jokeb wrote: |
Ben en Robbert, beiden bedankt voor de reactie. Ik heb de foto inderdaad gevonden. Overigens een stomme fout, ik had de verkeerde foto ingezonden. Maar toch snap ik het nog niet helemaal. Foto's worden dus alleen geplaatst wanneer ze eigenlijk al helemaal goed zijn. Mijn idee dat ik hier vooral ook veel kan leren gaat dus misschien niet op. Althans niet met mijn eigen foto's. (Door het kijken naar andere foto's heb ik ook al veel opgestoken.)
gr Joke |
Vinz1980 wrote: |
Als je er behoefte aan hebt kan je in een prive bericht ook nog om meer uitleg vragen, meestal krijg je dat. |
Quote: |
( meestal gebrek aan scherpte, erg origineel is het niet ) wellicht ook nog verteld wat je er aan kan doen maar zou hier niet teveel op hopen. |
Arjen Drost wrote: | ||
Tegenwoordig is het het handigst om dit gewoon onder de foto zelf te doen. Dan hebben we de foto er ook meteen bij, wat makkelijker praat ![]() Groeten, Arjen |
Vinz1980 wrote: |
Oke... jullie zien alle in PTA belande foto's? of krijgen jullie een bericht als je hier dan een reactie onder plaatst? Of hoe moet ik dat zien? |