Elisa wrote: |
... Hee, maar vorig jaar had ik wel mooi kerstballen! Het bewijs staat nog op mijn computer ergens ![]() |
luc hoogenstein wrote: |
.... Komt denk ik omdat moderatoren ook een voorbeeldfunctie hebben: je foto's moeten per definitie meer dan gemiddeld goed zijn, omdat jij nu een van mensen bent die bepalen welke foto's er wel en welke er niet doorheen komen... |
Zorg er wel voor dat je niet vergeet foto's te plaatsen! |
Komt denk ik omdat moderatoren ook een voorbeeldfunctie hebben: je foto's moeten per definitie meer dan gemiddeld goed zijn, omdat jij nu een van mensen bent die bepalen welke foto's er wel en welke er niet doorheen komen.
|
peter wijn wrote: |
(Het is daar trouwens baaie gezellig. De meeste reacties - en ook de meeste fototechnische reacties - op mijn foto's krijg ik in het tijdelijke. Dat kan ik helaas niet meer dan met enkele foto's aantonen wegens het tijdelijke karakter van het tijdelijke. Maar als je snel kijkt, dan zie je wat ik bedoel ![]() |
Arjen Drost wrote: | ||
Fijn om te horen. Dat houdt namelijk in dat het TA eindelijk gebruikt wordt (in ieder geval af en toe) zoals het bedoeld is. In theorie zou dat namelijk het leerzaamste album moeten zijn, met leuke inhoudelijke commentaren hoe een foto wel geplaatst zou kunnen worden. Mooi dat er nu in ieder geval inhoudelijke discussies ontstaan! Groeten, Arjen |
Quote: |
Fijn om te horen. Dat houdt namelijk in dat het TA eindelijk gebruikt wordt (in ieder geval af en toe) zoals het bedoeld is. In theorie zou dat namelijk het leerzaamste album moeten zijn, met leuke inhoudelijke commentaren hoe een foto wel geplaatst zou kunnen worden. Mooi dat er nu in ieder geval inhoudelijke discussies ontstaan! |
Quote: |
hoe een foto wel geplaatst zou kunnen worden |
Hendrik van Kampen wrote: | ||
Als ik deze zinsnede goed interpreteer is het dus niet de bedoeling dat er een dialoog ontstaat over wat landschapfotografie is, wat natuur in Nederland is, of in hoeverre experiment en expressie in een foto kunnen bijdragen aan "natuurbeleving". Nee, .... het lijkt slechts de bedoeling de foto's zodanig aan de opvattingen alhier aan te passen dat ze een volgende keer wel worden geplaatst. Met als resultaat: eenheidsworst. Ik zou het Tijdelijke album veel liever zien als een album waar de grenzen van die opvattingen opgezocht kunnen worden. Misschien dat zelfs meningen kunnen gaan schuiven. Met als resultaat: diversiteit. |
Hendrik van Kampen wrote: | ||
Als ik deze zinsnede goed interpreteer is het dus niet de bedoeling dat er een dialoog ontstaat over wat landschapfotografie is, wat natuur in Nederland is, of in hoeverre experiment en expressie in een foto kunnen bijdragen aan "natuurbeleving". Nee, .... het lijkt slechts de bedoeling de foto's zodanig aan de opvattingen alhier aan te passen dat ze een volgende keer wel worden geplaatst. Met als resultaat: eenheidsworst. Ik zou het Tijdelijke album veel liever zien als een album waar de grenzen van die opvattingen opgezocht kunnen worden. Misschien dat zelfs meningen kunnen gaan schuiven. Met als resultaat: diversiteit. |
het discussiealbum". |
Vincent Rijnbende wrote: | ||
We gaan behoorlijk off-topic, misschien wordt het langzaam tijd dit draadje af te sluiten..
toch nog een korte reactie:
Volgens mij hebben we met dit doel al eens het "Bespreekalbum" gehad, we weten allemaal wat een daverend succes dat was.. ![]() |