Gender: Male Age: 67 Joined: 04 Nov 2005 Posts: 83 Location: Nijmegen
Posted: Sun 05 Sep 2010, 6:17 Post subject:
Van mij ook van herte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan. Op p2 maanden na heb ik ze allemaal mee mogen maken en veel uren plezier beleefd aan de site. 5 jaar geleden zag het er allemaal anders uit en ik ben benieuwd hoe het over 5 jaar zal zijn. Dus op met z'n allen en maak er een feestje van.
Gefeliciteerd. Helaas pas later ingestapt.
Had er nog nooit vangehoord. Heb in mijn tijd ook al veel geleerd. En veel leuke contacten opgedaan.
Het houdt mij scherp.
Nel _________________ Sony RX 10-4
Tjonge....alweer 5 jaar, pfieuwwwwwwwwww
Van harte !!
( hoe laat en waar is het feessie ?? )
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Posted: Sun 05 Sep 2010, 9:30 Post subject: Nederpix van harte gefeliciteerd
5 jaar alweer Van harte gefeliciteerd NP.
Ben er ook vanaf het begin bij toen nog actief nu wat minder
Ook door dat ik wat minder Natuur fotografeer en wat meer Cultuur in de natuur .
Maar veel geleerd hier en veel leuke mensen leren kennen ,en gezellige en leerzamen excursie gehad .
Met name de Pado dag van Cees Klomp die dit jaar ook (als Cees hopelijk tijd heeft voor het 5de jaar plaats vind)
Dus dubbelfeest dus Sis zet de maar koud en bak in de taarten wel
Posted: Sun 05 Sep 2010, 9:41 Post subject:
Leuk dat iemand dit opmerkt!
Op 8 september ben ik als lid ingeschreven. Daarvoor mocht je reptielen, zoogdieren enz. nog bij Birdpix plaatsen, totdat het idee op tafel kwam om een aparte community te starten.
Is dus geslaagd, al vragen velen zich af "Waarheen met Nederpix"
Gefeliciteerd met het Lustrum .......... op naar 10 jaar
Nederpix met het initiatief voor deze prachtige site en de inspanningen van de mods en de Nederpixers voor het dagelijks aanleveren van de meest mooie momenten die op de struintochten door de natuur worden verzameld !!
Een leuk gecombineerd feestje dat in besloten kring zal worden gevierd
Kun je nagaan dat ik Pulletje nog binnen zag komen en heb meegemaakt hoelang ik haar gemist heb.
Ik ben van begin oktober van dat gezegende jaar. Dankzij Jaap heb ik toen de regels leren kennen, die me nu nog heugen.
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=3798
Gr.Wim
Nou moet je me niet verlegen maken hoor... _________________ Er is geen kunstwerk zo mooi, of de natuur overtreft het. -- PicturePoetry & Duurzame Dinkies, ook op Facebook!
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Sun 05 Sep 2010, 21:57 Post subject:
Beetje raar eigenlijk om zo min of meer jezelf en elkaar te feliciteren, veel meer dan wat foto's plaatsen, 'auwehoeren' op het forum en nomineren doen wij hier eigenlijk niet...
Ben zelf eind 2007 erbij, nu dus bijna 3 jaar alweer.
Heb veel gezien, veel geleerd, nog veel te gaan, heb er een leuke hobby en community aan.
Maar dit lijkt vooral toch een goed moment om met name de mods en de technische mannen achter de site te bedanken, want zonder hun is dit allemaal niet mogelijk, zij hebben het al jaren in de lucht gehouden en dagelijks tijd erin gestoken, geheel vrijwillig..
Een lintje gaat misschien wat ver maar dan ieder geval een applausje:
Ben 13 november 3 jaar lid
Heel veel geleerd, nieuwe vrienden en vriendinnen opgedaan en
voortreffelijke excusies
NP Hartelijk gefeliciteerd met dit lustrum
Allen gefeliciteerd die dit mogelijk hebben gemaakt, er is veel tijd en aandacht in gaan zitten.
De mod's hebben het zeker niet altijd gemakkelijk gehad, ik dank jullie voor de eerlijke en opbouwende kritiek (die je soms pas veel later weet te waarderen ).
Onderhand hebben we een aardige database opgebouwd.
Het niveau is met sprongen omhoog gegaan (hoewel er soms opnames verschijnen waarbij je je afvraagt, hoe hebben ze dit kunnen plaatsen).
Samen kunnen we de site verder uitbouwen en zo mogelijk elkaar blijven inspireren.
Op naar het 2e lustrum. _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Ik feliciteer vooral alle Nederpixers dus ook de moderatoren en de admins en wie er verder nog toebehoren. Ze houden deze geweldige site al vijf jaar in de lucht. Hoop deze site nog vele jaren in de ether mag blijven. kom er nagenoeg dagelijks met veel plezier en steeds nog lerende. Geweldig toch.
Mvg. Martine
NP('ers), van harte gefeliciteerd met het 1e lustrum.
Hèt moment om alle mensen achter de schermen een compliment te geven voor al het werk dat zij voor deze site gedaan hebben en nog steeds doen. Zeker een welgemeend dankjewel waard.
Wij (Antonie en ik) hebben veel respect voor al het werk wat jullie, geheel vrijwillig, doen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum