Ron, Nel en Jan Paul van harte met het behaalde resultaat!
Ron, je plaat zou wat mij betrefd op canvas mogen en als prijs voor de volgende winnaar beschikbaar gesteld...
Het was erg leuk om de diverse benaderingen van het Schrijven met licht te zien.
Bedankt voor de reaktie's en nominaties.
Een ieder heel veel inspiratie en fotoplezier toegewenst!
Ron, van harte gefeliciteerd met de winnende opname, het is 'n geweldig mooie foto! Ook de nummers twee, drie en vier gelukgewenst. Ik ben heel benieuwd naar de volgende opdracht...
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
Winnaars van harte gefeliciteerd.
Ron succes met het bedenken van een nieuwe seizoensopdracht (suggesties van J.Klerken spreken MIJ erg aan)
Hopenlijk kan ik weer eens de tijd vinden om ook een keer mee te doen !
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Gender: Male Age: 29 Joined: 09 Nov 2009 Posts: 298 Location: Amersfoort
Posted: Sun 28 Aug 2011, 12:11 Post subject:
In de eerste plaats Ron, maar uiteraard ook de andere prijswinnaars, gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de nieuwe opdracht! (Ook mij spreken de suggesties van Jan erg aan!)
Winnaars Ron, Kees, Nel en Jan Paul van harte gefeliciteerd!
Deze keer alleen vanaf de zijlijn meegekeken.
Ik ben reuze benieuwd hoe de volgende opdracht eruit gaat zien.
vr.gr. Jannie _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Alle winnaars gefeliciteerd met jullie behaalde plaatsen! Ik vond het weer leuk om mee te doen en heb weer wat commentaar gekregen waar ik wat mee kan en dat is voor mij toch de belangrijkste reden om mee te doen. Ik ben benieuwd naar de volgende opdracht (Ron succes met verzinnen!)
Gender: Male Age: 64 Joined: 15 Feb 2006 Posts: 2219 Location: Tienhoven (Utr.)
Posted: Sun 28 Aug 2011, 20:18 Post subject:
Ron, Kees, Nel en Jan Paul, van harte allemaal. Ik neem binnenkort contact met jullie op voor de behaalde prijzen (Handboek natuurfotografie & Crossbillguides).
Ron, Kees, Nel en JP van harte met jullie ereplaatsen.
Het was nog best een lastige wedstrijd, maar jullie zijn terechte winnaars.
Succes met het bedenken van de volgende opdracht.
Iedereen bedankt voor de gegeven commentaren en ik was erg blij met de nominaties. Hartelijk dank.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum