Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Nederpix introduceert de PixPas
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 16:24    Post subject:
Na ampel beraad en na goed geluisterd te hebben naar onze gebruikers hebben we besloten om de prijzen voor de PixPas aan te scherpen.

De PixPas kost vanaf heden € 19,95. De PixPas Plus € 29,95 en de PixPas Pro € 44,95.

Degenen die de PixPas Basic al hebben besteld en aangevraagd voor de prijs van € 27,95 kunnen kiezen om in plaats van 'basic' de PixPas Plus te nemen, of een half jaar extra PixPas (basic). In beide gevallen heb je er extra voordeel bij.
Degenen de PixPas Plus van € 36,95 al hebben besteld, krijgen 3 maanden extra.

Hiermee hopen we dat de PixPas een heel brede groep van gebruikers zal aanspreken.
Back to top
Reply with quote
 
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 16:27    Post subject:
jepickx wrote:
Ik zou wel willen pleiten voor een Pikjespas die wel recht geeft op de sitevoordelen (meer fotos' plaatsen, eigen commentaren zien ed) maar zonder het scala aan kortingen die door "derde partijen" worden geboden. Deze zou dan wel aanzienlijk goedkoper moeten en kunnen zijn.


Met de gewijzigde prijzen is dat nu zo. Hiermee komen we ook tegemoet aan de roep om een goedkoper abonnement voor de jeugd (en senioren en ouders met jonge kinderen en alleenstaanden Wink)
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 16:45    Post subject: PPP-er
Dag Daan,

Quote:
De PixPas kost vanaf heden € 19,95. De PixPas Plus € 29,95 en de PixPas Pro € 44,95.

Als aspirant PPP-er moet ik constateren dat er aan de prijs van de PixPasPro niets veranderd is, ondanks de tekst 'vanaf heden'.
Hoe oud moet/mag je zijn om onder de categorie senior te vallen en wat is dan de reductie?

Vriendelijke groet,
Wim
Back to top
Reply with quote
 
Tjeerd visser


Gender: Male
Age: 32
Joined: 03 Jan 2007
Posts: 388
Location: Lutjegast
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 16:47    Post subject:
Nog niet goed?...

Ik denk dat er 1 bestel..

groeten Tjeerd
_________________
Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 16:48    Post subject:
Ik zal wel omschreven worden als iemand die alleen maar kritiek heeft maar waarom worden alleen de prijzen van de PixPas (Basic) en Plus aanzienlijk verlaagd en niet prijs van de PixPas Pro ??? Zie hier geen consequent beleid in. Jammer. ( zoals duidelijk is heb ik dus de Pro besteld Wink )
Door het achteraf verlagen van de prijzen vind ik dat er geen reeële keuze mogelijk is geweest.

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 17:22    Post subject:
Verwijderd wrote:
Ik zal wel omschreven worden als iemand die alleen maar kritiek heeft maar waarom worden alleen de prijzen van de PixPas (Basic) en Plus aanzienlijk verlaagd en niet prijs van de PixPas Pro ??? Zie hier geen consequent beleid in. Jammer. ( zoals duidelijk is heb ik dus de Pro besteld Wink )
Door het achteraf verlagen van de prijzen vind ik dat er geen reeële keuze mogelijk is geweest.

gr.Ben


Dat de pro-versie niet is verlaagd heeft te maken met de VIP-status, die op Birdpix vooraf ging aan de PixPas. De megavip die te vergelijken is met de Pro versie, is daar altijd 44,95 geweest. Die prijs is met het invoeren van de PixPas niet verhoogd, en dus is er ook geen reden om em te verlagen.
Als je alsnog wilt kiezen voor een andere PixPas versie, dan is dat mogelijk.
Back to top
Reply with quote
 
Martijn de Jonge


Gender: Male

Joined: 09 Sep 2005
Posts: 177
Location: Amsterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 17:41    Post subject:
By the way, Eyes on Media (voorheen Capilux) is wel één van de duurste aanbieders op de markt. En de verhuur van Nikon- en Canontele's gaat niet verder dan 300mm, dus voor de meeste BP- en NP'ers niet echt zinvol. En levert Cameraland die 5% korting ook op Nikon- of Canon-apparatuur?
Toch best wel belangrijk te weten, toch?!

Groeten, Martijn de Jonge
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 17:50    Post subject: Re: PPP-er
Landauer92 wrote:
Dag Daan,

Quote:
De PixPas kost vanaf heden € 19,95. De PixPas Plus € 29,95 en de PixPas Pro € 44,95.

Als aspirant PPP-er moet ik constateren dat er aan de prijs van de PixPasPro niets veranderd is, ondanks de tekst 'vanaf heden'.
Hoe oud moet/mag je zijn om onder de categorie senior te vallen en wat is dan de reductie?

Vriendelijke groet,
Wim


Blijft open staan ...
Quote:
Hoe oud moet/mag je zijn om onder de categorie senior te vallen en wat is dan de reductie?


Vr.Gr.
Wim
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 17:55    Post subject:
@Daan:

Quote:
Als je alsnog wilt kiezen voor een andere PixPas versie, dan is dat mogelijk


Ik heb bewust gekozen voor de PixPas Pro dus dat hoeft voor mij niet (ik berust in mijn lot Wink )

Ik begrijp alleen je uitleg niet zo. "Nederpix introduceert de PixPas" en ik betaal dan dezelfde prijs als op Birdpix omdat de prijs daar niet is verhoogd?? Ik zie de link niet zo als ik eerlijk ben ook al besef ik dat Birdpix en Nederpix "zuster-sites" zijn.

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Anton


Gender: Male
Age: 61
Joined: 13 Jul 2006
Posts: 33
Location: Waalwijk
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Wed 27 Aug 2008, 20:04    Post subject: gewoon bestellen
gewoon bestellen dat pasje!
Let's make photo's Razz
_________________
Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 8:50    Post subject: Re: PPP-er
Landauer92 wrote:
Landauer92 wrote:
Dag Daan,

Quote:
De PixPas kost vanaf heden € 19,95. De PixPas Plus € 29,95 en de PixPas Pro € 44,95.

Als aspirant PPP-er moet ik constateren dat er aan de prijs van de PixPasPro niets veranderd is, ondanks de tekst 'vanaf heden'.
Hoe oud moet/mag je zijn om onder de categorie senior te vallen en wat is dan de reductie?

Vriendelijke groet,
Wim


Blijft open staan ...
Quote:
Hoe oud moet/mag je zijn om onder de categorie senior te vallen en wat is dan de reductie?


Vr.Gr.
Wim

Dag Daan,

Een gedeelte van mijn vraag is beantwoord bij Ben van Aken, die dat gedeelte van mijn vraag (zonder dat hij het zelf wist) had herhaald.
Het tweede gedeelte van mijn vraag is (ook in de herhaling) onbeantwoord gebleven.
Ik ben toch benieuwd of de aanhouder wint.

Vriendelijke groet,
Wim
Back to top
Reply with quote
 
Ruud Peters


Gender: Male
Age: 61
Joined: 17 Jun 2007
Posts: 25
Location: Vught
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 9:21    Post subject:
Nou voor die extra 8 euro die ik betaald heb hoef ik niets extra's te hebben hoor! stop dat maar in de pot

Dat zuinige geneuzel hier over die contributie hier vind ik ronduit beschamend! Alles moet maar voor niets zijn, Bah!
_________________
Canon 6D, 70D; Canon 24-105mm f4; Canon 50mm 1.4; Canon 100-400mm; sigma 150mm EX 2.8 macro; canon 17-40mm f4; Samyang 14mm; lensbaby 3G; metz 58 AF-1, 45 ct-1, 32 CT-3; Gitzo GT2330 met manfrotto 141RC; leica d lux 109
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 9:32    Post subject:
Ruud Peters wrote:
Nou voor die extra 8 euro die ik betaald heb hoef ik niets extra's te hebben hoor! stop dat maar in de pot

Dat zuinige geneuzel hier over die contributie hier vind ik ronduit beschamend! Alles moet maar voor niets zijn, Bah!


Bah?
Geldt ook voor sommige opmerkingen van sommigen.

Overigens, ik heb al € 44,95 in de pot gestopt.

Je kunt ook vragen stellen naar aanleiding van opmerkingen, in dit geval van Daan zelf.
Het gaat mij in ieder geval niet om te centen (anders had ik het al niet overgemaakt) maar om de inhoud.
Daar kunnen ook anderen mee gediend zijn, ook al zijn 'sommigen' daar kennelijk niet van gediend.
Fatsoenlijk lijkt mij in ieder geval een antwoord op een reële vraag te krijgen.

Maar toch,
vriendelijke groet,
Wim
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 9:56    Post subject:
@Ruud:

Het is jammer dat je de essentie mist en daardoor sommige NP-ers in een verkeerd hoekje plaatst. Dat het ook voor mij niet om de "centen" draait moge duidelijk zijn uit het feit dat ik de PPP heb aangeschaft.
Waar het hier om gaat is dat imo de PP nogal à bout pourtant wordt gepresenteerd en dat de indruk ontstaat dat bij de uitvoering ervan geen weloverwogen beslissingen zijn genomen. Hierdoor ontstaan onduidelijkheden en vragen over de wijze van de invoering. Gelukkig kunnen wij gebruik maken van het recht om vragen te stellen !!!! Het zou dan ook van daadkracht getuigen deze vragen op een correcte wijze te beantwoorden zodat er aan bepaalde onduidelijkheden een einde komt.

Ik vind dat geen geneuzel maar het uitwisselen van informatie!!!

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Jan Uilhoorn
Guest







PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 10:10    Post subject:
Allemaal zwaar geneuzel!
Goed lezen kan al een hoop duidelijk maken.

Jan
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 10:19    Post subject:
jan uilhoorn wrote:
Allemaal zwaar geneuzel!
Goed lezen kan al een hoop duidelijk maken.

Jan


Dát is tenminste nog eens duidelijke taal dat nérgens op slaat.
Wink

Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
digidaan


Gender: Male
Age: 50
Joined: 05 Sep 2005
Posts: 571

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 17:36    Post subject:
@ Wim: mijn opmerking over alleenstaanden, jonge gezinnen en senioren was als grapje bedoeld. Waar het op neer komt is dat de pixpas (basic) nu beschikbaar is voor een lagere prijs.
Back to top
Reply with quote
 
Gert Paassen


Gender: Male
Age: 69
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 50
Location: Zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 17:55    Post subject:
Ga niet voor de Pixpas, plaats af en toe nog maar een foto dus voor mij is 3 meer dan genoeg.
Heb foto's zat om te plaatsen maar zit te krap in mijn tijd om elke dag hier te zijn en voor de weinige reacties die ik krijg hoef ik het ook niet te doen.
_________________
Groetjes Gert

Nikon D300
Nikon D750
nikkor 16-35 AF-S F4
Nikkor 105 AF-S Micro F2.8 G IF-ED
Nikkor 24-70 AF- F2.8 ED
Nikkor200-500 AF
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 18:18    Post subject:
digidaan wrote:
@ Wim: mijn opmerking over alleenstaanden, jonge gezinnen en senioren was als grapje bedoeld. Waar het op neer komt is dat de pixpas (basic) nu beschikbaar is voor een lagere prijs.


@Daan,
Ik herken het.
Ook mijn grapjes komen niet altijd goed over, vooral als ze (on)duidelijk cryptisch bedoeld zijn.
(Alsnog) Bedankt voor je reactie alsnog. Wink
Dus aanhouder zonder winst.
Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
Adri Clements


Gender: Male
Age: 33
Joined: 20 Apr 2006
Posts: 188
Location: Alblasserdam
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 18:47    Post subject:
Gert Paassen wrote:
Ga niet voor de Pixpas, plaats af en toe nog maar een foto dus voor mij is 3 meer dan genoeg.
Heb foto's zat om te plaatsen maar zit te krap in mijn tijd om elke dag hier te zijn en voor de weinige reacties die ik krijg hoef ik het ook niet te doen.


off-topic
Dat laatste komt wat negatief over, wat volgens mij onterecht is. Je heb nog altijd meer commentaren ontvangen dan zelf geschreven (621 tegen 471). Je wilt dus wel commentaren krijgen, maar zelf weinig schrijven? Aparte visie.
Zal wel aan mij liggen.

on-topic
Tof dat de prijzen wat aangescherpt zijn. Eerst twijfelde ik nog 'n beetje, nu is het schip met goud de haven uit Wink

Groeten,
Adri
_________________
Canon user
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 20:08    Post subject:
Landauer92 schreef:
Quote:
Overigens, ik heb al € 44,95 in de pot gestopt.

Nou Wim, hebben ze je toch over de streep getrokken na je maand afwezigheid. Wink

Groeten, Aad verkuijl
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 28 Aug 2008, 20:32    Post subject:
Aad Verkuijl wrote:
Landauer92 schreef:
Quote:
Overigens, ik heb al € 44,95 in de pot gestopt.

Nou Wim, hebben ze je toch over de streep getrokken na je maand afwezigheid. Wink

Groeten, Aad verkuijl


Aad,

Liefdadigheid is mij op het lijf geschreven.

Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
j.klerken


Gender: Male
Age: 70
Joined: 13 Jan 2007
Posts: 80
Location: Baarlo
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 29 Aug 2008, 0:09    Post subject: en ik dan?
hoi Daan,
ik wil ook graag nog véél meer korting ontvangen:
- ik mis het topje van mijn rechterwijsvinger
- mijn fototoestel heeft onlangs een krasje opgelopen
- het regent hier de laatste tijd erg veel
- door de slechte zomer heb ik weinig mooie foto's kunnen maken
- de kanarie van de overburen is dood gegaan
- ik heb vreselijke zweetvoeten
- en nog meer van dat geleuter.
Kortom, wàt een gezeur over dat beetje geld. Maak foto's, bekijk foto's, leer onbekende planten of dieren kennen, leer medefotografen kennen. Geniet van deze mooie site.
Doe mij ook maar een pas.
gr. Jan
_________________
blijf knippen...
Back to top
Reply with quote
 
Han Bouwmeester


Gender: Male
Age: 58
Joined: 07 Sep 2005
Posts: 150
Location: Hof van Twente
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 29 Aug 2008, 7:53    Post subject:
Hoewel het wel zo is kan ik me voorstellen dat niet iedereen denkt dat ik hier onafhankelijk in deze verandering sta.
Toen een tijd terug op Birdpix het betaalsysteem werd ingevoerd was ik ook een van de mensen die dat maar niets vond en dat ook heb laten weten. Toch ben ik daar toen al snel op teruggekomen aangezien ik het prettiger vond dat het aantal geuploade beelden afnam maar de kwaliteit er van toenam. Daardoor meer kans op 'gezien worden' dus.
Laten we dan ook niet vergeten dat zowel BP als NP wel een mooie etalage is voor je foto's en er zijn maar weinig etalages waar je niet voor hoeft te betalen hoor.
Het is nu eenmaal een vaststaand feit dat een systeem zoals BP en NP met daarachter grote servers om jullie (!) foto's op te slaan veel geld kost; ik denk dat het terrecht is dat we daar wat tegenover stellen. Twee keer je auto parkeren in bepaalde delen van Amsterdam is duurder Laughing
Persoonlijk vind ik het te prijzen dat ondanks deze kosten er toch de mogelijkheid blijft bestaan gratis gebruik van NP te blijven maken en geloof me; je leert er van om kritischer naar je eigen foto's te kijken en daar leer je van!

Overigens wel erg leuk om te zien dat ik hier meerdere mensen zie zeggen nooit van de kortingen gebruik te zullen maken terwijl ze al meerdere spullen bij mij gekocht hebben Cool
Ik denk trouwens dat Daan het lijstje van kortingaanbieders ook nog wel zal willen laten groeien.
_________________
Han Bouwmeester www.hanbouwmeester.nl
Back to top
Reply with quote
 
Ben Brons


Gender: Male
Age: 67
Joined: 20 Nov 2007
Posts: 68
Location: Putten
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Mon 01 Sep 2008, 11:12    Post subject:
Als ik deze topic zo lees dan is 80% voor betalen en dus vind ik het een hele goede zaak. Zoals ik al eerder schreef zal ik hier en op BP weinig foto's uploaden, maar wel heel veel lezen en dus informatie tot me nemen en ik vind beide site's het betalen van een klein bedrag per jaar meer dan waard.
Over de kortingen kan ik heel snel zijn, daar zal ik geen gebruik van maken omdat ik een hele tevreden klant ben bij Konijnenberg en deze zaak voor een paar euro's minder niet zal verlaten.

Groeten Ben Brons
_________________
Canon 1D Mark II en Canon EOS 50D
Canon EF 70-200 mm F2.8 USM,Canon EF Macro 100mm f 2.8 L IS USM
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 3 of 7


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum