Wat was jouw fotografisch hoogtepunt van 2008? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Total Votes : 123 |
Quote: |
Zeg Van Hanegem...de naam is Doodles en niet Noodles... |
Leon Baas wrote: |
Ha wat leuk....eens even kijken hoor.
De verkoop van een foto aan Canon voor de brochure van de canon450D/40D canon450D/40D www.brochures.canon-europe.com/getFile.php?productid=8349&languageid=1 - (.....) O Ja ik vergeet nog wat...het plaatsen van m'n mierenfoto hier was een absoluut hoogtepunt:) |
Doodles wrote: |
... Andy Rouse werkt tegenwoordig met Nikon...dan is het wel heel erg gesteld met Canon als ze in hun brochures Nikon beelden moeten gebruiken. |
peter wijn wrote: |
Het werk van Leon is netjes met een Canon gemaakt, toch? Ik vind het erg goed van Canon dat ze zo creatief zijn te zoeken naar talent (leon) en het te steunen! |
Edwin kats wrote: |
De geboorte van een kind is natuurlijk, zeker voor Peter, een hele grote prestatie ![]() gr. Edwin Kats |
Peter Baas wrote: | ||
nou idd Edwin kzweet er nog van om dat voor elkaar te krijgen de vrouw moet helaas de rest doen en daar heb ik toch meer respect voor dan mijn prestatie, daar zijn wij mannen overigens te kleinzerig voor en we zouden ook buiten westen raken van de pijn. ![]() |
Verwijderd wrote: |
Halverwege december....wat is mijn fotografisch hoogtepunt van het jaar ? Ik heb me gerealiseerd dat ik nog nooit heb gefotografeerd wat ik heb gezien en ook nog nooit heb gezien wat ik heb gefotografeerd....zou het kunnen zijn ![]() gr.Ben |
Quote: |
ik heb er weer een nieuw hoogtepunt bij, naast dat ik genomineerd was voor de finale van de Argus heb ik vrijdag ook nog eens te horen gekregen dat ik hem gewonnen heb, ben dus helemaal blij, heb al m,n schoenen de deur uit gedaan nu, want er naast lopen krijg ik nie goed onder de knie. |