Gender: Male Age: 52 Joined: 27 Feb 2007 Posts: 17 Location: beverwijk
Posted: Fri 14 Oct 2011, 13:29 Post subject: Verzameling natuur(fotografie)boeken te koop
Hoi allemaal,
Wegens ruimtegebrek verkoop ik mijn verzameling natuur(fotografie)boeken. Het gaat om 98 boeken, uit binnen- en buitenland van bekende fotografen als Frans Lanting, David Doubilet, Jim Brandenburg, Norbert Wu, Mitsuaki Iwago en Kevin Schafer. In de verzameling zijn ook meerdere boeken opgenomen uit de 'series' van Wildlife Photographer of the Year, Birdpix en Europaisher Natuurfotograf des Jahres. De boeken zijn niet los verkrijgbaar, ik verkoop graag de verzameling in 1 keer. De boeken verkeren in goede staat. Een volledige opgave van alle exemplaren is terug te vinden op:
http://www.noordhollandseduinen.nl/boekenlijst.xls.
Geen idee wat ik hiervoor kan vragen. Mijn enige referentie is het bedrag dat ik hiervoor over de jaren heb betaald. Stuur gerust een mailtje als je geïnteresseerd bent, dan zien we wel wat redelijk is. Deze boeken hebben me veel inspiratie en inzichten opgeleverd. Dat gaat de nieuwe eigenaar nog jaren van genieten. Zeker nu de winter in aantocht is.
Posted: Sun 16 Oct 2011, 19:41 Post subject: boekenverkoop
Beste Ronald,
ik snap dat je graag alles in een keer verkoopt. Toch wil ik een bod doen op twee titels. En dat zijn: Wildlife Photographer of the Year - Portfolio 15 en 18. Mijn bod is 60 euro.
Ik hoor graag.
Arno van Berge Henegouwen _________________ Swarovski ATS80HD + 30xSW; Olympus E-PL5 14-42mm; Olympus E-PL6 14-42mm, 60 mm 1:2.8 MACRO ED MSC; Canon 40d: EF 300mm 1:4 L IS Extender EF 1.4x II, Macro EF 100mm 2.8
Jammer, ik zou het niet doen. Kan iemand ze niet voor je bewaren tot je meer ruimte hebt?
Ik heb ook veel boeken en het is zo leuk als je af en toe weer eens wat tegenkomt dat je eigenlijk al bent vergeten. Of juist andersom, je gaat zoeken omdat je wat herinnert. _________________ Nikon, Gitzo en 4 meter Gardena
Het probleem met het verkopen in 1 koop is dat wanneer ik een kast met 98 boeken zie (waarvan ik er al een heel aantal heb en waarvan ik er best nog wel een aantal zou willen) ik geen zin heb om zelf weer twee planken vol te gaan verkopen om plek te maken.
Waarom verkoop je ze niet per stuk (bv via Bol.com)? Ik vermoed dat je er dan ook nog meer aan overhoudt.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Posted: Mon 17 Oct 2011, 8:52 Post subject:
Ik ben het helemaal met Jaap eens; alleen een nog handiger medium is boekwinkeltjes.nl.
Kost je 12 euro per jaar voor 50 titels en voor 23,40 euro kun je 100 titels per jar kwijt. Verder geen kosten en succes gegarandeerd. Ik doe het zelf al jaren en verkoop zo al gauw voor een paar honderd euro per jaar en dat elk jaar! _________________ Canon 7D + 100-400mm
Gender: Male Age: 52 Joined: 27 Feb 2007 Posts: 17 Location: beverwijk
Posted: Tue 18 Oct 2011, 18:44 Post subject:
Hoi allemaal,
Ik weet dat de kansen kleiner zijn om de verzameling in 1 keer te verkopen. Maar het heeft ook een beetje met 'tijd' te maken. Ik ben liever zo veel mogelijk aan het fotograferen en bezig met mijn website. Beide hobby's slokken al mijn vrije tijd op (een gevoel dat jullie ongetwijfeld herkennen . Het ontbreekt me simpelweg aan tijd om boek voor boek te verhandelen (al zou dat waarschijnlijk meer opleveren).
Ik heb al twee reacties voor delen uit de verzameling. Dat is ook een optie, omdat het over meerdere exemplaren gaat. Ik probeer eerst De Slegte nog. Als dat niks wordt, gaan ik toch in delen en zelfs per stuk de boeken wegdoen.
@ Arno, ik hoop dat je nog even geduld hebt.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum