Rene wrote: |
Wat is de reden om er 3mp bij te doen 18 i.p.v 15? 0.3 bps meer (3.7 i.p.v 3.4) Exposure compensation +/-5 stops. 5 stops!!!! Leuk op papier maar daar heeft niemand toch wat aan! |
En waarom moeten we ineens met z'n allen gaan filmen? |
Het begint een beetje op de mensen van windows te lijken die om de paar jaar doen overkomen dat je toch best wel goed werkende XP toch echt aan vervanging toe is.... |
Quote: |
Voor sommige anderen komt het juist misschien wel goed uit dat er net wat beters beschikbaar is dan een jaar eerder, omdat ze nu net toe zijn aan iets nieuws. |
Dit model (550D) zit in de xxxD serie, en niet in de xxD serie (dat maakt wel een verschil qua doelgroep).
|
K.J.Schilstra wrote: |
Dus zeg ik dat dit een voor de doelgroep hier op Nederpix deze camera weggegooid geld is. Zie de specs! Alleen al de ISO trap is al belachelijk. |
Maar waarom verdedig jij Canon zo Taka? Aandelen? ;-) |
Dit topic (op Nederpix, waar vooral veel natuurfotografen komen! ;-) ) begon met de vraag waarom 11 maanden na de 500D een 550D. |
In je reacties, wind jij je op over kritiek op deze camera.
Ik begrijp dat niet. |
Uit de specs is deze camera zwaar onder de maat t.o.v. een 50D die €20,- duurder is. (Ja de 50D kan niet filmen, so what!) |
De Iso trap. Nou er is nogal wat verschil of je van een 400 naar 800 naar 1600 gaat of dit in stappen van 400 500 640 800 1000 1250 1600 Zeker nog niet s'ochtends heel vroeg in het bos gelopen en gestoeid met weinig licht. |
Maar belangrijker naar mijn mening het verschil in doelgroep.
Ik vroeg je wat is het verschil in doelgroep, die vraag heb je niet beantwoord! Ik ben benieuwd. |
Er is het "high-precision f/2.8 cross-type center point". |