Richard Gerritsen wrote: |
Wordt ik benaderd voor een foto[s] van mijn rivaliserende adders door medewerkers van Ravon [zal geen namen noemen] die bezig zijn met het verzamelen van foto's voor een nieuwe gids reptielen en amfibieen, die uitgebracht zal worden door Naturalis.
In de eerste mail hun zijds geen woord over betaling. Aldus stuur ik een mail terug dat een nieuwe gids [€ 49,95] mijn inziens voor een dergelijke foto een goede betaling zou zijn. Krijg ik te horen dat ze daar niet aan kunnen beginnen daar ze ca. 400 foto's nodig zijn voor de gids.......en dat zal te duur worden. Een korting was heel misschien wel te regelen. Zo'n benadering van zo'n organisatie..... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gaarne reacties! Zijn er bijvoorbeeld meer mensen die zo benaderd zijn? gr. Richard |
Verwijderd wrote: |
Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik na verschijnen van het boek een exemplaar zou krijgen, maar daar heb ik niet om gevraagd. Zo kan het ook. |
Quote: |
En, ook wel leuk om dit even ter discussie te stellen: indien je wordt benaderd door iemand die je foto via Nederpix heeft ontdekt, betaalt je dan ook een deel van de vergoeding aan NP ??? |
Quote: |
Uiteraard gun ik hem dat ook maar ik krijg hier de indruk dat het niet meer dan normaal is en dat je een dergelijke geste ,indien betaling niet mogelijk is om welke reden dan ook,moet afdwingen. gr.Ben |
peter wijn wrote: |
Kun je NP eigenlijk al steunen?
Bij broederbirdpix kun je betalen voor wat extra mogelijkheden. Ik ben daar vooral betalend lid om de site te steunen. |