Posted: Tue 28 Dec 2010, 19:42 Post subject: Verkocht!
In verband met de aanschaf van een 7D bied ik mijn 40D te koop aan. Ik heb de camera zelf op 29 december 2008 gekocht en ik heb alles nog wat er bij zat. De doos, rekening, software, kabels, boekjes in 4 talen etc. Zelfs de plastic zakjes waar alles in zat
Henriėtte
Last edited by jonggolde on Wed 29 Dec 2010, 13:22; edited 1 time in total
Gender: Male Age: 58 Joined: 02 Dec 2009 Posts: 1 Location: BREE (B)
Posted: Tue 28 Dec 2010, 21:08 Post subject:
Ik vind het niet zo een goed idee om die te verkopen. De Eos40d is echt een mega goed toestel. Ikzelf heb een 40d een 50d en een 7d maar voor macrofotografie heb ik altijd mijn 40d mee. Heel weinig tot geen ruis en megapixels genoeg voor macrofotografie. Zeker voor mij geen 7D meer........ _________________ CANON EOS50D MET 300L 2.8 CANON EOS40D MET 150mm 2.8 MACRO
Posted: Tue 28 Dec 2010, 21:15 Post subject: tweede'''body''
Hoi Henriette
ik zou deze body nooit verkopen twee bodys eventueel verschillende lenzen erop veel meer mogelijkheden minder sensor gedoe en als de 7 er even geen zin meer in heeft of wordt gejat....
nou ja slaap er nog een nachtje over????????????
groet susan
Als je twee camera's meeneemt sleep je je toch helemaal een breuk? Ik bepaal voordat ik de deur uitga welke lens ik er op zet en als ik dan ergens ben waar ik iets zie waar ik eigenlijk een andere lens voor zou moeten hebben, dan denk ik gewoon vette pech. En dan zet ik de volgende keer de andere lens er op en dan gebeurt het zelfde en dan denk ik weer gewoon: vette pech. En zo heb ik altijd een goede reden om terug te gaan
Maar ik zal jullie advies goed in beraad nemen en er goed over nadenken, echter mijn man begrijpt al niet goed waarom ik weer een andere wil hebben, laat staan dat ik er twee wil hebben
Henriėtte, ik heb ook twee camera's en ben er wat blij mee. Mijn d700 is in de reparatie en kan nu nog fotograferen met mijn d300.
Als je camera stuk gaat ben je die al gauw een week of drie kwijt.Zou er inderdaad nog eens heel goed over nadenken.
Mvg. Martine
Ik heb mijn zoon gematst. Zo blijft hij toch nog als back-up camera beschikbaar. Hij had nog geen camera en gaat geregeld met mij mee. Dan kunnen wij samen fotograferen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum