Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken


Wie gaat er mee naar Malawi en Zambia deze zomer?

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Wim Werrelman


Gender: Male
Age: 61
Joined: 20 Sep 2010
Posts: 4
Location: Eindhoven
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 10 Feb 2013, 15:36    Post subject: Wie gaat er mee naar Malawi en Zambia deze zomer?
Jos van de Leijgraaf (mede Birdpixer) en ik zijn druk bezig om een (vogel)fotoreis naar Malawi en Zambia te organiseren. De hoofddoelen zijn het meer van Malawi en het South Luangwa National park in Zambia. Deze reis staat los van de reizen die ik via mijn bedrijfje Eagle Travel organiseer (wel kun je op de site kijken voor een idee van het programma). Ik betaal zelf gewoon mijn eigen kosten van verblijf, eten, game drives en vervoer en kan voor mijn medereizigers behoorlijke kortingen regelen op de normale prijzen. Ik heb hier geen commercieel belang bij; ik vind het gewoon leuk om deze ervaring met anderen te delen. Ik weet daar natuurlijk wel erg goed de weg, wat het voor jullie extra leuk maakt.

Jos en ik zouden het erg leuk vinden als we nog 2 tot 3 foto- enthousiastelingen / gezellige reisgenoten / Afrika liefhebbers konden vinden die met ons mee willen gaan.
Voor de reisdata is keuze tussen 16 juni t/m 5 juli (ruim 2 weken) en 26 augustus t/m 20 september (2 tot 3 weken) 2013. Voor kosten moet je rekenen op tussen de 2000,- en 2500,- euro per persoon. Daarbij is al het verblijf, het vervoer over land, de game drives, de boottochten en het eten inbegrepen. Wel komt er nog de vlucht van en naar Malawi bij. Die vlucht kost rond de 900,- euro per persoon als we met Ethiopean vliegen (daar vlieg ik de laatste jaren altijd zelf mee).

Dus ga je mee naar de Afrikaanse Zeearenden, de olifanten in de rivier en de ongerepte open ruimtes van Afrika?
LEUK!

Helder zicht!
Wim
_________________
Nikon D 800E en een paar kilo Nikkor glas.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Fotografieplekken

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum