Gender: Male Age: 56 Joined: 24 Nov 2006 Posts: 241 Location: Oss
Posted: Sun 04 Jun 2017, 22:28 Post subject:
Eerlijk gezegd denk ik er steeds niet aan maar dat is een slap excuus _________________ Sony A7 1V FE4 24-105 G OSS - Sony FE2.8/90 MACRO G OSS- Sony FE 2.8 70/200 GM OSS- Sony FE 5.6-6.3/ 200-600 G OSS - Minolta 100mm Macro 2.8
Minolta 135mm 2.8
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Feb 2007 Posts: 1473 Location: Nijkerk
Posted: Sun 04 Jun 2017, 23:02 Post subject:
Iedereen hartelijk dank voor de nominaties en commentaren. Het leukste van het winnen, vind ik het mogen verzinnen van de nieuwe opdracht. De vorige keer, de eerste keer, verzon ik 'Fantasy'. Voor deze keer heb ik een opmerkelijke opdracht, zowel voor Nederpix als voor mezelf. Een dezer dagen maak ik hem bekend.
Jannie en Nel, van harte gefeliciteerd met de tweede en derde plaatst!
@Danny: Een bijzonder leuke opdracht. Ik hoop dat de opdracht die ik verzonnen heb er mee kan wedijveren. En je had me nu wel door met de Sinaasappelkorst.
@David: We zullen je er de volgende keer aan helpen herinneren.
Een beetje late reactie van mijn kant: Robert en Jannie gefeliciteerd met het behaalde resultaat! Ik ben benieuw naar de nieuwe opdracht... _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Van harte gefeliciteerd Robert, Jannie en Nel. Fijne inzendingen van hoge kwaliteit, ook van de andere deelnemers.
Benieuwd wat je uit je mouw schudt Robert(a). _________________ Nikon D750, Sigma 150mm macro, Laowa 60mm F2.8 2x Ultra-Macro Nikon F, Laowa 25mm f/2.8 2.5-5X Ultra Macro
Gender: Male Age: 56 Joined: 05 Feb 2007 Posts: 1473 Location: Nijkerk
Posted: Tue 13 Jun 2017, 10:29 Post subject:
@Danny:
Quote:
Robert(a)
Jij laat je niet meer voor de gek houden, zie ik.
@Nel: Geduld is een schone zaak. De opdracht had ik maanden geleden al bedacht, maar het bij elkaar zoeken van voorbeeldfoto's en het opstellen van enkele beperkende regels () heeft wat voeten in de aarde, zeker gezien de omstandigheden bij mij thuis. _________________ Engelse Namenlijst Paddenstoelen:
https://www.britmycolsoc.org.uk/field_mycology/english-names
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum