Posted: Thu 16 Jan 2014, 17:06 Post subject: Gevonden: Nieuwe moderator
Nederpix zoekt een nieuwe moderator.
Bokje (Jack) gaat het NP team na vele jaren trouwe dienst verlaten.
Het Nederpixteam zoekt daarom vervanging.
Heb je zin om ons team achter de schermen te komen versterken en voldoe je aan het volgende profiel, stuur dan een mail met je motivatie via het contactformulier naar ons toe.
Van de moderator wordt verwacht dat hij/zij:
* voldoende kennis heeft van de digitale fotografie om de
technische kwaliteit van een foto te beoordelen
* een aansprekend portfolio op Nederpix heeft gepubliceerd
* al geruime tijd actief is op Nederpix
* de doelstellingen en regelgeving van Nederpix onderschrijft
* mee wil werken aan de verdere ontwikkeling en verbetering
van de website.
* dagelijks, liefst ook overdag over voldoende vrije tijd beschikt
om een substantiële bijdrage aan het beheer van de website te
kunnen leveren
* normaal gesproken foutloos in gangbaar Nederlands schrijft
* weet om te gaan met kritiek van gebruikers op het
moderatiebeleid van Nederpix
* over goede communicatieve vaardigheden beschikt.
Reacties moeten voorzien zijn van een goede motivatie waarom jij denkt in ons team te passen en binnen zijn voor 8 februari 2014.
Daarna worden ze besproken binnen het team. Wij zien uit naar jullie reacties.
Een kleine toelichting:
Iets uit eigen ervaring.
Je leert er zelf veel van. Je werkt echt in een team.
Er wordt wel degelijk naar je geluisterd.
Het is niet altijd leuk.
Denk erover en meld je aan. _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 66 Joined: 17 Jun 2009 Posts: 191 Location: Nieuw Lekkerland
Posted: Tue 21 Jan 2014, 13:43 Post subject:
Mogen we ook iemand voordragen?
Ik zou zeggen een goede Wijn behoeft geen krans.
op Tv al bekend, rap van tong, goed in de Nederlandse taal, en ook nog verstand van foto's
volgens mij moet dat wel kunnen......
Gr Henk _________________ Camera's: Canon 7D
Lens: Canon 100 mm 2.8 IS USM,
Sony RX 10 IV
Gender: Male Age: 66 Joined: 17 Jun 2009 Posts: 191 Location: Nieuw Lekkerland
Posted: Tue 21 Jan 2014, 16:42 Post subject:
Je hebt helemaal gelijk Michiel,
om in de beeld spraak te blijven: met een goed glas Wijn kom je wel eens op een idee of breng je iets in beweging.
hgr Henk _________________ Camera's: Canon 7D
Lens: Canon 100 mm 2.8 IS USM,
Sony RX 10 IV
Nog een korte toelichting: Vroeger werden er mensen gevraagd voor dit werk vanuit het team.
Bij de laatste vacatures is er voor gekozen mensen zelf te laten reageren.
Elisa: Dat is moeilijk precies aan te geven. Het prettige is dat je dit kunt doen op de momenten van de dag dat het jezelf het beste uitkomt. Dus als je wisselende diensten hebt is dit totaal geen probleem.
Als er veel foto's ingediend worden is er meer werk aan de winkel dan in rustige tijden.
Zelf heb ik meer tijd, omdat ik in de vut ben. Maar ik ben dan ook weer meer op vakantie. _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Wed 22 Jan 2014, 23:12 Post subject:
Elisa wrote:
....Wat is ´ voldoende vrije tijd´? Hebben jullie een indicatie voor van hoeveel uur per week? ...
In het verleden hebben we dit volgens mij toegelicht als gemiddeld 1 uur per dag.
In de praktijk komt het er op neer dat we allemaal wel eens een keer een dagje overslaan, of de ene keer meer en de andere keer minder tijd er aan besteden. Dat is geen enkel probleem.
Juist omdat we op wat verschillende tijden online zijn, denk aan Jan vanuit Canada, Nel overdag, de rest vooral 's avonds, is er altijd wel iemand en vele handen maken licht werk.
Wisselende diensten zijn dus geen probleem.
Misschien is dit item je ontgaan. Of aarzel je nog.
Je hebt nog gelegenheid om erover na te denken en te reageren tot en met 7 februari. _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2459 Location: Geleen
Posted: Fri 07 Feb 2014, 19:41 Post subject:
Nog een paar uurtjes en dan sluit de aanmeld termijn.
We hebben gelukkig al enkele aanmeldingen, maar het zou dus nog kunnen op de valreep.
We gaan vanaf morgen in overleg en dan zullen we zo snel mogelijk de opvolg(st)er van Jack bekend maken.
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sun 09 Feb 2014, 15:57 Post subject:
Of is het becommetariseren en ik wil niet eens mod worden _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Zal ik dan maar een einde maken aan de speculaties en de witte rook laten opstijgen?
We waren erg blij met het aantal vrijwilligers dat zich meldde op ons oproepje en we zijn ook heel erg blij dat we jullie kunnen melden dat Elisa ons team komt versterken!
We wensen haar als team natuurlijk van harte welkom _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Hartelijk dank!
Voor de mensen die mij nog niet kennen, hieronder even een korte intro.
Ik ben Elisa, 32 jaar. Al sinds 2005 ben ik - met pieken en dalen - actief op Nederpix. Ik heb de site zien groeien, heb mensen zien komen en gaan. Ik ben zelf ook een paar keer voor langere tijd afwezig geweest, maar ik kom altijd weer terug. Ik voel me verbonden met de site en dat is voornamelijk de reden geweest om me deze keer aan te melden als moderator. Bij de vorige oproep voor een nieuwe moderator heb ik uiteindelijk afgezien van aanmelding omdat ik toen teveel tijd en aandacht nodig had voor mijn opleiding.
In het ´gewone´ leven ben ik opgeleid tot psycholoog en diëtist, en werkzaam als diëtist in een zelfstandige praktijk voor kinderen en volwassenen.
Als fotograaf richt ik me (wat natuur betreft) vooral op landschappen en macro. Mijn grootste manco als fotograaf is dat ik nogal lui ben...ik hou er niet van om koud of vies te worden (ik blijf toch een meisje-meisje), dus soms laat ik mooie kansen liggen. De meeste foto´s die ik plaats zijn dan ook in de lente en zomer gemaakt
Als NP-lid hou ik er niet van om alleen maar ´oh´ en ´ah´ te zeggen bij een foto (uitzonderingen daargelaten). Ik zoek zelfs bij de mooiste foto´s naar verbeterpunten en deze geef ik ook aan (soms zelfs tegen alle oh´s en ah´s in), niet in de laatste plaats omdat dit me ook scherper maakt voor wat betreft mijn eigen foto´s.
Ik hoop als moderator een positieve bijdrage te kunnen leveren aan de website in de ruimste zin van het woord, en tegelijkertijd de verdieping te zoeken (en vinden) in mijn eigen fotografie. _________________ Er is geen kunstwerk zo mooi, of de natuur overtreft het. -- PicturePoetry & Duurzame Dinkies, ook op Facebook!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum