Het magazine voor Natuurfotografen

Sponsored by
Nederpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Even voorstellen.

Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 06 Jan 2018, 16:51    Post subject: Even voorstellen.
Hallo forumleden.
Mijn naam is Bertie Weegerink en ik woon in Haaksbergen.
Eind jaren zestig hield ik mij al bezig met natuurfotografie en ik maakte daarbij gebruik van een kodak camera.
Midden jaren zeventig maakte de Kodak plaats voor een Zenith camera met een Russische 300mm tele.
Vrij snel daarna kwam er een Canon AV1 en een Soligor tele.
Door allerlei beslommeringen raakte de natuurfotografie voor langere tijd op de achtergrond. De interesse in de natuur en het actief zijn in de natuur ging al die jaren gewoon door. Tot ik 3 jaar geleden een Canon SX50 super zoom camera kocht en ontdekte dat je daarmee acceptabele natuurfoto's kan maken.
Het sluimerende virus is weer wakker gemaakt en het is tijd om mij aan te melden voor het forum waar ik incognito al heel wat info heb weggeplukt.

Vogels en zoogdieren moeten door mijn pogingen een plaatje te schieten zo weinig mogelijk verstoord worden. Dan maar geen foto.
Dat zal niet altijd lukken maar ik doe mijn uiterste best.

Rond om Haaksbergen hebben we een aantal prachtige natuurgebieden die door de instanties Staatsbosbeheer en Natuurmonumenten en soms particuliere eigenaren voorbeeldig beheerd worden en een overweldigende rijkdom aan soorten herbergen.

Ik hoop op dit forum veel kennis op te doen en zal waar mogelijk ook mijn steentje bijdragen.

Arjen Drost
Moderator
Moderator

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Jan 2018, 17:06    Post subject:
Welkom op deze site, Bertie. Leuk dat je het fotografievirus weer te pakken hebt en er weer op uit wil. Als oud-Eibergenaar weet ik dat je inderdaad in een erg mooie omgeving woont, met veel mooie natuurgebieden in de directe omgeving. Ik ben dan ook erg benieuwd naar hoe je dit vast gaat leggen!

Veel plezier op deze site en ik ben benieuwd naar de foto's!

Groeten, Arjen
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote

Nederpix.nl Forum Index -> Stel jezelf voor

Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1

Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum