Posted: Mon 11 Apr 2011, 19:29 Post subject: Kievitsbloemen excursie a.s zaterdag 16 april
Ik wil voor de liefhebbers zaterdag 16 april 's morgens de mogelijkheid bieden om de grootste kievitsbloem groeiplaats van Nederland te bezoeken. Start om 09.00 uur tot ongeveer 14.00 uur
Behalve kievitsbloemen, wilde vrouwenmantel, Gulden boterbloem, kraailook, Draadereprijs en vele andere planten komen er in de uiterwaarden van het Zwarte Water ook veel vogels voor. Weidevogels als grutto en tureluur, rietzangertjes maar ook de bruine kiekendief en de zwarte stern zijn er regelmatig te zien.
Omdat er een wandeling plaats vindt in het gebied dient u goed ter been te zijn.
Ik had gedacht aan een groep van ongeveer 20 personen, dus wie het eerst komt het eerst maalt
aangemeld:
Zeeg Robbemond
Cor
NelTalen
Jan Plaisier
nelappelmelk
Adri Gr Nuelend
Gerrejac
Henri van Vliet _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Last edited by Ton Valk on Fri 15 Apr 2011, 15:25; edited 6 times in total
Aaaaiiii jammer, jammer...ik kan niet Ton. Erg jammer want het is er prachtig ! Een aanrader ! Alvast heel veel plezier (en hopenlijk goed weer)
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Posted: Mon 11 Apr 2011, 21:23 Post subject:
Graag meld ik me aan voor de kievitsbloemen excursie.
Ik kreeg een telefoontje van Zeeg waarin hij me attent maakte op deze excursie. Tevens bood hij me aan mee te rijden. Ik maak daar graag gebruik van.
Groeten,
Jan Plaisier _________________ Sony RX10 IV, canon 6D, canon 70-200mm, canon 17-40mm, canon 50mm en canon 100mm macro.
Posted: Mon 11 Apr 2011, 21:28 Post subject: Excursie
Zeer aanlokkelijk Ton. Even overlegd. Ik mag... Jarige dochter.
Misschien niet helemaal tot 2 uur.
Maar ik heb er zin in.
Groeetn Nel _________________ Sony RX 10-4
Jammer, Ton, maar deze keer zijn Antonie en ik er niet bij.
Wim komt nl. vrijdagmiddag terug na een aantal weken op Haiti gewerkt te hebben. Het lijkt me niet zo'n goed idee om dan gelijk zaterdag de hele dag weg te gaan .
Ik vind het wel heel jammer, want het is altijd erg leuk en gezellig.
Alvast een fijne, zonnige en gezellige dag toegewenst en we zien de foto's wel verschijnen.
Posted: Fri 15 Apr 2011, 15:28 Post subject:
Een inwoner vanuit het altijd zonnige Hoenderloo melde mij zojuist dat hij ons morgen ook met zijn aanwezigheid gaat verblijden. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Posted: Sun 17 Apr 2011, 13:09 Post subject:
Nou Roos, zo je ziet was het weer een zeer geslaagde dag. We hadden perfect weer, niet te zonnig en met weinig wind. We hebben ook weer erg veel van elkaar geleerd zo je kan zien in de mooie foto's die worden geplaatst!
Misschien dat ik volgend jaar nog eens een dagje organiseer,... wie weet?? _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum