Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Seizoensopdracht "Vakantie"
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Sep 2008, 18:26    Post subject:
Franca Blom wrote:
Oef, Hans, wat een pech! Gelukkig kun je nog computeren met de andere pc. Succes met het uitzoeken van een andere laptop, enne ... dan voorzichtig doen!


Tip: neem een Mac, daarbij zit het stroomdraadje dmv een magneetje vast. Als je dan over je draadje struikelt, trek je het draadje meteen los, en neem je niet je hele laptop mee (maar dit wordt wel erg off topic).
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Sep 2008, 23:16    Post subject:
Arjen Drost wrote:
(maar dit wordt wel erg off topic).
Daarom nu maar weer erg on topic: als het goed is zijn alle inzendingen weer zichtbaar en kunnen jullie naar hartelust gaan nomineren en commentaren schrijven.
Ik vind het erg leuk dat er zoveel verschillende onderwerpen zijn geplaatst. Mijn angst was een beetje dat we alleen maar landschappen zouden krijgen bij deze opdracht, maar vrijwel alle categorie-en zijn vertegenwoordigd (muv de meestal al niet zo populaire spinnen).
Iedereen veel succes met de beoordelingen, neem er even je tijd voor!
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Sep 2008, 23:31    Post subject:
Het was een behoorlijk vrije opdracht, en dat is te zien aan de inzendingen. Zeer veel, en zeer gevarieerd. Het gaat nog lastig nomineren worden. Er zitten veel erg mooie foto's bij, maar ik mis vaak wel het kenmerkende (of ik weet niet dat het kenmerkend is).

Maar ik ga m'n best doen!

Succes allen, als iedereen die mee heeft gedaan ook commentaar gaat leveren en gaat nomineren, moet het een goede uitslag worden!
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 7:02    Post subject:
Om het wat makkelijker te maken: alle foto's staan hier.

Wat bij deze opdracht voor mij van belang gaat zijn is, naast de foto, de beschrijving. Van een foto is het niet makkelijk om het "kenmerkende" af te leiden, dus zal de beschrijving zo duidelijk moeten zijn dat je snapt waarom de fotograaf juist die foto heeft ingediend.

Leuk dat de respons zo groot is, en vergeet niet: er is een prijsje te winnen! Een extra motivatie om alle foto's de aandacht te geven die ze verdienen!

Quote:
We zijn verheugd jullie te kunnen vertellen dat de KNNV-uitgeverij bereid is gevonden om de eerste drie plaatsen te voorzien van een prijsje! De nummers 1 tot en met 3 mogen een Crossbill-gids naar keuze uitzoeken! De Crossbill-gidsen richten zich elk op een bepaalde Europese regio, en vormen een hele waardevolle aanvulling in het aanbod aan natuurgidsen: de gidsen gaan veel dieper in op het gebied dan enkel het geven van informatie over waar je welk plantje of beestje kunt vinden. Oftewel, zoals ze het zelf verwoorden:

"The Crossbill Guides Foundation develops means to get people involved in nature conservation on a European level. Without an ongoing public support, nature conservation cannot do its important task. Public support depends in part on sharing the values of nature with people, on giving insight in the workings of nature, to provide information on the reasons for nature conservation and to enthuse people to go out and see it for themselves."

Voor meer informatie, zie The Crossbill Guides Foundation. In mijn rugzak naar de volgende vakantiebestemming (welke verklap ik uiteraard niet) zit de gids al ingepakt!

Daarnaast is het ook interessant om jullie even te tippen op het volgende: de KNNV bestaat 25 jaar, en heeft daarom een aantal interessante aanbiedingen. Op dit moment de bekende reeks atlassen van de Nederlandse Fauna met korting te verkrijgen. Aanrader!

_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Hans Adema


Gender: Male
Age: 73
Joined: 10 Oct 2007
Posts: 281
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 11:43    Post subject: laptop
Ja, ik was ook al op dat magneetje attent gemaakt. . . . .

@ Franca,

Ach een laptop is te vervangen en dat heb ik al gedaan. Geen Mac overigens, die was me te duur. Zo'n apparaat valt in het niet met wat jou overkomen is.
Mvgr
Hans
_________________
Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2.Cool Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Back to top
Reply with quote
 
Bokje


Gender: Male
Age: 63
Joined: 15 Feb 2006
Posts: 2219
Location: Tienhoven (Utr.)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 11:56    Post subject:
Ik ga de fotos beoordelen op de normale eigenschappen (scherpte, belichting, compositie) en laat daarna de factor "kenmerkend" het zwaarst tellen. Ik laat de beschrijving bij de foto niet meetellen.

Kost even wat tijd maar dan heb ik nominaties waar ik achter sta.

Jack
_________________
Canon
Kijk eens op mijn website!
Back to top
Reply with quote
 
Hans Adema


Gender: Male
Age: 73
Joined: 10 Oct 2007
Posts: 281
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 14:05    Post subject: Belangrijke rectificatie!
De KNNV korting van deze maand geldt voor de serie "In Beeld" en enkele andere titels, de kortingsactie voor de Atlassen was in juni en juli!

Overigens krijg je in onze Naturaliswinkel KNNV en Natuurmonumentenkorting op vertoning van lidmaatschapskaart. Boevndien kan je ook on-line met Iris checques en boekenbonnen (dit naar aanleiding van enkele vragen) betalen.

Mvgr

Hans
_________________
Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2.Cool Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Back to top
Reply with quote
 
Ruben de Bruijn


Gender: Male
Age: 32
Joined: 09 May 2007
Posts: 110
Location: Molenaarsgraaf
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 16:17    Post subject:
Ik heb iedereen inmiddels van commentaar voorzien, het was me m'n werkje wel Laughing . De nominaties komen later nog, daar moet ik nog even over denken.

Gr. Ruben
Back to top
Reply with quote
 
Sonja


Gender: Female
Age: 64
Joined: 12 Oct 2005
Posts: 505
Location: Esen-Diksmuide, Belgie
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 18:37    Post subject:
Veel inzendingen, dat is erg leuk ! Ik heb me net een versuffing zitten typen aan commentaren, de blaren staan op mijn vingers Wink Erg leuk om te zien hoe iedereen invulling geeft aan de opdracht (maak een erg kenmerkende foto van de plek waar jij de zomer doorbrengt).
Voor de kijker is het misschien niet allemaal even kenmerkend, maar allez....in ieder geval wel voor de maker van de foto, tenminste....daar ga ik dan maar van uit. Nomineren doe ik nog even niet, daar moet ik ook nog even over nadenken.
Iedereen heel veel succes in ieder geval Exclamation
groetjes Sonja
_________________
Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Back to top
Reply with quote
 
Ruben de Bruijn


Gender: Male
Age: 32
Joined: 09 May 2007
Posts: 110
Location: Molenaarsgraaf
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 6:44    Post subject:
Ik heb na een tijdje overwegen de nominaties uitgedeeld! En nu de uitslag afwachten..... en dat de beste mag winnen!

Gr. Ruben
_________________
Canon 70D + 350D
Canon 18-55mm
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Back to top
Reply with quote
 
Arie T. van Werkhoven


Gender: Male
Age: 41
Joined: 24 Dec 2007
Posts: 110
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 8:44    Post subject:
Vandaag maar eens beginnen met de commentaren. Gaat wel even tijd kosten denk ik, gezien de hoeveelheid foto's. In een 'quickscan' springen er voor mij enkele foto's uit die wellicht uiteindelijk een nominatie gaan krijgen. Maar daar ga ik natuurlijk ook nog uitgebreid over nadenken...

Dat de beste moge winnen!

Arie T.
_________________
Body: Canon EOS 350D

Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO

Compact camera: NIKON Coolpix S8000

Overig: Lichtgewicht statief en rijstzak
Back to top
Reply with quote
 
andrea


Gender: Female
Age: 66
Joined: 09 Sep 2005
Posts: 167
Location: katwijk aan-zee
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 10:26    Post subject: Seisoensopdracht "Vacantie"
Zo nou ik ben klaar iederen voorzien van Commentaar en ook nominatie .
Vond het weer leuk om te doen en te zien.
Ben deze keer een beetje uitgeschoten in nomi,s omdat de opdracht een ruim begrip had en door, en de mooie foto's en leuke bijschriften erbij er best wel veel foto,s zijn die daardoor echt kenmerkend zijn voor de opdracht.

(Hoop ook dat wie de moeite heeft gedaan om mee te doen ,ook de moeite nemen om alle foto's is van een commentaar te voorzien .Is eigelijk wel zo leuk !)

Heb al een beetje een favoriet dat ik denk die het gaat worden ben dus heel benieuwd naar de uitslag.
Iedereen sucses gewenst.

Groetjes Andrea
Back to top
Reply with quote
 
Arie T. van Werkhoven


Gender: Male
Age: 41
Joined: 24 Dec 2007
Posts: 110
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 11:02    Post subject:
Ik ben bezig met het geven van de commentaren maar er is bij een paar foto's iets mis gegaan en daardoor heb ik dubbele commentaren gegeven. Normaal kon je je eigen commentaren volgens mij altijd aanpassen, maar dat kan nu niet meer. Is dat nieuw sinds de pixpas? In ieder geval sorry voor de foto's die het betreft. Het was geen opzet...

Arie T.
_________________
Body: Canon EOS 350D

Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO

Compact camera: NIKON Coolpix S8000

Overig: Lichtgewicht statief en rijstzak
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 11:13    Post subject:
Arie T. van Werkhoven wrote:
Normaal kon je je eigen commentaren volgens mij altijd aanpassen, maar dat kan nu niet meer. Is dat nieuw sinds de pixpas? In ieder geval sorry voor de foto's die het betreft. Het was geen opzet...


Nee, dit is al een tijd zo bij de seizoensopdracht. Dit om te voorkomen dat mensen later hun commentaar aan gaan passen, wat bij de beoordeling niet goed werkt.

Groeten, Arjen
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Arie T. van Werkhoven


Gender: Male
Age: 41
Joined: 24 Dec 2007
Posts: 110
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 14:14    Post subject:
Oké, klinkt logisch!
_________________
Body: Canon EOS 350D

Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO

Compact camera: NIKON Coolpix S8000

Overig: Lichtgewicht statief en rijstzak
Back to top
Reply with quote
 
h.fotograaf


Gender: Male
Age: 27
Joined: 28 Jan 2008
Posts: 72

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 16:59    Post subject:
Ik heb jammergenoeg geen foto in kunnen sturen ( te weinig tijd ). Ook kan ik geen commentaren uitdelen, want ik moet best wel veel doen voor school. Ik hoop wel nominaties uit te delen.

Groet, Hans

P.S. Sorry dat ik bijna geen commentaren en foto's meer kan plaatsen.
_________________
Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Back to top
Reply with quote
 
Mark van Veen


Gender: Male

Joined: 10 Jul 2006
Posts: 105

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 18:33    Post subject:
Ik ben achteraan begonnen met kommentaar geven, dan krijgen de eerste inzenders tenminste de eerste aandacht. Het is jammer toch een verloop te zien in aantal commentaar van voor naar achter, waarbij mensen bij pagina 1 lijken te blijven hangen (de twee discussiefoto's niet in beschouwing genomen).
Ik heb bij iedereen geprobeerd een sterk en een zwak punt eruit te halen, ik hoop dat de suggesties gewaardeerd worden. Nu nog even achterover leunen voor de nominaties. Ik weeg het 'brok in de keel op vakantie' gevoel mee, een gevoel van verwondering dat ik op vakantie in vreemde landen vaak heb.
_________________
inactief
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Fri 12 Sep 2008, 20:52    Post subject:
Een hele klus om iedereen van gedegen commentaar te voorzien. Heb elke foto bekeken en voorzien van commentaar. Met de nomi's wacht ik nog even. Heb ze daarvoor de betreffende foto's al opgeschreven. Wil nog een keer langs de foto's gaan en dan de nomi.'s uitdelen.
Veel leuke inzendingen. Succes voor degenen die de foto's nog van commentaar voorzien.
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Mark de Bruijn


Gender: Male
Age: 30
Joined: 26 Jun 2007
Posts: 72
Location: Oud-Beijerland
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 13 Sep 2008, 7:20    Post subject:
Ik heb ook iedereen van een commentaar voorzien.
De nomi's heb ik inmiddels ook uitgedeeld.

Groeten
Mark
_________________
Canon 80D
Canon 18-55 mm
Sigma 70-300 mm
Sigma 105 mm f 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Blom


Gender: Male
Age: 67
Joined: 31 Jul 2006
Posts: 222
Location: Best
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sat 13 Sep 2008, 11:19    Post subject:
Ben door alle foto's heengewandeld. Ondanks dat ik niet zelf iets heb ingestuurd (moet ik toch eens doen) heb ik een aantal commentaren uitgedeeld. Lang niet bij alle foto's. Kostte zo al en hoop tijd. Ik doe dat altijd het liefst zonder alle andere commentaren te lezen.

Vind het criterium voor nominatie wel lastig. Ik denk dat ik me maar laat leiden door het feit dat de beste inzenders steeds op de voorpagina terug gaan komen. Dan moet het een blijvend boeiende foto zijn en misschien speelt de opdracht dan wel een iets minder grote rol.

Ik verbaas me er wel over dat ook hier commentaren soms wel heel erg oppervlakkig zijn. Het bestaat niet dat je elke foto goed vind.
Laat ik het daar maar bij laten. Anders wordt ik misschien persoonlijk.
_________________
Jaap Blom

Canon R7, 17-85 mm IS USM, 10-22 mm,
100-400 EF II mm IS USM, 100mm 2.8
Soligor tussenringen
Back to top
Reply with quote
 
Tim Hofmeester


Gender: Male
Age: 36
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 73
Location: Umeå
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Sep 2008, 12:54    Post subject:
Iedereen beoordeeld en becommentarieerd. Ook van achter naar voren gedaan, omdat ik vind dat eerder plaatsen van je foto dan om 11 uur 's nachts voor de sluitingsdatum van insturen niet moet betekenen dat je minder aandacht krijgt!

Er stonden een aantal erg leuke foto's tussen, een aantal erg mooie, waar ikzelf het vakantiegevoel niet bij kreeg, en een aantal waarbij ik dat wel had, dus dat was leuk om te merken. Verder 3 nominaties uitgedeeld.

Moge de beste winnen!

Groeten en nog succes met becommentariëren, nomineren etc.

Tim
_________________
Kijk voor meer foto's op:
www.hofmeester-natuur.nl

Ik gebruik Canon apparatuur
Back to top
Reply with quote
 
Hans Adema


Gender: Male
Age: 73
Joined: 10 Oct 2007
Posts: 281
Location: Leiden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Sep 2008, 14:27    Post subject: biervliegjes
Ik zie nu eigenlijk pas het antwoord van Arjen Drost, terwijl ik aan het worstelen ben met het installeren en programmeren van mijn nieuwe (2e han(d)se) Laptop.

Nee Arjen, je weet toch dat voor dit soort zaken (niet alleen voor foto's, maar ook voor biljarten en klaverjassen) in de kroeg een optimum-kromme geldt, na je derde of vierde biertje zijn de foto's het mooist, daarna worden ze minder Very Happy Very Happy Very Happy

Mvgr

Hans
_________________
Pentax K 200D, Pentax K7, Pentax K3, Pentax 18-55 mm, Sigma 70-210 (2.8-4.5), Sigma 28-84 en Sigma 70-300 APO Macro DG. Sigma 50 mm (2.Cool Macro, Pentax 100 mm macro.en diverse randapparatur nog uit mijn analoge Pentax/Minolta/Mamya rolfilm-tijd
Back to top
Reply with quote
 
Arie T. van Werkhoven


Gender: Male
Age: 41
Joined: 24 Dec 2007
Posts: 110
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Sep 2008, 18:38    Post subject:
Het was een klus van lange adem, maar ik heb nagenoeg alle foto's van een commentaar voorzien. Wat me opviel is dat er een aantal foto's tussenzaten die normaal gesproken niet door de ballotage waren gekomen. Zijn de (technische) kriteria voor de Seizoensopdrachtenfoto's soepeler?

Wat ik merk is dat velen het toch moeilijk vonden om aan de hand van dit zeer brede thema een pakkende plaat te maken. Je kunt er aan de ene kant alle kanten mee op, tenminste, dat denk je van tevoren. Maar in de praktijk blijkt vervolgens dat er een heel aantal foto's zijn geplaatst die een duidelijke link met het thema missen, zeker als het verhaal erbij te sumier is. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de uitslag zal zijn. Ik verwacht dat de nominaties erg verspreid gaan vallen en dat er niet een duidelijke foto zal zijn die als grote winnaar boven de rest uitsteekt. Ik ben heel benieuwd.

Overigens vind ik het belangrijkste wat telt dat we allemaal weer veel plezier beleven aan deze competitie en dat we er ook weer in meerdere of mindere mate van hebben geleerd!

Arie T.

P.S. Nu de nominaties nog uitdelen. Moeilijk!
_________________
Body: Canon EOS 350D

Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO

Compact camera: NIKON Coolpix S8000

Overig: Lichtgewicht statief en rijstzak
Back to top
Reply with quote
 
Jaap Schelvis


Gender: Male
Age: 64
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 9574
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 15 Sep 2008, 18:47    Post subject:
Arie T. van Werkhoven wrote:
Wat me opviel is dat er een aantal foto's tussenzaten die normaal gesproken niet door de ballotage waren gekomen. Zijn de (technische) kriteria voor de Seizoensopdrachtenfoto's soepeler?
Inderdaad wordt er (iets) soepeler geplaatst bij de competities; technisch mindere foto's zullen toch nooit winnen en de makers kunnen wellicht nog wat leren van de commentaren. Meestal zijn die namelijk bij de competitiefoto's wat kritischer dan normaal gesproken. Ook het kriterium "passend binnen de Nederpix doelstellingen" wordt wat soepeler gehanteerd met als risico voor de inzender dat een foto na afloop van de competitie niet blijvend te zien zal zijn op de site.
Groet,
Jaap
_________________
Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Tue 16 Sep 2008, 7:18    Post subject:
jepickx wrote:
Ik verbaas me er wel over dat ook hier commentaren soms wel heel erg oppervlakkig zijn. Het bestaat niet dat je elke foto goed vind.


Ik moet zeggen dat ik me hier ook wel een beetje over verbaas. Over het algemeen zijn de commentaren bij de seizoensopdracht een stukje kritischer dan de overige commentaren. Dat is dit keer deels ook wel weer zo, maar ik heb toch het idee dat het toch wat oppervlakkiger blijft dit keer. Waarschijnlijk mede doordat het dit keer wel erg veel foto's zijn, waardoor het erg veel tijd kost om elke foto goed van commentaar te voorzien.
Ook zie ik regelmatig "past prima binnen de opdracht" onder een foto staan, bij foto's van zeer algemene soorten waar ik zelf totaal geen link me de vakantie zie...

Kortom, wees wel een beetje kritisch, op die manier heeft iedereen er meer aan, lijkt me.
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 3 of 5


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum