Gender: Male Age: 44 Joined: 05 Nov 2007 Posts: 2458 Location: Geleen
Posted: Fri 28 Dec 2007, 22:20 Post subject: Eindejaarsopdracht: Verborgen natuur
Heb ook alle foto's al bekeken en een aantal nominaties uitgedeeld.
En ik ben het behoorlijk eens met Arjen Drost.
Het viel mij ook op dat bij veel foto's het verhaal het moest maken en het niet direct uit het beeld sprak. Of dat het zo groot in beeld stond dat het niet echt verborgen was.
En het gebrek aan determinatie en het houden aan de overige spelregels was me ook al opgevallen.
Vandaag is de laatste gelegenheid om nog nominaties uit te delen voor de eindejaarsopdracht; tussen de plaatsen 2 en 3 zit op dit moment maar 1 stem verschil dus iedere nominatie telt nog mee _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Ziezo alle foto's [op 2 na] van een commentaar voorzien.
Heb er vier genomineerd.
Heb nu ook weer moeten constateren dat verschillende deelnemers hun sportieve plicht niet na zijn nagekomen. Wel ontvangen, maar bijna of helemaal niks weggeven. Vindt het niet leuk tegenover de andere die er wel de moeite voor hebben gedaan.
Gr, Cor. _________________ Canon gebeuren
Last edited by Cor on Mon 31 Dec 2007, 9:17; edited 1 time in total
En de drie (duidelijke!) winnaars zijn weer bekend: Andrea, Jan en Will van harte gefeliciteerd met jullie overwinning _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Andrea, van harte gefeliciteerd met je, zeer verdiende, overwinning! Jan en Will ook van harte met jullie ereplaatsen. Drie erg mooie platen om de komende tijd op de voorpagina tegen te kijken.
Andrea proficiat een welverdiende 1e plaats.
Jan en Wil een mooie 2e en 3e plaats van harte gefeliciteerd.
Ik wil graag iedereen bedanken voor de commentaren en nominaties.
Ik heb genoten van alle inzendingen.
gr. Jannie. _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Posted: Mon 31 Dec 2007, 0:26 Post subject: Eindejaars opdracht "Verborgen natuur "
Allereerst wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor de mooie en leuke commentaren en nominaties bij m,n foto.
Jan en Wil jullie gefeliciteerd met de ere plaatsen !
Zit hier nog een beetje verbaasd bij te komen
Verder wil ik iedereen een heel goede jaarwisseling wensen en een heel goed en mooi fotojaar in goede gezondheid .
Je mag dan misschien verbaasd zijn Andrea, voor mij zat het er meteen al in !!! Nogmaals, knappe plaat en verdiende winnaar. Jan en Will geheel terecht op de 2de en 3de stek.
Een laatste wens in 2007, doe voorzichtig vanavond
Sis van harte gefeliciteerd met je 1ste plaats !!
Jan en Will met de tweede en derde plaats.
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Mon 31 Dec 2007, 7:10 Post subject: van harte
Andrea, Jan en Will, van harte met jullie ereplaatsen. Er valt nu niets meer te verbergen, jullie platen komen voortaan regelmatig langs op de voorpagina.
Groet, Ron _________________ Sony A77
Sony telelens 70-400mm f4,0-5,6
Tamron Macro 90 mm F2,8
Andrea, gefeliciteerd met je eerste plaats, dik verdiend.
Jan, en Will ook gefeliciteerd met jullie tweede en derde plaats.
Gr, Cor. _________________ Canon gebeuren
Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Mon 31 Dec 2007, 9:32 Post subject:
Andrea, Jan en Will gefeliciteerd met jullie verdiende plaatsen.
En nu maar op naar de volgende opdracht, ben benieuwd. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Gender: Male Age: 82 Joined: 12 Dec 2005 Posts: 24 Location: Voorthuizen
Posted: Mon 31 Dec 2007, 12:59 Post subject: Eindejaarsopdracht "Verborgen Natuur"
Andrea en Jan, van harte gefeliciteerd.
Verder iedereen bedankt voor de commentaren en de nominaties.
Groeten Will. _________________ Canon 5D 40 D. Macro EF-60mm.
Canon Power Shot A70.
Andrea, Jan en Will: van harte gefeliciteerd met jullie verdiende 1e, 2e en 3e plaats.
Het was een leuke, sportieve wedstrijd en de besten hebben de eeuwige roem gewonnen.
Iedereen bedankt voor de commentaren en de nominaties. Wij waren blij verrast.
Andrea gefeliciteerd met je verdiende overwinning.
Will ook jij gefeliciteerd met je ereplaats.
Verder iedereen bedankt voor de reacties en nominaties bij mijn foto.
En alle andere deelnemers aan de opdracht voor het meedoen.
Op naar de volgende opdracht
Groet Jan _________________ Take a moment,Enjoy nature.
De winnaars Jan, Andrea en Will van harte gefeliciteerd.
Je ziet dat de nominaties soms ook met persoonlijke smaak samenhangen.
Speciaal voor Andrea: ik zag je inzending te laat; toen waren mijn drie nominaties al vergeven. Meer dan drie mocht ik niet..Het zij mij vergeven?
Ik heb al veel zin in de volgende uitdaging! En allemaal nog een heel Gezond en Gelukkig Nieuwjaar!!
Herman _________________ Canon 50D, diverse lenzen, Manfrotto statieven.
Op zich klopt dat niet meer. Dat was (geloof ik) de eerste keer de regel toen er genomineerd kon worden met de seizoensopdracht. Dat bleek in sommige gevallen problemen op te leveren, dus nu ben je vrij hoeveel nominaties je kunt geven.
Wel is het natuurlijk zo dat het weinig nut heeft om de helft van de foto's te nomineren, dus is 3 normaal gesproken wel een mooi aantal. Maar je had in dit geval dus best nog eentje extra mogen nomineren.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum