Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Waarheen met Nederpix?
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
sluitertijd


Gender: Male

Joined: 02 Feb 2010
Posts: 77

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 04 Sep 2010, 8:20    Post subject:
Quote:
Oh ja: een belangrijke spelregel bij brainstormen is dat alle ideeën ingebracht mogen worden zonder dat anderen daar meteen hun (kritisch) commentaar op leveren. Dit om te voorkomen dat mensen monddood gemaakt worden en goede aanzetten verloren gaan.


Nog wat technische ditjes en datjes.

Soms maakt men een tikfout, wanneer die dan gecorrigeerd wordt wordt er apart melding gemaakt van die verandering. Kan dat weg?
Vaak wordt meermaals hetzelfde commentaar geleverd door de zelfde persoon kort na elkaar omdat de eerste keer niet meteen zichtbaar wordt. Kan spoorloos verwijderen mogelijk gemaakt worden?
Back to top
Reply with quote
 
Ronald Hofmeester


Gender: Male
Age: 65
Joined: 17 May 2007
Posts: 12
Location: Muiden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sat 04 Sep 2010, 11:50    Post subject:
[quote="Arjen Drost"]

Uit de FAQ (zoeken is niet altijd heel moeilijk Wink
FAQ wrote:

Wat is het doel van Nederpix.nl?
Nederpix.nl brengt beoefenaars van de natuurfotografie met elkaar in contact en stimuleert, zowel voor de gevorderde als de beginnende gebruiker, de uitwisseling van kennis en vaardigheden op het gebied van natuurfotografie. Gebruikers van Nederpix kunnen daartoe de foto’s van andere gebruikers becommentariëren en bespreekonderwerpen op het forum starten.
Daarnaast streeft Nederpix er naar om digitale natuurfoto’s van redelijke tot zeer goede kwaliteit aan een breed publiek tonen.
Tot slot wil Nederpix bijdragen in het beschermen van natuur in West-Europa. Door de schoonheid van de natuur te tonen worden mensen overtuigd van het belang van bescherming.


Ik stelde deze vraag omdat ik door de titel van het topic: "Waarheen met Nederpix" de indruk had dat de doelen ter discussie stonden en dat als ik daar iets zinnigs over wilde zeggen toch eerst moet weten wat die doelen zijn. Ik heb overigens de indruk dat de doelen niet ter discuusie staan maar dat vooral input wordt gevraagd met betrekking tot de vormgeving van de website. Overigens is het niet moeilijk te zoeken als je weet waar het staat. Dat het in de FAQ staat vind ik overigens veel zeggend. Er zijn blijkbaar meer mensen die de vraag stellen. Is het dan niet handig om dat een meer duidelijke plek te geven? Ik moet daar bij vermelden dat ik een beperking heb in het verwerken van informatie. Een website als Nederpix geeft door de vormgeving dan al snel veel te veel prikkels. Daarin dan ook nog informatie zoeken is voor mij als snel een brug te ver. Ik pleit daarom voor een meer eenvoudige home page: als het ware een startpagina waar je naar de diverse substructuren, nodig voor de diversiteit aan bezoekers, verwezen wordt i.p.v. de hele drukke pagina die het nu is.

Ik bezoek Nederpix vooral voor inspiratie en wil wanneer ik een foto plaats graag niet alleen horen wat andere er van vinden maar indien nodig ook informatie krijgen over hoe ik mijn foto kan verbeteren (hetzij in het veld door fototechnisches tips, hetzij achter de pc door het krijgen van bewerkingstips). Het valt me op dat veel commentaar nu meer gaat in de richting van: mooi, mijn smaak niet, er mist iets i.p.v. concrete opmerkingen over hoe het "beter" kan. Beide vormen vind ik wenselijk. Is het een idee om de moderator die beoordeelt of de foto geplaatst kan worden ook een kort commentaar te laten schrijven (waarom de foto geplaatst wordt, wat er goed aan is, wat er eventueel aan te verbeteren valt). Dan krijgt iedere "deelnemer" in ieder geval één commentaar waar zij/hij zijn voordeel mee kan doen (wel meer werk voor de moderator natuurlijk). Nederpix is tenslotte op de eerste plaats een site voor natuurfotografie en ik neem aan dat een "deelnemer" ook zijn fototechnische vaardigheden wil verbeteren.

Nog even terugkomend op het opdoen van inspiratie: ik moet me vaak door een brei van middelmatige foto's worstelen om de krenten uit de pap te vinden. Dat kost mij (met m'n beperking) zoveel moeite dat ik Nederpix niet zo vaak bezoek. Ik zou het zeer prettig vinden als er een onderscheid zou zijn tussen alles wat geupload wordt en de betere natuurfoto's. Dat zou bijvoorbeeld kunnen door niet alle foto's voor Nederpix te willen behouden. Ik las dat er een enorm bestand is van foto's en vraag me af wat daar nu mee gebeurd. Zet iedere geplaatste foto in het "tijdelijke" bestand (hoelang? een paar maanden tot een jaar). Zoals nu ook kan elke foto becommentarieerd worden en als je de foto mooi vindt, deze fototechnisch goed in elkaar steekt of omdat er sprake is van een unieke foto (nominatie dus onderbouwen), dan kun je de foto nomineren. Genomineerde foto's kunnen in het "permanente" bestand komen (bijv. bij een bepaald aantal nominaties of door een selectiecommissie). Foto's die daar dus staan zijn een bron voor inspiratie en/of om er van te leren.
Voor de verdere exposure zou er maandelijks (wekelijks lijkt mij niet haalbaar) zou "het publiek" een foto van de maand kunnen kiezen (al dan niet uit een selectie) en/of de mods kiezen een foto van de maand. Deze zouden dan bijvoorbeeld "groot" op de startpagina kunnen staan.
Dit is meteen een alternatief voor het huidige nominatiesysteem waarbij onduidelijks is wat de reden voor de nominatie. In het huidige systeem is er door het apart plaatsen ook een aanzuigende werking. Kijk naar de "beste foto ooit". Dat is wel een unieke foto maar ik vind dat er veel betere en mooiere foto's of Nederpix staan waar nu niet meer naar gekeken wordt. Een selectie daarvan zou overigens (zoals elders ook al is voorgesteld) getoond kunnen worden (bijvoorbeeld ook op de door mij genoemde startpagina.

Ik hoop niet dat ik in herhaling ben gevallen (het is voor mij echt onmogelijk om alle commentaren te lezen). Of er wel of niet iets mee gedaan wordt: het is mij om het even.

Groet,

Ronald
_________________
Nikon D800 en diverse objectieven
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sat 04 Sep 2010, 19:45    Post subject:
Ik heb misschien nog wel een practisch hulpmiddel.

Wat als je een nominatie wilt geven en ook op die foto een commentaar?
-Eerst geef je de foto een commentaar, daarna ga je terug naar de foto om hem te nomineren. En daarna moet je weer terug naar de home page.

Misschien als je iets kan aanvinken langs het commentaar vakje zadat dat te samen gaat?

Quote:
Soms maakt men een tikfout, wanneer die dan gecorrigeerd wordt wordt er apart melding gemaakt van die verandering. Kan dat weg?
Vaak wordt meermaals hetzelfde commentaar geleverd door de zelfde persoon kort na elkaar omdat de eerste keer niet meteen zichtbaar wordt. Kan spoorloos verwijderen mogelijk gemaakt worden?

Ben ik akkoord mee en zou dat ook graag zien.

MVG
Axel Gielen
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
Guest







PostPosted: Sun 05 Sep 2010, 19:04    Post subject:
Zoals al gezegd nog een aanvulling op al eerdere punten die ik heb genoemd. Ik vind Nederpix ( zeker op haar/zijn verjaardag ! ) nog steeds onbetwist een fotosite en geen database voor derden. Ik kan me voorstellen dat men graag de naam van beteffende paddestoel of welk onderwerp dan ook vermeld wil zien, maar ga het a.u.b. niet verplicht stellen zodat foto's verdwijnen in het determinatiealbum.

Ik heb begrepen dat meerdere mensen dit nogal als hinderlijk, zo niet frustrerend ervaren. Soms is het even niet mogelijk om een , en ik neem maar weer hetzelfde voorbeeld, een paddestoel te benoemen. Er zijn "slechts" 5000 soorten en sorry, ik ben een hobby fotograaf , geen paddestoel deskundige.

Dus, indien de naam van het onderwerp bekend is, prima , zo niet , dan hoeft men niet zo rigide te zijn deze foto niet te plaatsen. Consequentheid in deze is uiteraard essentieel.

Mijn suggestie: namen ( wetenschappelijk of niet ) niet verplicht stellen.


gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 05 Sep 2010, 19:47    Post subject:
Verwijderd wrote:

Mijn suggestie: namen ( wetenschappelijk of niet ) niet verplicht stellen.


Persoonlijk ben ik wel voor de juiste namen erbij. Maar ik kan me wel vinden in een extra veld waar je de foto een titel kunt geven, mocht je dit willen, al kan dit natuurlijk ook in het "beschrijvingsveld.
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 05 Sep 2010, 22:19    Post subject:
Tsja namen verplicht, volgens mij moet je 2 van de 3 velden vullen, behalve bij landschappen en overige dacht ik.

Ik vind het toch wel iets hebben. Ten eerste vind ik het best interessant en leer ik nog eens wat wetenschappelijke namen kennen.
Ten tweede als het niet verplicht is , loop je natuurlijk een behoorlijk risico dat in no time niemand meer iets invult. Ik vind het juist wel iets van klasse uitstralen dat je de namen moet invullen, tov een site waar dat niet hoeft.
Ten derde geeft voor sommige mensen misschien ook aan dat ze serieus met hun hobby of een bepaalde soort bezig zijn.
Dat het gevolg dan is dat ons zo nu en dan een mooie foto onthouden word, dat zij dan zo, risico van het vak..

Dus Ben, ik snap je probleem en respecteer je mening, maar mijn mening is dat het toch beter is zoals het nu is.
Ik weet als geen ander hoe het is om een PTA of determinatie afkeur te krijgen: teleurstellend!

Maar dan denk ik: er zijn bepaalde regels op deze site, daar moet de upload aan voldoen, doet ie dat niet, dan plaats hem ergens anders of nergens. Ik heb soms het idee dat mensen het plaatsen van hun foto als een verworven recht zien en desnoods de regels willen buigen om dit maar voor elkaar te krijgen.
(Zo is ook het bespreekalbum om zeep geholpen, omdat daar mensen hun PTA foto gingen plaatsen om vervolgens alsnog hun gelijk proberen te halen tov de mods)

we zullen zien hoe het verder gaat.
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 7:05    Post subject:
Is het de bedoeling dat we al gaan discussieren, of wordt er eerst nog meer tijd gevraagd voor andere ideeën voordat de poll komt?

Namen: verplicht voor Nederland en omstreken (doe er maar een beetje je best voor, je bent tenslotte te gast op een natuurfotosite), maar daarbuiten alleen wat je redelijkerwijs zou kunnen terugvinden. Zo heb ik er ooit een jaar over gedaan om van een bepaalde Australische juffer de naam te achterhalen...geen idee of ik die foto ooit geplaatst heb, denk het niet.
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 14:38    Post subject:
luc hoogenstein wrote:
voordat de poll komt?

Namen: verplicht voor Nederland en omstreken (doe er maar een beetje je best voor, je bent tenslotte te gast op een natuurfotosite), maar daarbuiten alleen wat je redelijkerwijs zou kunnen terugvinden.


Luc, je hebt het steeds maar weer over een poll, ik zie die nergens staan Wink

het 2e gedeelte van jouw antwoord lijkt me lastig (modereren):
"omstreken" en "redelijkerwijs terug te vinden" leveren nogal wat grijs gebied op waar discussie over kan ontstaan...
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn


Gender: Male
Age: 57
Joined: 23 Nov 2005
Posts: 2331
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 19:55    Post subject:
vreemd is dat hé, dat het zo lastig is een poll te maken... Rolling Eyes

evenwel is het ook verdraaid lastig iets zinnigs te zeggen over ROOD in deze dagen, er een column over op te bomen. dus mij hoor je even niet.
_________________
Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Back to top
Reply with quote
 
Ton van Mourik


Gender: Male
Age: 67
Joined: 18 Mar 2008
Posts: 160
Location: Ermelo
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 22:08    Post subject:
Is het niet 'Waar moet het met Nederland heen'?

VroLux,

Ton
_________________
Leica M9 / Nikon D300 / 600 5.6 MF / 300 AF-S 4 / 105 2.8 / 50 1.2 / 50 1.4 / 18-135 3.5-5.6 / TC 1.7 II / SB900 / Gitzo GT-3541-XLS / Kirk BH-1 balhoofd / "Eagle" autodeurstatief


'Iets verder kijken, brengt je een stuk dichterbij' - TvM.
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 22:10    Post subject:
Ton van Mourik wrote:
Is het niet 'Waar moet het met Nederland heen'?

Zullen we het enigszins simpel houden en daar anderen over laten beslissen... Wink
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Ton van Mourik


Gender: Male
Age: 67
Joined: 18 Mar 2008
Posts: 160
Location: Ermelo
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 06 Sep 2010, 22:13    Post subject:
Gelijk heb je, Arjen. Voor je het weet heb je alweer een K(l)ink in de kabel.

VroLux,

Ton
_________________
Leica M9 / Nikon D300 / 600 5.6 MF / 300 AF-S 4 / 105 2.8 / 50 1.2 / 50 1.4 / 18-135 3.5-5.6 / TC 1.7 II / SB900 / Gitzo GT-3541-XLS / Kirk BH-1 balhoofd / "Eagle" autodeurstatief


'Iets verder kijken, brengt je een stuk dichterbij' - TvM.
Back to top
Reply with quote
 
Hendrika Puntdroad


Gender: Female

Joined: 19 Jul 2006
Posts: 141
Location: Drenthe
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 08 Sep 2010, 20:00    Post subject:
Ik zou het wel handig vinden als je in het beschrijvingsveld linken kunt maken, en bij het plaatsen van een reactie mis ik een voorbeeldknop, zoals je die wel hebt als je een bericht plaatst op het forum. Het openbaar tijdelijk album heb ik nog geen dag gemist; er is destijds ook niet voor niets mee gestopt.
_________________
Sony

www.boerin.wordpress.com
http://twitter.com/boerinhendrika
http://www.youtube.com/user/melkrobot
Back to top
Reply with quote
 
Vincent Rijnbende
Moderator
Moderator


Gender: Male
Age: 43
Joined: 05 Nov 2007
Posts: 2388
Location: Geleen
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 08 Sep 2010, 20:40    Post subject:
Hendrika Puntdroad wrote:
Ik zou het wel handig vinden als je in het beschrijvingsveld linken kunt maken, en bij het plaatsen van een reactie mis ik een voorbeeldknop, zoals je die wel hebt als je een bericht plaatst op het forum.

mee eens!
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 09 Sep 2010, 20:52    Post subject:
Miss nog een album voor wit-zwart foto's zoals op BP.
Zo kunnen foto's met felle ruis ook worden ingestuurd. Of zie je dat ook nog met zwart-wit?
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
Cor
Editor


Gender: Male
Age: 74
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 334
Location: Maasdam
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 10 Sep 2010, 17:10    Post subject:
Een album voor alle winnaars van de seizoensopdrachten die geweest zijn, in plaats van het werkalbum dat nu toch geen dienst meer doet.

gr, Cor.
_________________
Canon gebeuren
Back to top
Reply with quote
 
Henri van Vliet
PixPas (Basic)


Gender: Male
Age: 54
Joined: 19 Mar 2009
Posts: 3142
Location: Hoenderloo
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 11 Sep 2010, 9:41    Post subject:
Kunnen we van de seizoenopdracht geen maandopdracht maken ?
Twee maanden zijn mijns inziens echt te lang.
_________________
mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo

Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.

http://henrivanvlietphotography.com/
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 11 Sep 2010, 10:42    Post subject:
Quote:
Kunnen we van de seizoenopdracht geen maandopdracht maken ?
Twee maanden zijn mijns inziens echt te lang.


Was voorheen ook zo, alleen bij 3 inzendingen waren de prijzen al verdeeld voordat er gestemd werd.

Vandaar mijn topic van een tijdje terug ........ Nederpix bloedt dood. Nu zijn er inmiddels wel veel actieve NP-ers bijgekomen.

Misschien wel weer een optie voor de toekomst.

Aad
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Axel Gielen


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jul 2009
Posts: 324
Location: België
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 16:47    Post subject:
Het TA lijkt me het beste niet openbaar te maken. Zo gaan er vele discussies ontstaan en gaat de populariteit van de mods er aan.
_________________
Canon 70D -
Canon 100mm macro IS -
Canon 17-40mm -
Canon 50 mm 1.8 -
Canon 10-18mm
Manfrotto tripod
Canon 480 ex 2
Back to top
Reply with quote
 
kasperge


Gender: Male
Age: 34
Joined: 24 Jul 2008
Posts: 79
Location: sint michielsgestel
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 17:20    Post subject:
Mij lijkt het leuk als je een foto upload en die beland in het tijdelijke album, dat dit niet van je uploadlimiet afgaat. Als ik bijvoorbeeld als niet pixpashouder maar 3 foto's kan uploaden en die komen allemaal (of een enkele) in het TA terecht kan ik die hele week niks meer uploaden.
Dus kan ik goede foto's ook niet laten zien. Dat vind ik erg jammer aangezien verder niemand mijn foto kan zien in het TA.

Dus lijkt het net of ik niks upload.
Verder wel goede ideeen hierboven zoals het openen van het TA voor iedereen.

Quote:
Het TA lijkt me het beste niet openbaar te maken. Zo gaan er vele discussies ontstaan en gaat de populariteit van de mods er aan.


Voorheen is dit ook altijd goed gegaan waarom nu niet? Helaas is er nu wel een discussie over het manipuleren van foto's en ik vind het ontzettend jammer dat daardoor nederpixers minder plezier hebben om op deze site te zitten.
Maar verder hebben moderators altijd wel een goede rede om een foto af te keuren.

Ik zie daar helemaal geen probleem in.

Gr Kasper
_________________
Nikon D50 met Sigma 70-300mm F4-5,6 DG macro/ Sigma 50mm F2,8 DG macro/ Nikkor AF-s 18-55mm 3,5-5,6G2 ED
Nikon D7000 met Nikon 70-300 F4,5-5,6 VRII en Nikon 85 F3,5 VR macro
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:01    Post subject:
Kasperge wrote:
Mij lijkt het leuk als je een foto upload en die beland in het tijdelijke album, dat dit niet van je uploadlimiet afgaat.

Vroeger was dit zo. Alleen gingen mensen toen al hun foto's uploaden en lieten ons uitzoeken welke goed genoeg waren (zelfkritiek was niet nodig). Dit is de reden dat foto's in het TA nu wel meetellen.

Kasperge wrote:
Quote:
Het TA lijkt me het beste niet openbaar te maken. Zo gaan er vele discussies ontstaan en gaat de populariteit van de mods er aan.


Voorheen is dit ook altijd goed gegaan waarom nu niet?

Helaas is dit dus juist wel een van de redenen geweest om het TA te sluiten. En op Birdpix (ik weet, andere site, andere gebruikers) is dit juist de reden geweest dat de reden van afkeuring nu anoniem gebracht wordt. De mods kregen teveel (erg) vervelende pb'tjes....

Maar het staat weer op de agenda hoor Smile

Groeten, Arjen
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Tjeerd visser


Gender: Male
Age: 32
Joined: 03 Jan 2007
Posts: 388
Location: Lutjegast
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:09    Post subject:
Op zich wel grappig dat Arjan al een bericht heeft geplaatst in de toekomst. Maandag 13 september 00:01

(zie bericht hierboven)

edit: ik trouwens ook, leuk dat ik weet dat ik over een paar uur dat bericht ga publiceren die al gepubliceerd is. hmm Smile

het weekend is voorbij, en ik ben erg benieuwd wat er uit is gekomen.
_________________
Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Back to top
Reply with quote
 
Jan Luit
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 65
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 4739
Location: Murillo,Ontario,Canada
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:16    Post subject:
Tjeerd visser wrote:
Op zich wel grappig dat Arjan al een bericht heeft geplaatst in de toekomst. Maandag 13 september 00:01

(zie bericht hierboven)

edit: ik trouwens ook, leuk dat ik weet dat ik over een paar uur dat bericht ga publiceren die al gepubliceerd is. hmm Smile

het weekend is voorbij, en ik ben erg benieuwd wat er uit is gekomen.


Het weekend is nog niet geweest hoor.
Het is het weekend van 8-10 october Very Happy
_________________
Take a moment,Enjoy nature.

Nikon spulletjes.
Mijn foto's op PBase.
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:17    Post subject:
Tjeerd visser wrote:
Op zich wel grappig dat Arjan al een bericht heeft geplaatst in de toekomst. Maandag 13 september 00:01

Misschien toch even naar je tijdsinstellingen kijken, Tjeerd. Bij mij is het bericht gewoon om 22:01 geplaatst (op zondag 12 september 2010).
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Supervip


Gender: Male
Age: 64
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 699
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Sun 12 Sep 2010, 21:23    Post subject:
Ik begrijp de problemen die mensen met discussies onder een foto hebben niet zo. Discussies zijn goed en leerzaam, zolang gebruikers en moderatoren elkaars mening maar respecteren. In een Nederpix met een open tijdelijk is de besluitvorming transparant en helder doordat iedereen kan zien wat voor beslissingen er worden genomen. Eventuele (respectvolle) discussies onder tijdelijke foto's creëren ruimte voor inspraak, evolutie en voortschrijdend inzicht. Dat kan volgens mij alleen maar positief zijn voor Nederpix.

Ik vind dat tijdelijke foto's beslist moeten meetellen in je quotum. Dan werp je een drempel op zodat mensen verantwoordelijk nadenken over wat ze insturen. Laat je tijdelijke foto's niet meetellen dag geef je een vrijbrief om alles maar gewoon op de site te storten. Het geeft immers niet, als een foto tijdelijk wordt telt hij toch niet mee.
_________________
Nikon, Gitzo en 4 meter Gardena
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 5 of 8


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum