Mooi speelgoed. Ziet er profi uit en er zal wel een profi prijs aan hangen. Werkt helaas alleen goed bij niet bewegende objecten. _________________ http://dirkjan.saaltink.net
Gender: Male Age: 58 Joined: 23 Nov 2005 Posts: 2331 Location: Utrecht
Posted: Thu 20 Jul 2017, 10:52 Post subject:
als je 1000 beelden stackt, en meerdere computers nodig hebt om het beeld te bewerken, dan schat ik zo dat de kosten van de lens peanuts zijn in vergelijking met de arbeidsuren van de hoogleraar. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Posted: Tue 25 Jul 2017, 8:25 Post subject:
staat er bij Nel, hij snijdt het stokje af waar het insect op zit.
vrij briljant systeem, heel wat goedkoper ik denk een factor 100 of 1.000. Met een statief en een klemmetje (in plaats van de hand) kan het eenvoudig worden geperfectioneerd. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Posted: Tue 25 Jul 2017, 9:19 Post subject:
kijk naar de voorbeeldfoto's, de beesten zitten op een mooi grasje, takje, muntstuk. Als het gelijmd is, dan wel uitzonderlijk knap, voor mij niet zichtbaar. Andere truck is koelen, maar dan krijg je die druppels niet.
Erg mooie voorbeeldfoto's trouwens. Echt iets voor systeem dat goed met vooropgeklapte spiegel/mirrorless werkt. _________________ Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum