Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2458 Location: Geleen
Posted: Sun 30 Jan 2011, 0:55 Post subject:
Alledrie van harte gefeliciteerd!
Terechte winnaars, zeker de mooiste beelden.
Ik had zelf 5 foto's als top 5 in gedachten (alleen in een andere volgorde), 3 daarvan zijn 1,2 en 3 geworden, ikzelf werd 5e en mijn nummer 1 werd slechts 6e.
Zoals altijd weer benieuwd naar de volgende opdracht en hopelijk heb ik wat tijd om er aan mee te doen.
gr.Vincent
Gender: Male Age: 79 Joined: 08 Nov 2007 Posts: 5 Location: Boukoul / Roermond
Posted: Sun 30 Jan 2011, 1:22 Post subject:
Van harte gefeliciteerd voor de drie prijswinnaars en de genomineerden!
Groet,
Thei _________________ D700, D200, 14-500 Glasservies, enz. =DE BEWOGENHEID VAN DE FOTOGRAAF LEIDT SOMS TOT ONSCHERPE FOTO'S=
Gender: Male Age: 54 Joined: 18 Nov 2006 Posts: 578 Location: Heteren
Posted: Sun 30 Jan 2011, 7:55 Post subject:
Beste mensen,
Leuke verrassing dat ik bij mijn geliefde onderwerp 'mist' de seizoensopdracht mocht winnen. Zeker een eer voor mij. En met een wel heel klein verschil zie ik. De nummer 2 vond ik ook zeker een gave foto.
Iedereen bedankt die mij genomineerd had. En natuurlijk ook mijn hartelijke felicitaties aan Jan Paul en Julia.
Enne... moet ik nu een nieuwe opdracht verzinnen....
Alle drie van harte gefeliciteerd.
Bendiks aan jou de eer om een nieuwe opdracht te bedenken. Ben weer benieuwd.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Bendiks ,Van Harte Gefeliciteerd met je eerste plaats zeer terecht het is een supper mooie plaat.
OoK voor Jan Paul mijn Felicitatie was ook een van mijn favo schitterend plaat.
Tevens wil ik ook iedereen bedanken die op mijn plaatje gereageerd heeft,had niet gedacht nog op de derde plaats te eindigen er waren nog zoveel meer mooie plaaten.
En ook iedeen bedankt die mijn foto een nominatie gegeven heeft.
Van harte gefeliciteerd met jullie ereplaatsen.
Terechte winnaars.
Aan jou de eer Bendiks om een nieuwe opdracht te verzinnen. Ben benieuwd.
Mvg. Martine
Gender: Male Age: 59 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 10 Location: Hilversum
Posted: Sun 30 Jan 2011, 14:45 Post subject:
Bendiks, Jan Paul en Julia van harte gefeliciteerd met jullie 1e, 2e en 3e plaats. Zeer mooie opnamen, die de mist sfeer perfect weer geven.
Helaas heb ik uit tijd gebrek (zakelijk vooral) niet mee kunnen doen en kunnen beoordelen. Hoop dat een ieder het leuk vond, op naar de volgende opdracht.
Mvg Andy _________________ Canon 7D, Canon 300mm f2.8, Kenko 1.4 en Canon 2.0 converter. En nog een paar andere lenzen.
Bendiks, Jan Paul en Julia: van harte gefeliciteerd met jullie ereplaatsen. Terechte winnaars m.i.
Helaas was ik vergeten in te zenden voor mijn vakantie, dus toen we terugkwamen was ik te laat.
Bendiks, ik wens je succes met het bedenken van een nieuwe opdracht. Dan hoop ik toch echt weer mee te doen.
Alledrie van harte gefeliciteerd !!
En Bendiks; succes met het bedenken van een nieuwe opdracht. Ben zeer benieuwd wat het gaat worden
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Gender: Male Age: 44 Joined: 14 Dec 2009 Posts: 112 Location: Ermelo
Posted: Mon 31 Jan 2011, 12:35 Post subject:
Bedankt allemaal voor de reacties en de nomi's!!
Bendiks, gefeliciteerd met je terechte 1ste plek en veel succes met het bedenken van de nieuwe opdracht.
Julia, ook jij gefeliciteerd met je derde plek.
Gender: Male Age: 66 Joined: 17 Jun 2009 Posts: 191 Location: Nieuw Lekkerland
Posted: Mon 31 Jan 2011, 12:58 Post subject:
Hartelijk gefeliciteerd!
met jullie resutaten!
deze keer heb ik niet meegedaan omdat ik gewoonweg niets had.
dus ik ben benieuwd naar de volgende opdracht!
hgr Henk _________________ Camera's: Canon 7D
Lens: Canon 100 mm 2.8 IS USM,
Sony RX 10 IV
Posted: Mon 31 Jan 2011, 17:31 Post subject: Felicitatie
Alle drie de winnaars HARTELIJK GEFELICITEERD en de behaalde prijs . Ben benieuwd naar de volgende opdracht die Bendiks "mag" bedenken .Groeten Bert _________________ Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Nikon en Tamron glaswerk
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum