Dees, ik heb geen idee wat het is (iig een nachtvlinder), maar voor onbekende soorten hebben we het determinatiealbum: Ga naar 'albums', en kies 'determinatiealbum'.
Er zijn op alle gebieden wel kenners die je kunnen helpen.
En daar staat hij nu ook, net als je slak overigens. Ook daarbij stond nog geen goeie naam, en we hebben als beleid dat foto's zonder naam automatisch naar het determinatiealbum worden verplaatst (vandaar dat hij niet op het openingsscherm is verschenen.
Posted: Sat 26 Jul 2008, 12:09 Post subject: vlinder of mot?
Beste mensen: Toenstraks zat er op mijn muntplanten dit beestje. Ziet er uit als een vlindertje, plm. 1 cm groot, maar fladdert als een mot. Welke soort is dit?
Vriendelijke groet: Gerard.
Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Sat 26 Jul 2008, 12:16 Post subject:
Grappig, dat is het Muntvlindertje en ik heb het deze week ook veel aangetroffen in mijn tuin. Bij Watermunt. Een dezer dagen hoop ik een foto te plaatsen.
Voor determinatievragen overigens, kun je beter terecht in het determinatie-album dat hiervoor is ingericht.
Klik (bovenaan) op albums, kies Determinatiealbum en dan linksboven op upload. Dan wijst het zich vanzelf.
Groet, Ron _________________ Sony A77
Sony telelens 70-400mm f4,0-5,6
Tamron Macro 90 mm F2,8
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum