Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
Dat kan vanaf vandaag (6 april 2017) tot en met 29 mei 2017 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Feb 2007 Posts: 1473 Location: Nijkerk
Posted: Fri 26 May 2017, 10:35 Post subject:
Voor de zekerheid wil ik toch graag even vragen om een bevestiging dat we werkelijk tot en met maandag 29 mei kunnen insturen. Normaal gesproken eindigt de inzendtermein van de seizoensopdracht in de nacht van zaterdag op zondag.
Ja dat klopt Robert.
Ik had denk ik de datum gepikt heb en niet op de dag gelet.
Er mogen trouwens nog wel wat meer foto's bij anders is het wel heel makkelijk een winnaar te kiezen
Dus laat de foto's maar komen. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Fri 26 May 2017, 18:09 Post subject:
Kei makkelijk _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Jullie kunnen vandaag nog foto's insturen voor de seizoensopdracht.
Morgen 30 mei zullen de foto's zichtbaar gemaakt worden. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Tue 30 May 2017, 7:38 Post subject:
Wat een leuke opdracht was dit !
Jammer dat er eigenlijk maar weinig inzendingen zijn.
De foto's die voor deze seizoensopdracht mee doen zijn wel stuk voor stuk prachtig.
Mijn inzending kan hier helaas niet mee wedijveren. Maar meedoen is natuurlijk veel belangrijker dan winnen _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Wat een diverse opnamen. Mooi om de verschillende invullingen ervan te zien.
Hoop dat er nog meer commentaren bij komen! _________________ Sony RX 10-4
Wegens vakantie helemaal uit het oog verloren.
Ik doe mijn best om commentaren te geven en te nomineren.
Fraaie foto's op het eerste zicht. _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
Jullie kunnen nog reacties geven en nomineren tot vanavond.
Er mogen nog wel wat reacties en nominaties bijkomen. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Super Robert. Gefeliciteerd. Het was close. Jannie en Nel ook van harte. Altijd leuk en leerzaam om mee te doen.
Iedereen ook bedankt voor de commentaren. _________________ Sony RX 10-4
Gender: Male Age: 55 Joined: 19 Mar 2009 Posts: 3142 Location: Hoenderloo
Posted: Sun 04 Jun 2017, 8:44 Post subject:
Robert Gefeliciteerd!
Overige deelnemers bedankt voor jullie inzendingen. Stuk voor stuk mooie beelden. _________________ mvg vanuit het altijd zonnige Hoenderloo
Camera en wat lenzen, geduld, inspiratie en doorzettingsvermogen.
Het was een bijzonder mooie opdracht.
Iedereen bedankt voor een reactie en/of nominatie.
Robert succes met het bedenken van een nieuwe opdracht.
Groet Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum