Posted: Thu 25 Aug 2016, 15:27 Post subject: Nieuwe seizoensopdracht: "Kleurrijke Herfst"
Van Nel kreeg ik de volgende opdracht:
Dag Jan, allerlei mogelijke onderwerpen zijn de afgelopen dagen de revue gepasseerd maar, terugkijkend op de voorafgaande jaren, is alles al eens aan bod geweest.
Met het oog op de meteorologische herfst op 1 september a.s. heb ik gekozen voor de opdracht "Kleurrijke Herfst", met de nadruk op kleurrijk. Voor alle album moet daar wel wat voor te vinden zijn, lijkt me.
Hartelijke groet,
Nel
Dat kan vanaf vandaag (25 Aug 2016) tot en met 12 November 2016 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar het TA verplaatst.
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Iedereen veel plezier bij het maken van de foto's voor deze opdracht.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Een leuke opdracht Nel. Lijkt eenvoudig nu de natuur stilaan naar een kleurrijk hoogtepunt groeit. Een boeiende foto er van maken is toch een uitdaging. Ik ben benieuwd wat er uit de bus komt. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
En die kun je dan gaan fotograferen Susan!
Wacht maar morgen is het kouder en natter. Dan komen de paddenstoelen vanzelf weer.
Hoewel ik zie de weersvooruitzichten: Zeeland en Zuid-Holland die gaan regen krijgen. Gelderland voorlopig nog niet.
En je hebt tot 12 nov. de tijd! _________________ Sony RX 10-4
Allemaal hartelijk bedankt voor het aan mij toekennen van de zowel 1e prijs en de 2e prijs , het is fantastisch . Ik voel me zeer vereerd . Uiteraard ook alle andere prijswinnaars van harte .
Ik ga mijn uiterste best doen iets leuks te bedenken voor de volgende opdracht .
Vr. Gr. Bert _________________ Nikon D7100 , Nikon D7500 , Nikon , Nikon en Tamron glaswerk
Alle winnaars van harte gefeliciteerd.
Bert in het bijzonder een 1e en een 2e plaats, super. _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Dubbel gefeliciteerd Bert! En verder alle heren!
Helaas was ik door vakantie niet in staat mee te doen.
Volgende keer ben ik weer van de partij. En hopelijk gaan dan de dames weer hoge ogen gooien. _________________ Sony RX 10-4
Proficiat met deze dubbelslag Bert!
Fijn dat er wat meer fotografen deelnamen. Nu de fotografinnen nog... _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum