Posted: Sun 19 Sep 2010, 13:31 Post subject: printer
hallo allemaal, ik had eerder deze maand een vraagje over de printer brother dcp-195c met het voor mij ongeloofenlijke verhaal van 200 x a4 af te kunnen drukken . Ik denk dat meerderen die dit lezen ook een raar verhaal vinden mar ja ik ben toch nieuwsgierig, heeft misschien ook iemand ooit iets over gehoord ?
Of zal ik het maar gewoon naar her rijk der fabelen verwijzen .
De stelling is niet geheel duidelijk. Bedoel je met een cartridge? Je mag toch wel hopen dat hij tijdens zijn levensduur wel heel wat meer kan afdrukken dan 200 maal een A4 tje
Posted: Sun 19 Sep 2010, 17:38 Post subject: printer
jonggolde wrote:
De stelling is niet geheel duidelijk. Bedoel je met een cartridge? Je mag toch wel hopen dat hij tijdens zijn levensduur wel heel wat meer kan afdrukken dan 200 maal een A4 tje
Gr. Henriėtte
dank je voor de reactie, ja de verkoper bedoelde inderdaad de cartridge, en op de verpakking hiervan stond inderdaad " voldoende voor 200 x a4"" Ik kan het me haast niet voorstellen 200 x a4 !!! vandaar deze vraag .
m vr grt jkdb
Je kunt gemakkelijk 200 a 4-tjes met een cartridge printen. Ze gaan dan wel uit van tekst. Je print zo voordelig mogelijk als je printopdrachten opspaart en niet iedere keer de printer voor een klein karweitje opnieuw aanzet. Dat is verspilling van de inkt omdat de printer de koppen dan automatisch controleert.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum