Landauer92 wrote: | ||
Voorheen was kopiëren ook niet mogelijk, maar elke ingelogde pixpasser kan dat nu wel, zowel op de vergrootte foto als op de foto die te zien is als je met de linker muisknop op de vergrootte foto klikt. Gr.Wim |
Klaas van Haeringen wrote: | ||||
Niet helemaal waar Wim, iedereen die de site bezoekt kan foto's gemakkelijk kopiëren. Het kost alleen een muisklik meer ![]() |
Aad Verkuijl wrote: |
Het pop-upje "Copyright" is leuk, maar heeft totaal geen nut.
Er zijn wel een aantal andere manieren om een foto van NP of BP te kopiëren. Ik ben zelf (op mijn eigen site) al een tijdje bezig om dit op te lossen, maar alles is te omzeilen. Een scriptje om de rechtermuisknop niet te laten functioneren, een pop-up, een foto in veel kleine stukjes op te slaan, enz. enz. |
Tim Hofmeester wrote: |
Het is toch weer 20 euro (of zoiets) en krijg ik dat er wel voor terug.. zeker aangezien ik het idee heb dat de laatste tijd het niveau van de commentaren achteruit is gegaan. (misschien is het een idee van mij, maar ik heb het idee dat vroeger er meer commentaren werden gegeven, met meer opbouwende kritiek dan tegenwoordig..) |
martine wrote: |
Is me nog steeds niet duidelijk hoeveel foto's ik per dag/week mag uploaden. Kan het in dit topic niet terug vinden.
Is dat nog steeds 2 per dag met een maximum van 7 per week met een pixpas pro? Mvg. Martine |
Landauer92 wrote: |
(Tenminste als je niet ingelogged bed ![]() Gr.Wim |
martine wrote: |
nou Wim, ben gewoon ingelogd en heb de desbetreffende pagina 3 keer doorgelezen maar kan niet het aantal uploads vinden tenzij ik str..........in mijn ogen heb ![]() ![]() Mvg. Martine |
Quote: |
Tenminste als je niet ingelogged bent ![]() |
Mark van Veen wrote: |
Op de keper beschouwd is het vrij simpel: het laten draaien van een site die veel dataverkeer genereert kost geld. Middels de pixpas draag je daaraan bij. Je krijgt er een publiek voor terug dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken. Klaar. |
Taka wrote: | ||
'Veel' dataverkeer is vrij relatief. Dat het geld kost lijkt me duidelijk. Daar staan dan ook weer inkomsten tegenover (uit reclame). Ik heb geen inzicht in de boekhouding en ik vind het ook niet onredelijk om een vergoeding te vragen. Maar voor rond de € 25 per jaar heb je een eigen domein met een hoop hardeschijfruimte en dataverkeer. Het is dus ook niet onredelijk om te vragen wat ik er voor terug krijg. "Een publiek dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken" vind ik misschien niet voldoende. Als jij het daarmee 'klaar' vindt, dan is dat natuurlijk prima, maar ik hoop dat ik mijn eigen afwegingen mag maken, zoals dat je niet meer publiek krijgt als je meer betaalt. Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven. |
Adri Clements wrote: | ||
off-topic Dat laatste komt wat negatief over, wat volgens mij onterecht is. Je heb nog altijd meer commentaren ontvangen dan zelf geschreven (621 tegen 471). Je wilt dus wel commentaren krijgen, maar zelf weinig schrijven? Aparte visie. Zal wel aan mij liggen. on-topic Tof dat de prijzen wat aangescherpt zijn. Eerst twijfelde ik nog 'n beetje, nu is het schip met goud de haven uit ![]() Groeten, Adri |
Zelf heb ik er ook geen tijd voor en voorover om veel commentaren te schrijven en mij maakt het persoonlijk niet uit.
Maar over het algemeen geven vaak dezelfde mensen veel commentaar bij elkaar dus een soort vriendjesclub. |
Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven. |
peter wijn wrote: | ||
Taka
wachten of uitdagen? Het begin heb je gemaakt door aan te geven wat jij zou willen. Om de een of andere reden lijkt het of je er geen steun in krijgt. Misschien kun je eens nagaan of er hier meer mensen zijn die het willen? Misschien kun je eens nagaan hoe je jouw wensen zou kunnen realiseren? Je kunt toch niet zo maar verwachten dat iemand anders voor jou gaat doen waar je zelf geen moeite in steekt. |
Mark van Veen wrote: |
In termen van klantvriendelijkheid: 10 dagen geleden het geld overgemaakt, maar de behandeltijd is blijkbaar vrij lang. Wanneer kan ik op activatie rekenen? |