Posted: Tue 31 Jan 2017, 3:27 Post subject: Nieuwe seizoensopdracht: Het getal Drie
Van Nel kreeg ik de volgende opdracht: Het getal Drie
Het valt niet mee iets origineels te bedenken.
Je wilt een opdracht waar hopenlijk veel mensen aan mee kunnen en willen doen.
In overleg met Ronald is de volgende opdracht eruit gekomen:
Het getal drie.
Te denken valt aan 3 mosjes, 3 bomen, 3 dieren enz.
Ook kun je in de natuur het getal 3 ergens in zien. Qua vorm.
Zowel voor de macrolens als de telelens kan dit een mooie uitdaging zijn.
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
Dat kan vanaf vandaag (31 januari 2017) tot en met 25 maart 2017 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Ook voor deze opdracht is er weer een prijsje voor de winnaar.
Het prijsje is een schermpje om het licht van de flits op de camera te verzachten LumiQuest Soft Screen
Als er twee of meer mensen gelijk eindigen geeft het aantal keer bekeken de doorslag.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
De tijd gaat snel het is zo weer 25 maart.
Hopelijk vinden veel mensen 3 kikkers, krokusjes o.i.d.
En vergeten ze het ook niet om wat in te sturen. _________________ Sony RX 10-4
Herinnering: Zaterdag 25 maart is de laatste dag dat er foto's kunnen worden aangeboden voor de seizoensopdracht.
Er is nog ruimte over in het album _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Foto's van de seizoensopdracht kunnen vandaag en morgen en overmorgen (30 en 31 maart en 1 april 2017) nog worden voorzien van reacties en nominaties zondag word de winnaar bekend gemaakt. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Nadat ik de inzendingen een aantal dagen op me had laten inwerken heb ik me op het nomineren toegelegd.
Ik ben niet verder gekomen dan slechts een nominatie
3e plaats danny.declercq (2x) met zijn foto Vale Clausilia
Winnaars allemaal gefeliciteerd.
Danny heeft dus ook het prijsje gewonnen.
En natuurlijk de eer om een nieuwe opdracht te bedenken. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Van harte gefeliciteerd Danny. Jouw opname sprong er echt uit. Dat blijkt ook door het aantal nominaties! Succes met het bedenken van de nieuwe opdracht.
Ook de andere prijswinnaars van harte. En iedereen natuurlijk ook weer bedankt voor de gegeven commentaren en nominaties.
Danny van harte gefeliciteerd, verdiende overwinning. Ook de andere prijswinnaars proficiat. Zelf ben ik erg vereerd met de tweede plaats, het is voor het eerst dat ik meedoe.
Vriendelijke groet,
Marianne
Wat leuk! Hartelijk dank iedereen voor de commentaren en de nomi's. Proficiat ook aan de andere winnaars, in het bijzonder Marianne, dat belooft. Ik ben al volop bezig met het pijnigen van mijn hersenen voor het bedenken van een nieuwe opdracht. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
Danny én alle andere winnaars van harte gefeliciteerd!
Succes met het bedenken van een nieuwe opdracht.
Vriendelijke groet,
Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Gender: Male Age: 60 Joined: 13 Jan 2013 Posts: 98 Location: Oud Gastel
Posted: Tue 04 Apr 2017, 22:09 Post subject:
Danny en andere winnaars van harte gefeliciteerd! Ik had de seizoensopdracht zelf gemist. Zal proberen de volgende opdracht er weer bij te zijn.
Gr, Pieter _________________ Canon EOS 550D, EOS 5D III
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum