Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Waarheen met Nederpix?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
sluitertijd


Gender: Male

Joined: 02 Feb 2010
Posts: 77

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 11:23    Post subject:
@allen

In de opening van deze brainstorm gaf Ron Poot het volgende aan
Quote:
Oh ja: een belangrijke spelregel bij brainstormen is dat alle ideeën ingebracht mogen worden zonder dat anderen daar meteen hun (kritisch) commentaar op leveren. Dit om te voorkomen dat mensen monddood gemaakt worden en goede aanzetten verloren gaan.


Prima idee. Houwen zo lijkt me.
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 11:50    Post subject:
Nog een paar dan:

Bij elke foto de aanvink-box met "ik ontvang graag opbouwende kritiek ten aanzien van deze foto"

Verwijder veld locatie. Ik beschouw Nederpix nog steeds als een fotografiesite, en de locatie doet er niet toe. In het verleden heeft dat alleen maar stennis opgeleverd waardoor we met (aanvullingen op) gedragscodes zijn gaan werken. Nederpix is geen waarneming.nl .

Onderaan de foto, naast de mogelijkheid "wijzigen" ook de mogelijkheid "wis". Net als in het persoonlijk album. Ik weet dat ik dit al eerder geroepen heb, maar ik blijf het belangrijk vinden.

groet,
Luc
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
susan meijnders
PixPas (Basic)




Joined: 18 Mar 2008
Posts: 849

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 12:18    Post subject: verders
Exif gegevens mis ik vaak bij een foto terwijl als ik de foto bekijk en ik denk er is iets mee geeft dat een goede clou. Ik ben er niet uit of ik vind dat het een verplicht invulveld zou moeten worden. Oude foto's en dia's kunnen dan niet worden geplaatst.

Geen database bestand, ik denk dat de discussies niet meer aan te slepen zijn welke wel welke niet. Is denk ik ook niet een bevordering voor nederpix.

Poll kan mi weg. Als die blijft het staat er zo lang...

groet susan
Back to top
Reply with quote
 
Henk Bouter
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 65
Joined: 17 Jun 2009
Posts: 191
Location: Nieuw Lekkerland
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 13:37    Post subject: waarheen met Nederpix
Anoniem plaatsen van foto's.

Het idee om foto's anoniem te posten is al eens naar voren gekomen. Ik denk dat dit van meerwaarde zal zijn in combinatie met de volgende 'regels':

- indien van toepassing zullen alleen de wetenschappelijke, nederlandse en engelse namen worden getoond, maar bijvoorbeeld niet de plaats.
- de foto zal voor een week anoniem op de site staan, en alleen in deze week kunnen er nominaties worden gegeven. Na deze week gaat de nominatie-mogelijkheid op slot en wordt er bekend wie de foto geplaatst heeft.

Als toevoeging zou men bijvoorbeeld kunnen kiezen bij de foto-upload of de foto als anoniem wordt geplaatst (en dus nominaties kan ontvangen), of met gebruikersnaam (en dus geen nominaties kan ontvangen...).

De op bovenstaande manier verkregen nominaties zijn dan mijns inziens immer een betere reflectie van de kwaliteit van de foto...en nu is dat niet altijd het geval.

TA open.
Verder vind ik dat het TA weer open moet. Ik denk dat dit een gezonde discussie teweeg kan brengen over de kwaliteit van de foto's. De foto's kunnen wat mij betreft worden afgewezen op anonieme basis, dit om persoonlijke vetes te voorkomen Wink.

Kwaliteits controle.
Ik ben van mening dat dit moet worden doorgezet. Natuurlijk ben ik het ook wel oneens geweest met een afgekeurde foto. En ook ik heb wel eens navraag gedaan...en ja, soms hadden de mods gelijk, en soms is het een verschil in inzicht... Navraag doen kan meer inzicht geven, echter, er oeverloos op doorgaan om zo een welles-niettes discussie teweeg te brengen, of foto's aanhalen die volgens jou ten onrechte WEL geplaatst zijn is zinloos. Mijn insteek is: don't whine, get on with it!
Blijven keuren dus, die foto's.

met bovenstaande ben ik het eens.
het zou de kwaliteit van de site verhogen als je dat op deze wijze doet.
eerder heb ik geschreven over een aparte database, daar wil ik op terug komen. Embarassed dus niet doen! bedoel ik dan.
iedere foto die `erdoor gelaten wordt`is het waard om bewaard te worden.

ik wens de moderatoren wijsheid om uit al deze aanbeveliingen de juiste te kiezen. Think

maar vergeet niet dat er ook een mogelijkheid is om een aantal zaken een bepaalde periode uit te proberen.

een soort van pilot uit te zetten.

en het heerlijke van ons mensen is dat er altijd een weg terug is of kan zijn, zonder dat het per definitie gezichts verlies hoeft te zijn. Wink

hrg Henk Bouter
_________________
Camera's: Canon 7D
Sony RX 10 IV
Lenzen: Canon ef 24-105 1:4-5.6 IS USM,
Canon 100 mm 2.8 IS USM,
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 17:35    Post subject:
Hier heb ik toch nog een paar voorstellen:

- Een betere zoekfunctie: ook om het determineren van insecten, zoogdieren,..., zo lok je ook weer meer mensen die achteraf zich misschien gaan inloggen, pixpas nemen. Zo komt er meer geld in het laadje Smile
Hier een soort voorbeel van wat het zou moeten worden(als het word uitgevoerd):[url] http://www.lampyris.be/determinatie%20insectenorde.htm[/url]

- De wetenschappelijke naam en de engelse naam instellen zoals op birdpix als je een foto wilt insturen, nu moet je telkens de wetenschappelijke naam gaan opzoeken.

MVG
Axel Gielen
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
Henri van Vliet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 54
Joined: 19 Mar 2009
Posts: 3142
Location: Hoenderloo
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 19:20    Post subject:
een top 100 (..en meer) per album zou ik prachtig vinden.
Je kunt dan op basis van nominaties (dus niet de foto's die het meest bekeken of becommentariseerd zijn) de mooiste opnames van Nederpix bekijken.
Dat zou mij meer waard zijn dan een databank, want deen databank zou betekenen dat opnames die hier niet voor in aanmerking komen verdwijnen van de site (?)

Anoniem plaatsen zie ik niet zo zitten. Eerlijk gezegd heb ik niet het idee dat hier vriendjespolitiek bedreven wordt.
Zelf kijk ik vaak later pas naar de naam die bij de foto staat. Soms heb ik dan mijn commentaar al geschreven en een nominatie al gegeven.



Bij elke foto de aanvink-box met "ik ontvang graag opbouwende kritiek ten aanzien van deze foto"
Sommige Nederpixers vinden het niet altijd leuk commentaar te krijgen. Zij vinden (zo heb ik gehoord) commentaren in de trant van "iets meer ruimte rechts zou mooier zijn", of "een lager standpunt had een mooiere opname opgeleverd" maar vervelend Wink
Persoonlijk hoop ik altijd OPBOUWENDE kritiek te krijgen, en heb gemerkt dat wanneer je daar om vraagt (bijv. in een PB) je dat van sommige gebruikers krijgt Very Happy

Om discussies in het tijdelijk album tussen gebruikers en mods te voorkomen kan je bij een foto die in het TA terecht is gekomen simpelweg de verklaring van de mod plaatsen en vervolgens je als mod niet meer mengen in eventuele discussies (je hebt je zegje toch al gedaan?)

mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
_________________
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo

Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.

http://henrivanvlietphotography.com/
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 19:26    Post subject:
Henri van Vliet wrote:
een top 100 (..en meer) per album zou ik prachtig vinden.
Je kunt dan op basis van nominaties (dus niet de foto's die het meest bekeken of becommentariseerd zijn) de mooiste opnames van Nederpix bekijken.


Volgens mij is dit al mogelijk. Je kunt de foto's per album sorteren op oa. nominaties. Dan krijg je toch wat je wil?

Of begrijp ik het verkeerd?
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Colinda v/d Flier


Gender: Female
Age: 54
Joined: 11 Sep 2005
Posts: 174
Location: Hoofddorp
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 19:34    Post subject:
Henri van Vliet wrote:
Dat zou mij meer waard zijn dan een databank, want deen databank zou betekenen dat opnames die hier niet voor in aanmerking komen verdwijnen van de site (?)


Daar heb je wel een punt, als foto's verdwijnen zou dit ook zonde zijn.
Wat ik wel heb is dat ik het aanbod aan foto's zo groot vind.
Sommige mensen plaatsen per dag 1 a 2 foto's en komt er dagelijks een stortvloed aan foto's binnen. Ik zou het op prijs stellen als mensen kritischer naar hun foto kijken voor ze die plaatsen. Je kan meer moderators willen om de foto's te verwerken, maar ik heb de voorkeur dat mensen minder en kritischer foto's plaatsen. Ik wil niet zeggen dat ik wereldfoto's maak, maar ik heb zat twijfelachtige foto's die ik gewoon niet plaats.

Groetjes Colinda
_________________
http://www.naturefocus.nl
Back to top
Reply with quote
 
Henri van Vliet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 54
Joined: 19 Mar 2009
Posts: 3142
Location: Hoenderloo
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 23 Aug 2010, 19:37    Post subject:
@ arjen ,
Ik wist niet dat dat kon Embarassed
Prachtig ! probleem opgelost Very Happy

mvg Henri
_________________
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo

Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.

http://henrivanvlietphotography.com/
Back to top
Reply with quote
 
Dick en Mira


Gender: Female

Joined: 26 Jun 2010
Posts: 140
Location: Schoorl
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Tue 24 Aug 2010, 13:25    Post subject:
Wat ik graag zou willen zien is de echte namen van de fotografen bij de geplaatste foto's en ook volledig ingevulde profielen, dan weten we tenminste op wie we reageren.

Groet Dick.
_________________
NPS lid en  liefhebber

Kijk ook eens op: www.dickenmirahoogenboom.nl
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 7:48    Post subject:
Weet je wat ik ook wel mis? Die balk bovenin met random pictures. Bijzonder leuk om foto's uit de oude doos weer voorbij te zien komen. Want laten we eerlijk wezen: 99,9% van de foto's ben je binnen een maand weer totaal vergeten. Met de random picture balk worden ze af en toe nog afgestoft.

groet,
Luc
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Adri Gr Nuelend
Editor


Gender: Male
Age: 50
Joined: 12 Sep 2005
Posts: 325
Location: Vorden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 8:27    Post subject:
Iets meer dan alleen een foto. Een spannend verhaal verteld door een van de vele Nederpixers. Gewoon op het voorportaal, opgeleukt met mooie foto's van een dag om nooit te vergeten.
_________________
Canon & Apple
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 8:41    Post subject:
Adri Gr Nuelend wrote:
Iets meer dan alleen een foto. Een spannend verhaal verteld door een van de vele Nederpixers. Gewoon op het voorportaal, opgeleukt met mooie foto's van een dag om nooit te vergeten.


"The making of....". Leuk voorstel, volgens mij is zoiets eerder in dit topic al een keer gemeld. Het vraagt wel een krachtsinspanning van de gebruikers, maar als je het via een vast format behandelt (vijf kopjes waaronder je wat in kunt vullen bijvoorbeeld) en een wisselstokje hanteert dan moet het wel goedkomen.

Denk dat het tijd wordt voor een opsomming, want ik (en anderen) begin(nen) het overzicht een beetje kwijt te raken... Cool
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 10:18    Post subject:
luc hoogenstein wrote:

Denk dat het tijd wordt voor een opsomming, want ik (en anderen) begin(nen) het overzicht een beetje kwijt te raken... Cool


Die opsomming is er hoor, bij ons op het mod-forum. En die nemen we lekker mee straks naar onze bespreking!

Bedankt zover in ieder geval voor alle ideeen, altijd goed om input te krijgen van de gebruikers!
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 10:25    Post subject:
Arjen Drost wrote:
luc hoogenstein wrote:

Denk dat het tijd wordt voor een opsomming, want ik (en anderen) begin(nen) het overzicht een beetje kwijt te raken... Cool


Die opsomming is er hoor, bij ons op het mod-forum. En die nemen we lekker mee straks naar onze bespreking!

Bedankt zover in ieder geval voor alle ideeen, altijd goed om input te krijgen van de gebruikers!


Wellicht handig om die hier ook even neer te zetten, zodat wij als gebruikers kunnen zien of er iets vergeten is. Iets wat ik vervolgens zeer sterk kan aanbevelen is: koppel een poll aan de voorstellen: "welke veranderingen, aanvullingen of wijzigingen zou je als gebruiker het liefst zien?" (maximaal 5 hokjes aanvinken). Op basis daarvan kun je een prioritering in de wensenlijst aanbrengen, wat jullie zeker zal gaan helpen bij de discussie. Qua time-management en efficiency echt het overwegen waard.

groet,
Luc

nb op de resultaten van birdpix hoeven jullie niet te wachten denk ik. Heb net even gekeken, en daar leeft het sowieso veel minder sterk dan hier. De punten die daar genoemd zijn, zijn hier ook al voorbij gekomen.
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
digiluc


Gender: Male
Age: 60
Joined: 29 Mar 2009
Posts: 20
Location: Putte (België)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 10:50    Post subject:
Hierboven werd enkele malen geopperd om het invulvak plaats te laten verdwijnen. Ik kan de gedachtengang erachter wel begrijpen maar niet volledig onderschrijven.

Voor mij is deze plaatsaanduiding al meermaals goed geweest voor een prima dagje of weekendje uit in Nederland. Wanneer ik regelmatig foto's vanuit een gebied zie verschijnen wekt dat mijn
interesse en wil ik het betreffende gebied zelf wel eens bezoeken.
Ook gebruik ik nogal eens de zoekfunctie op plaats om een idee te hebben wat er in een bepaald gebied te zien en fotograferen is.

Gaat het betreffende gebied hierdoor meer druk ondervinden, ik dacht het niet.

Anders is het natuurlijk gesteld met plaatsaanduidingen van zeldzame soorten. Daar is voorzichtigheid geboden, maar dat lijkt mij op NP prima geregeld.

Mvg,

Luc
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 25 Aug 2010, 19:45    Post subject:
Er is me net nog een idee binnengeprongen.
Net zoals op Waarnemingen.be op Waarneming.nl, de zeldzame soortnamen in een andere kleur schrijven.

Zo kunnen andere ook leren welke soorten zeldzaam zijn en welke niet.

MVG
Axel
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 26 Aug 2010, 13:18    Post subject:
Nog een tip: laat het determinatiealbum alleen voor Nederlandse soorten gelden. Voorbeeld: ik plaats net een rups uit Schotland in het vlinderalbum, en die komt dan in dat vermaledijde album terecht. Slechte beslissing: ik plaats hier geen foto's voor het determinatiealbum. Het gaat mij om de foto. Ik heb de mods al verzocht de foto te verwijderen (gaat immers ten koste van mijn quotum), dus als je hem nog wilt zien moet je snel zijn (mooie foto Wink ).

Luc
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
susan meijnders
PixPas (Basic)




Joined: 18 Mar 2008
Posts: 849

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 27 Aug 2010, 18:59    Post subject: techniek
Schiet me net een idee in de bol..
neem bijvoorbeeld het verhaal over het histogram, waarom dat niet uitdiepen. Een verhaal over de technische aspecten van de fotografie en dan met foto's met dat aspect aan de slag gaan dmv eigen foto's. Het betekent dat ik zo'n verhaal kan toepassen en kan kijken of ik het begrepen heb en in de fotografie kan gebruiken. Dus een soort vorm van bewerkalbum maar dan specifiek.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb verwoord.
groet susan
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn


Gender: Male
Age: 57
Joined: 23 Nov 2005
Posts: 2331
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 27 Aug 2010, 20:30    Post subject: Re: techniek
susan meijnders wrote:
... neem bijvoorbeeld het verhaal over het histogram, waarom dat niet uitdiepen. Een verhaal over de technische aspecten van de fotografie en dan met foto's met dat aspect aan de slag gaan dmv eigen foto's. Het betekent dat ik zo'n verhaal kan toepassen en kan kijken of ik het begrepen heb en in de fotografie kan gebruiken...

dat zou je in een column kunnen uitwerken.
Moet alleen degene die die columns zou willen maken weten hoe je fotokes in het forum plaatst.
_________________
Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Back to top
Reply with quote
 
susan meijnders
PixPas (Basic)




Joined: 18 Mar 2008
Posts: 849

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Aug 2010, 15:10    Post subject: techniek
Ik denk ook aan zwart/wit fotografie. Foto's worden omgezet en het valt me op dat grijstinten ontbreken. Werken met lange sluitertijden, HDR etc etc. Lijkt me echt leuk, iedereen die wil kan ermee aan de slag en commentaren kunnen dan best meer inzicht in je fotografie opleveren. Nu staat er een stuk tekst en dat is het dan,zonde!
groet susan
Back to top
Reply with quote
 
Cor
Editor


Gender: Male
Age: 74
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 334
Location: Maasdam
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Aug 2010, 16:34    Post subject:
Van mij mag het T/A gewoon gesloten blijven, ik zal misschien de eerste zijn dit schrijft.

Gr, Cor.
_________________
Canon gebeuren
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 28 Aug 2010, 17:30    Post subject:
Quote:
Van mij mag het T/A gewoon gesloten blijven, ik zal misschien de eerste zijn dit schrijft.


Heb je daar nog een speciale reden voor?

Of wil je niet dat iedereen je afgekeurde foto's kan zien Laughing

Aad
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Cor
Editor


Gender: Male
Age: 74
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 334
Location: Maasdam
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 28 Aug 2010, 18:02    Post subject:
Aad, een discussie rondom een afgekeurde foto hoef van mij niet, ik kom meestal in overleg met desbetreffende moderator tot een oplossing ter verbetering.

gr, Cor
_________________
Canon gebeuren
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Sun 29 Aug 2010, 11:18    Post subject:
@ Dick,
Wat ik graag zou willen zien is de echte namen van de fotografen bij de geplaatste foto's en ook volledig ingevulde profielen, dan weten we tenminste op wie we reageren.

Had mijn profiel ook volledig ingevuld. Echter voorzichtigheid geboden; Las een aantal maanden geleden op Birdpix dat er bij iemand ingebroken was en dat mijn zijn hele huis doorzocht werd op fotoapparatuur. De inbreker was heel bewust op zoek naar zijn apparatuur dat verspreid lag in het huis van het slachtoffer. Alles was weg. De bewuste man was er heel van overtuigd dat de inbreker wist waar ie moest zoeken.

Daarna heb ik mijn profiel aangepast zodat ik niet meer zo goed herkenbaar ben.
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 3 of 8


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum