Dag Johan, leuk je gisteren ook even gezien te hebben. En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je prachtige foto!
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Posted: Sun 04 Mar 2012, 15:59 Post subject:
Ik sluit me geheel aan bij de anderen. Een prachtige foto en een verdiende prijs. Proficiat.
Gr. Jan _________________ Sony RX10 IV, canon 6D, canon 70-200mm, canon 17-40mm, canon 50mm en canon 100mm macro.
Posted: Sun 04 Mar 2012, 16:30 Post subject:
Johan, van harte gelukwensen met mooie prijs en ik vind je foto echt schitterend!
grt, Hannie _________________ Pentax: K10D, Pentax K5, Pentax SMC DA 18-55 mm, F 3,5-5,6, Pentax macro FA 100, F 2,8 DA WR en Pentax SMC DA 18-135mm f/3.5-5.6 ED AL DC WR
Fotorugzak: Lowepro Versapack 200 AW
Gender: Male Age: 32 Joined: 27 Oct 2010 Posts: 75 Location: Leiden
Posted: Sun 04 Mar 2012, 16:44 Post subject:
Johan en alle andere winnaars heel hartelijk gefelicteerd!! Mooie prijzen!
Gr Thomas _________________ Panasonic lumix DMC GF1, Canon FD 50mm f1.8+adapter, Raynox macrolens, Zonnekappen, Cullman statief, rijstzak, maglites
Johan, ik begrijp jou reactie niet. Ik geef aan dat deze foto in juni niet op waarde geschat is. In de zomer wordt er kennelijk te weinig naar de foto's gekeken of te vluchtig of zo. Dat valt toch ergens niet te rijmen? Toen geen enkele nominatie en de winnaar.
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Wed 07 Mar 2012, 9:53 Post subject:
jonggolde wrote:
Het gekke is dat de eerdere upload slechts 3 commentaren opleverder en niet een nominatie ...
het gekke - en voor jou begrijpelijk verwarrende - is dat deze uitstekende foto inmiddels drie keer op de site staat:
één keer bij eerste upload,
éen keer voor de wedstrijd,
en een derde keer (eigenlijk de tweede) op het plekje in de zon voor de pixer van de maand (rechtsmidden waar vroeger moderators-keuze stond en 'uitgelicht')
vandaar _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Gender: Male Age: 67 Joined: 08 Sep 2007 Posts: 66 Location: Den Haag
Posted: Wed 07 Mar 2012, 9:59 Post subject:
Kennelijk is hier sprake van een misverstand, omdat Henriëtte "scheef" gekeken heeft. De foto is gewoon de meest genomineerde foto die Johan in 2011 in Nederland heeft gemaakt. Op zich ook niet onlogisch, want je moet wel heel erg veel zelfvertrouwen hebben als je een foto, die maar drie commentaren en geen nominaties krijgt in te sturen voor de wedstrijd voor de beste foto van het jaar.
En de gebruikers van Nederpix zouden wel behoorlijk blind moeten zijn als ze deze foto massaal genegeerd hadden bij de eerdere plaatsing.
Ik heb ook wel eens foto's, die het minder doen dan ik zelf verwacht, maar als een foto in eerste instantie genegeerd wordt, kan ik me niet voorstellen dat ik hem nog een keer zou insturen.
Gefeliciteerd Johan. Ik had het te druk met de fotowedstrijd bij de buren en heb de foto's dus niet bekeken, maar wist wel eerder dan jij dat je gewonnen had.
Groeten, Leo
OK. Nu zie ik het. Je hebt hem voor de eerste keer op 1 jauari geplaatst hebt. Tja, da is natuurlijk ook niet de beste dag om zo'n mooie foto te plaatsen
Henriëtte, je moet nog eens kijken.
Johan heeft de eerste maal de foto op 1 juli 2011 geplaatst, toen volgden er 32 nominaties!
In de maand januari 2012 werd Johan fotograaf van de maand. Vandaar dat de datum 1 januari 2012 werd.
De eerste maal had ik deze opname al genomineerd.
En van commentaar voorzien. Bij de beste foto van het jaar heb ik de opnames die ik al eerder had genomineerd niet weer genomineerd. Maar dat is mijn persoonlijke keuze geweest.
groeten Nel
Ik vind het wel een super opname!!! _________________ Sony RX 10-4
Posted: Sat 10 Mar 2012, 13:51 Post subject:
Ik ben met de "eekhoornfoto" blijkbaar op de derde plaats beland.
Graag wil ik iedereen bedanken voor de gegeven nominaties en ook de overige winnaars feliciteren met hun behaalde plaatsen.
Jammer genoeg kon ik niet aanwezig zijn op de pixperience en de prijsuitreiking en , als ik alles zo lees, heb ik wel het een en ander gemist blijkbaar.
Ik hoop om er een volgende keer wel bij te kunnen zijn.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum