Ik wil graag een camera kopen en die wil ik vooral wil gebruiken gebruiken voor het fotograferen van vogels.
Na veel zoeken ben ik uiteindelijk op de Fujifilm S8000fd uitgekomen.
Ik wil er aan het begin niet gelijk te veel geld in steken dus wat ik hiervoor betaal is wel m'n max.
Heeft er misschien iemand ervaring met deze camera. Of kunnen jullie een beetje inschatten of deze camera goed is? Of hebben jullie mischien een goed alternatief.
Weet er misschien ook iemand of het mogelijk is om er een converter op te zetten?
Wel denk ik dat je voor echt mooie vogelfoto's een goede telelens eigenlijk wel nodig is (dus met DSLR). Maar dit is wel een prima camera volgens mij om mee te starten. En ik denk dat het ook veel leerzamer (en minder frustrerend) is, om eerst met landschappen, bloemen e.d. te beginnnen. Vogels is vaak erg lastig.
Ik heb hem besteld en als het goed is komt hij morge aan
Ik heb inderdaad ook wel een beetje gekeken naar een spiegelreflex maar die zijn zo veel duurder.
ik heb ook in revieuws gelezen dat deze camera toch wel redelijk in de buurt komt van een spiegelreflex alleen is de sensor jammer genoeg erg veel kleiner maar je kan niet alles hebbe he
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum