Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Nederpix introduceert de PixPas
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Klaas van Haeringen


Gender: Male

Joined: 25 Sep 2005
Posts: 182

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Sep 2008, 21:10    Post subject:
Landauer92 wrote:
bwesterink wrote:
200 kb kan inderdaad handig zijn bij sommige foto's. Nog een ander vraagje. Voorheen kreeg je de melding bij opslaan als 'het copyright van deze foto ligt bij de auteur (of zoiets), maar dat zie ik nu niet meer. Is dit bewust. Of is dat ook een privilege van de pixpasser? Wink

Bendiks

Voorheen was kopiëren ook niet mogelijk, maar elke ingelogde pixpasser kan dat nu wel, zowel op de vergrootte foto als op de foto die te zien is als je met de linker muisknop op de vergrootte foto klikt.
Gr.Wim


Niet helemaal waar Wim, iedereen die de site bezoekt kan foto's gemakkelijk kopiëren. Het kost alleen een muisklik meer Cool
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 05 Sep 2008, 22:08    Post subject:
Klaas van Haeringen wrote:
Landauer92 wrote:
bwesterink wrote:
200 kb kan inderdaad handig zijn bij sommige foto's. Nog een ander vraagje. Voorheen kreeg je de melding bij opslaan als 'het copyright van deze foto ligt bij de auteur (of zoiets), maar dat zie ik nu niet meer. Is dit bewust. Of is dat ook een privilege van de pixpasser? Wink

Bendiks

Voorheen was kopiëren ook niet mogelijk, maar elke ingelogde pixpasser kan dat nu wel, zowel op de vergrootte foto als op de foto die te zien is als je met de linker muisknop op de vergrootte foto klikt.
Gr.Wim


Niet helemaal waar Wim, iedereen die de site bezoekt kan foto's gemakkelijk kopiëren. Het kost alleen een muisklik meer Cool

Klaas,
De manier waarop dat gebeurde gaf ik toendertijd in een topic aan, die daarom verdween omdat het "iemand op iedeeën zou kunnen brengen".
Dat bezwaar is er dus nu kennelijk niet meer.
Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Sep 2008, 0:17    Post subject:
Het pop-upje "Copyright" is leuk, maar heeft totaal geen nut.
Er zijn wel een aantal andere manieren om een foto van NP of BP te kopiëren. Ik ben zelf (op mijn eigen site) al een tijdje bezig om dit op te lossen, maar alles is te omzeilen.
Een scriptje om de rechtermuisknop niet te laten functioneren, een pop-up, een foto in veel kleine stukjes op te slaan, enz. enz.

Groet, Aad
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Ruud Peters


Gender: Male
Age: 61
Joined: 17 Jun 2007
Posts: 25
Location: Vught
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Sep 2008, 7:44    Post subject:
zolang het mogenlijk is schermafbeeldingen te kopieren, helpt geen enkele beveiliging
_________________
Canon 6D, 70D; Canon 24-105mm f4; Canon 50mm 1.4; Canon 100-400mm; sigma 150mm EX 2.8 macro; canon 17-40mm f4; Samyang 14mm; lensbaby 3G; metz 58 AF-1, 45 ct-1, 32 CT-3; Gitzo GT2330 met manfrotto 141RC; leica d lux 109
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 05 Sep 2005
Posts: 1390

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Sep 2008, 7:55    Post subject:
Aad Verkuijl wrote:
Het pop-upje "Copyright" is leuk, maar heeft totaal geen nut.
Er zijn wel een aantal andere manieren om een foto van NP of BP te kopiëren. Ik ben zelf (op mijn eigen site) al een tijdje bezig om dit op te lossen, maar alles is te omzeilen.
Een scriptje om de rechtermuisknop niet te laten functioneren, een pop-up, een foto in veel kleine stukjes op te slaan, enz. enz.

Ik ben het niet met je eens dat het totaal geen nut heeft.
Dat het makkelijk te omzeilen is ben ik met je eens, maar je wijst mensen er nu wel op dat er copyright op een foto zit, wat ze anders misschien niet eens zouden weten....

Maar goed, dit gaat wel erg off-topic.
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Tim Hofmeester


Gender: Male
Age: 36
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 73
Location: Umeå
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 06 Sep 2008, 22:24    Post subject:
Om maar weer ontopic te gaan. Ik vind het begrijpelijk dat er een pixpas is gekomen, aangezien serverkosten etc gewoon erg veel kosten en zeker als je een steeds groeiende database online wilt houden.
Wel vind ik het erg jammer dat mensen die (zoals ik) sporadisch heel actief zijn op NP, maar dan dankzij andere verplichtingen (universiteit, werk etc) een tijdje minder, nu een moeilijke keuze wordt voorgelegd. Moet ik nu wel of niet zo'n pas aanvragen. Het is toch weer 20 euro (of zoiets) en krijg ik dat er wel voor terug.. zeker aangezien ik het idee heb dat de laatste tijd het niveau van de commentaren achteruit is gegaan. (misschien is het een idee van mij, maar ik heb het idee dat vroeger er meer commentaren werden gegeven, met meer opbouwende kritiek dan tegenwoordig..)

Naja, ik ben dus nog aan het twijfelen.. en anders maar minder foto's uploaden.. en uitwijken naar andere sites voor het commentaar ofzo? we zullen wel zien.

Groeten, Tim
_________________
Kijk voor meer foto's op:
www.hofmeester-natuur.nl

Ik gebruik Canon apparatuur
Back to top
Reply with quote
 
Taka




Joined: 20 Apr 2006
Posts: 103

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 07 Sep 2008, 9:53    Post subject:
Tim Hofmeester wrote:
Het is toch weer 20 euro (of zoiets) en krijg ik dat er wel voor terug.. zeker aangezien ik het idee heb dat de laatste tijd het niveau van de commentaren achteruit is gegaan. (misschien is het een idee van mij, maar ik heb het idee dat vroeger er meer commentaren werden gegeven, met meer opbouwende kritiek dan tegenwoordig..)


De vraag wat ik er voor terug krijg is voor mij ook essentieel. Meer uploadruimte vind ik niet interessant, want andere sites zijn daar beter en goedkoper in. Om diverse kortingen gaat het me ook niet.

De essentiële vraag voor mij is wat Nederpix te bieden heeft voor de (would-be) natuurfotograaf, inhoudelijk en wat betreft perspectieven. Dat er toevallig wel eens wat gebeurt op dat gebied, is mooi. Maar eigenllijk vind ik dat er een beleid voor de would-be natuurfotograaf tegenover moet staan. Dat mis ik nu nog. Misschien zie ik dat over het hoofd, maar ik lees alleen iets over kortingen elders en meer uploadmogelijkheden.

Dus hierbij de vraag aan de organisatie welke (extra) voorzieningen getroffen worden om mij (en anderen, maar misschien ben ik niet helemaal doelgroep) verder te helpen. Is er een omschrijving van de doelgroep en de behoeften van die doelgroep en hoe wordt daar op ingespeeld? Ik kan me namelijk niet aan de indruk onttrekken dat de kortingen meer zijn gericht op (reclame voor) de aanbieders van producten/diensten dan op de deelnemers aan Nederpix.

Is er ooit aan de deelnemers van Nederpix gevraagd waar zij behoefte aan hebben? Ik heb daar geen discussiedraadje over gezien. Misschien kan dat alsnog, in de vorm van een voorpaginapoll bijvoorbeeld. De huidige (over de vakantiebestemming) staat er al ruim drie maanden.

Ik ben me er van bewust dat ik kritisch ben, maar ik doe ook suggesties. Zijn die gelezen dooe de organisatie? En wat vindt men daar van?
_________________
Canon Powershot A400
Back to top
Reply with quote
 
Mark van Veen


Gender: Male

Joined: 10 Jul 2006
Posts: 105

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 07 Sep 2008, 10:12    Post subject:
Op de keper beschouwd is het vrij simpel: het laten draaien van een site die veel dataverkeer genereert kost geld. Middels de pixpas draag je daaraan bij. Je krijgt er een publiek voor terug dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken. Klaar.

Zelf had ik twijfels omdat ik dacht dat birdpix (waar al langer een betaalsysteem was) een agressieve advertentiepolitiek bestond voor niet-betalers. Op internet ben ik daar allergisch voor. Ik heb hier met Daan over gecorrespondeerd, die mij uitleg verschafte. Dat was voor mij voldoende en ik betaal momenteel mee.

Die voordelen vind ik een beetje wassen neus, maar er zijn vast mensen blij mee. Ik maak mijn eigen camera schoon, hecht aan service van door mij bereikbare winkels en heb andere verzekermogelijkheden.
_________________
inactief
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6020
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Sun 07 Sep 2008, 10:38    Post subject: Aanschaffen Pixpas
Na alle commentaren gelezen te hebben heb ik toch besloten een Pas aan te schaffen. Argumenten waren doorslaggevend.
Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 17:47    Post subject: Hoeveel uploads met een pixpas pro
Is me nog steeds niet duidelijk hoeveel foto's ik per dag/week mag uploaden. Kan het in dit topic niet terug vinden.
Is dat nog steeds 2 per dag met een maximum van 7 per week met een pixpas pro?
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:00    Post subject: Re: Hoeveel uploads met een pixpas pro
martine wrote:
Is me nog steeds niet duidelijk hoeveel foto's ik per dag/week mag uploaden. Kan het in dit topic niet terug vinden.
Is dat nog steeds 2 per dag met een maximum van 7 per week met een pixpas pro?
Mvg. Martine


Dag Martine,
http://www.nederpix.nl/pixpas.php
Daar staat het precies.
(Tenminste als je niet ingelogged bed Wink )
Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:09    Post subject:
nou Wim, ben gewoon ingelogd en heb de desbetreffende pagina 3 keer doorgelezen maar kan niet het aantal uploads vinden tenzij ik str..........in mijn ogen heb :wink: :wink: .
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Aad Verkuijl


Gender: Male
Age: 70
Joined: 08 Sep 2005
Posts: 495

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:12    Post subject:
Extra mogelijkheden bij PixPas Plus (€ 29,95 per jaar)
Alle mogelijkheden van PixPas Basic plus:
Maximaal 3 foto's per dag en 10 per week uploaden
Mogelijkheid om op meerdere pix-websites (Nederpix en Digiscooppix) meer dan 1 foto per dag te uploaden
Tot 250 foto's in het Verzamel- en upload album (alleen van toepassing op Birdpix)
Een persoonlijk album van 100 foto's
Geen banners (in te stellen via profiel)
_________________
Canon 7D - Sigma 120-300 2.8
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:14    Post subject: Re: Hoeveel uploads met een pixpas pro
Landauer92 wrote:

(Tenminste als je niet ingelogged bed Wink )
Gr.Wim


Martine, vandaar dat Wim ook NIET ertussen had staan Smile Als je wel ingelogd bent, kom je op je persoonlijke pixpas-pagina, waar inderdaad de verschillende passen niet meer op staan.
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:15    Post subject:
Aad, bedankt voor de toelichting maar ik heb de pixpas pro. Nog meer mogelijkheden neem ik aan...
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Wim de Louwere-Landauer92


Gender: Male

Joined: 17 Oct 2005
Posts: 269

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:16    Post subject:
martine wrote:
nou Wim, ben gewoon ingelogd en heb de desbetreffende pagina 3 keer doorgelezen maar kan niet het aantal uploads vinden tenzij ik str..........in mijn ogen heb Wink Wink .
Mvg. Martine


Dag Martine,

Als je mijn berichtje nog eens na wilt lezen? Wink
Quote:
Tenminste als je niet ingelogged bent Wink


Gr.Wim
Back to top
Reply with quote
 
Taka




Joined: 20 Apr 2006
Posts: 103

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:17    Post subject:
Mark van Veen wrote:
Op de keper beschouwd is het vrij simpel: het laten draaien van een site die veel dataverkeer genereert kost geld. Middels de pixpas draag je daaraan bij. Je krijgt er een publiek voor terug dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken. Klaar.

'Veel' dataverkeer is vrij relatief. Dat het geld kost lijkt me duidelijk. Daar staan dan ook weer inkomsten tegenover (uit reclame). Ik heb geen inzicht in de boekhouding en ik vind het ook niet onredelijk om een vergoeding te vragen. Maar voor rond de € 25 per jaar heb je een eigen domein met een hoop hardeschijfruimte en dataverkeer.

Het is dus ook niet onredelijk om te vragen wat ik er voor terug krijg. "Een publiek dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken" vind ik misschien niet voldoende. Als jij het daarmee 'klaar' vindt, dan is dat natuurlijk prima, maar ik hoop dat ik mijn eigen afwegingen mag maken, zoals dat je niet meer publiek krijgt als je meer betaalt.

Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven.
_________________
Canon Powershot A400
Back to top
Reply with quote
 
martine
Guest







PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:20    Post subject:
@ Wim en Arjen. Zal toch maar eens naar de oogarts gaan... :wink: :wink:
Mvg. Martine
Back to top
Reply with quote
 
Mark van Veen


Gender: Male

Joined: 10 Jul 2006
Posts: 105

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Mon 08 Sep 2008, 18:27    Post subject:
Taka, je moet uiteraard je eigen afweging maken. Ik schetste slechts de mijne.

Taka wrote:
Mark van Veen wrote:
Op de keper beschouwd is het vrij simpel: het laten draaien van een site die veel dataverkeer genereert kost geld. Middels de pixpas draag je daaraan bij. Je krijgt er een publiek voor terug dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken. Klaar.

'Veel' dataverkeer is vrij relatief. Dat het geld kost lijkt me duidelijk. Daar staan dan ook weer inkomsten tegenover (uit reclame). Ik heb geen inzicht in de boekhouding en ik vind het ook niet onredelijk om een vergoeding te vragen. Maar voor rond de € 25 per jaar heb je een eigen domein met een hoop hardeschijfruimte en dataverkeer.

Het is dus ook niet onredelijk om te vragen wat ik er voor terug krijg. "Een publiek dat geinteresseerd is in natuurfoto's en gemotiveerd is naar je foto's te kijken" vind ik misschien niet voldoende. Als jij het daarmee 'klaar' vindt, dan is dat natuurlijk prima, maar ik hoop dat ik mijn eigen afwegingen mag maken, zoals dat je niet meer publiek krijgt als je meer betaalt.

Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven.

_________________
inactief
Back to top
Reply with quote
 
Gert Paassen


Gender: Male
Age: 69
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 50
Location: Zwolle
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Tue 09 Sep 2008, 21:24    Post subject:
Adri Clements wrote:
Gert Paassen wrote:
Ga niet voor de Pixpas, plaats af en toe nog maar een foto dus voor mij is 3 meer dan genoeg.
Heb foto's zat om te plaatsen maar zit te krap in mijn tijd om elke dag hier te zijn en voor de weinige reacties die ik krijg hoef ik het ook niet te doen.


off-topic
Dat laatste komt wat negatief over, wat volgens mij onterecht is. Je heb nog altijd meer commentaren ontvangen dan zelf geschreven (621 tegen 471). Je wilt dus wel commentaren krijgen, maar zelf weinig schrijven? Aparte visie.
Zal wel aan mij liggen.

on-topic
Tof dat de prijzen wat aangescherpt zijn. Eerst twijfelde ik nog 'n beetje, nu is het schip met goud de haven uit Wink

Groeten,
Adri


Nee zo bedoel ik dat niet hoor.
Maar er worden over het algemeen weinig commentaren gegeven.
Zelf heb ik er ook geen tijd voor en voorover om veel commentaren te schrijven en mij maakt het persoonlijk niet uit.
Maar over het algemeen geven vaak dezelfde mensen veel commentaar bij elkaar dus een soort vriendjesclub.
_________________
Groetjes Gert

Nikon D300
Nikon D750
nikkor 16-35 AF-S F4
Nikkor 105 AF-S Micro F2.8 G IF-ED
Nikkor 24-70 AF- F2.8 ED
Nikkor200-500 AF
Back to top
Reply with quote
 
peter wijn


Gender: Male
Age: 57
Joined: 23 Nov 2005
Posts: 2331
Location: Utrecht
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Wed 10 Sep 2008, 7:28    Post subject:
Gert
Quote:
Zelf heb ik er ook geen tijd voor en voorover om veel commentaren te schrijven en mij maakt het persoonlijk niet uit.
Maar over het algemeen geven vaak dezelfde mensen veel commentaar bij elkaar dus een soort vriendjesclub.

Aha, het birdpix effect.
Mijn ervaring is dat je krijgt wat je oogst. Strooi je belangstelling, strooi je jaloerse achterdochtige achterklap, strooi je kennis, strooi je vragen, je krijgt het allemaal terug.

Taka
Quote:
Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven.

wachten of uitdagen? Het begin heb je gemaakt door aan te geven wat jij zou willen. Om de een of andere reden lijkt het of je er geen steun in krijgt. Misschien kun je eens nagaan of er hier meer mensen zijn die het willen? Misschien kun je eens nagaan hoe je jouw wensen zou kunnen realiseren? Je kunt toch niet zo maar verwachten dat iemand anders voor jou gaat doen waar je zelf geen moeite in steekt.
_________________
Ik ben niet dik, ik ben een vrachtwagen.
Back to top
Reply with quote
 
Taka




Joined: 20 Apr 2006
Posts: 103

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Wed 10 Sep 2008, 10:32    Post subject:
peter wijn wrote:
Taka
Quote:
Dus ik wacht nog maar even af of er iets tegenover komt te staan waar ik wel voor wil betalen. In welke richting dat wat mij betreft zou moeten gaan, heb ik hierboven al beschreven.

wachten of uitdagen? Het begin heb je gemaakt door aan te geven wat jij zou willen. Om de een of andere reden lijkt het of je er geen steun in krijgt. Misschien kun je eens nagaan of er hier meer mensen zijn die het willen? Misschien kun je eens nagaan hoe je jouw wensen zou kunnen realiseren? Je kunt toch niet zo maar verwachten dat iemand anders voor jou gaat doen waar je zelf geen moeite in steekt.

Ik zie inderdaad ook weinig bijval voor mijn opmerkingen, terwijl dit toch een veelgelezen topic is. Daar zou de konklusie uit getrokken kunnen worden dat er niet veel zijn die mijn opvattingen delen.

Om meer actie te ondernemen dan de opmerkingen die ik al gemaakt heb, vind ik wel ver gaan. Ik ga er van uit dat ook de mensen die Nederpix runnen, mijn opmerkingen hebben gelezen. Mijn opmerkingen zijn niet als kritiek bedoeld, wel als ideetjes, suggesties misschien.

Als ik me er nu hard voor ga maken, dan is dat een poging om het beleid van Nederpix aan te passen. Hoe dat dan weer opgevat gaat worden, weet ik niet. Het is in elk geval niet mijn bedoeling om op die manier met Nederpix bezig te zijn.

Zo gauw je geld gaat vragen voor je diensten wordt je een 'winkel'. In die situatie lijkt het me prettig als bestaande en potientiële klanten hun wensen duidelijk maken. Dat heb ik gedaan. Het is aan Nederpix om daar wel of niet iets mee te doen. En Albert Heijn gaat natuurlijk ook geen Oost-Indische Giraffemelk in het assortiment opnemen als er slechts één klant is die dat wil kopen.
_________________
Canon Powershot A400
Back to top
Reply with quote
 
Mark van Veen


Gender: Male

Joined: 10 Jul 2006
Posts: 105

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 9:58    Post subject:
In termen van klantvriendelijkheid: 10 dagen geleden het geld overgemaakt, maar de behandeltijd is blijkbaar vrij lang. Wanneer kan ik op activatie rekenen?

11 sept:
Pluspunt: is meteen geregeld!
_________________
inactief


Last edited by Mark van Veen on Thu 11 Sep 2008, 18:01; edited 2 times in total
Back to top
Reply with quote
 
jwchess
PixPas Pro


Gender: Male

Joined: 05 Sep 2005
Posts: 1390

Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 10:14    Post subject:
Mark van Veen wrote:
In termen van klantvriendelijkheid: 10 dagen geleden het geld overgemaakt, maar de behandeltijd is blijkbaar vrij lang. Wanneer kan ik op activatie rekenen?

Het kan zijn dat de betaling over het hoofd gezien is, geef even via het contactformulier je rek. nr. door, dan kunnen we het even nakijken.
_________________
Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Back to top
Reply with quote
 
Martijn de Jonge


Gender: Male

Joined: 09 Sep 2005
Posts: 177
Location: Amsterdam
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 11 Sep 2008, 14:58    Post subject:
Toch maar eens geïnformeerd bij Cameraland of ik bij aanschaf van nieuwe Canon-video of Nikon-camera met de Pixpas korting krijg, niet dus. Best wel jammer, toch.

Groeten, Martijn.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 6 of 7


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum