Ziet er veelbelovend uit Zeeg.
Maar de website werkt nog niet helemaal perfect.
Een foto op jouw voorstellingspagina opent niet.
De link naar Hoeksenwaard opent niet.
Nog even wat werk denk ik
Groeten, Nico
Last edited by Nico Leenheer on Mon 30 Jul 2012, 11:45; edited 1 time in total
Gefeliciteerd Zeeg met je nieuwe site!
Ook bij mij hapert er zo af en toe wat.
Sommige albums geven geen foto's weer terwijl bij mij de 'Hoeksche Waard' site wel weer goed opstart.
Ik kan me voorstellen dat je er trots op bent!
Het is een mooie verzameling afbeeldingen. De stijl waarin ze zijn gemaakt spreekt mij zeer aan. Is er ook een mogelijkheid de foto's uit een album als dia-voorstelling gepresenteerd te krijgen? Heb ik wellicht die knop over het hoofd gezien?
Ik vind je site behoorlijk druk (verticale balk zou ik meer naar rechts verplaatsen) en je hebt (o.a. bij de vlinders) aan veel Nederlandse namen een eigen invulling gegeven door allerlei spaties wel of niet te gebruiken. Ook ben je nu nog erg inconsequent met het aangeven of een foto een mannetje, vrouwtje of rups betreft en staan er her en der punten en komma's achter de namen onder de foto's. Dit zijn de details die mij opvallen. Oja, en de kortzuiger is geen kortzuiger en de purperspanner wordt vooral zuringspanner genoemd.
Ik heb zojuist zes keer op deze link naar jouw site geklikt en slechts 1 keer zag ik de site zoals hij goed is.
Soms verschijnen de foto's door de tekst heen (zwarte letters, witte achtergrond) soms zie ik alleen de tekst in het gastenboek helemaal links op de site staan. Heel verwarrend allemaal.
Posted: Tue 31 Jul 2012, 12:53 Post subject:
Alles werkt al beter als de vorige keer dat ik keek.
Met foto's kijken vind ik het gemakkelijker om horizontaal te kijken i.p.v. te scrollen. Mooie foto's en veel te kijken.
Leuk dat je veel foto's in de Hoekse Waard maakt.
Ik kom er vandaan en de familie woont er dus ik volg je locaties met veel interesse
Groeten van Nelleke
Posted: Tue 31 Jul 2012, 13:35 Post subject:
Ik kom nog regelmatig en ga er graag vogels kijken.
De meest luxe vogelkijkhut die ik ooit heb mee gemaakt staat toch mooi in het Oudeland van Strijen
Groeten van Nelleke
Bij mij op de laptop werkt je site ook perfect hoor Zeeg, no problemo. Erg mooi trouwens !!
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Naar een paar mislukte pogingen is het mij toch gelukt je mooie site te bezoeken.
Mag wel zeggen het is een prachtige site heb er op mijn gemak eens door heen gebladdered en van genoten.
Wat heb jij door de jaren heen een mooie collectie insecten op de plaat weten vast te legen.
En de meeste allemaal in je eigen omgeving.
Complimenten Zeeg ik vind hem prachtig en zal hem zeker nog eens door gaan bladeren.
Complimenten. Hij gaat nu lekker snel.
Wat een mooie verzameling heb je aangelegd.
Zie dat je de heivlinder niet hebt. Toch maar eens naar de Veluwe komen....
Zelf vind ik de hoeveelheid per onderwerp wel erg veel.
Maar dat is natuurlijk je eigen keus. Volledig zijn of een selectie.
Groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
Hoi Zeeg,
Heb net weer eens je website bekeken en dan met name de vlinders.
Hij laadt de eerste pagina en dan wil je nog meer laden dan geeft ie er niet meer, alleen de eerste 12 krijg ik dan te zien en de rest niet meer terwijl ie in eerste instantie aangaf nog 110 te laden.
Wordt vast opgelost.
Groetjes Martine
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum