Nel Talen wrote: |
Het thema wat ik heb gekozen voor de nieuwe seizoensopdracht is geworden: " Eenvoud"
Er wordt wel eens gezegd "less is more", vaak is dat ook wel zo! Eenvoud in een foto ademt een bepaalde sfeer uit. Vaak zijn het beelden met rustige kleuren en composities. Volgens mij kun je dit thema in elk album wel kwijt, een aantal voorbeelden staan hieronder: Madeliefje- Ruben de Bruijn Gewoon muursterretje-Frank Smedts Helder- Ben van Aken Zonsondergang- antonioli Mycena- Zeeg Blaadje- Mark de Bruijn Boomsprinkhaan-Vinz1980 Veelkleurig Aziatisch Lieveheersbeestje-David Ruijs Ik hoop dat jullie het een uitdaging vinden om hier mee aan de slag te gaan.... |
Henri van Vliet wrote: |
Het valt niet mee een goede inzending voor dit onderwerp te maken. ![]() Ik merk dat je zonder macrolens een extra handicapt lijkt te hebben. (bijna) Alle voorbeelden die bovenaan dit topic worden gegeven zijn dan ook met deze lens gemaakt. |
Vinz1980 wrote: |
k ben zelf de laatste tijd druk met andere dingen fotografie staat even op een wat lager pitje, zeker nu het duiken weer flink aangetrokken is.. |