010, 23:23 Post subject: Te koop: Sigma 150-500mm DG APO OS voor Canon - VERKOCHT
Ik bied mijn (bijna) 1 jaar oude Sigma 150-500mm met Optical Stabilizer en de snelle Sigma HSM voor autofocus te koop aan.
Een jaar geleden voor 800 Euro gekocht + een Tiffen UV-filter (55 euro, heeft er altijd op gezeten). Ik heb de aankoopbonnen nog hier liggen. Gekocht in Belgie dus 2 jaar garantie na aankoopdatum (nog een jaar garantie dus)!
Enige gebruiksporen op de statiefgondel en ring maar mechanisch en optisch in zeer goede staat.
Compleet met draagtas, UV-filter, aankoopbewijs, gebruiksaanwijzing en doos.
Deze lens is uitermate geschikt voor natuur- en vogelfotografie! Voorbeelden kunnen gevonden worden onder mijn profiel ('egilio') hier en op birdpix (vrijwel alle in 2009 geplaatste foto's).
Reden van verkoop is de overstap op een lens uit de top-serie van Canon.
Doe een goed bod. _________________ Canon Eos 30D met vooral de Sigma 50-500mm en Sigma 105mm macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum