Ik wil denk zelf ook uiteindelijk voor een FF camera gaan sparen. Maar dan moet ik zowat alle lenzen die ik nu heb gaan inwisselen maargoed volgende overstap pas over een paar jaar naar wellicht de 40D en dan nog iets van 5 jaar en dan pas een FF
Ik vraag me af of de opvolger van deze camera wel wat wordt want hij gaat dan steeds meer richting de 1Ds serie.
Eindelijk ja....
Krijgen we nu ook een filmalbum op NP? _________________ Canon: 5DMarkII met een 17-40 mm, 300 mm, extender 1.4 en een 180 mm macro lens.
Het gaat nogal snel bij Canon. Ziet er wel mooi en professioneel uit.
Ik hou het nog maar even bij de 20D, die ik trouwens voor een kleine storing heb moeten opsturen. (heb ik weer )
Nu maar weer even roeien met de riemen die ik heb, de Sigma SD10.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Gender: Male Age: 33 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 388 Location: Lutjegast
Posted: Thu 18 Sep 2008, 14:10 Post subject:
Nog even, En je kunt met je Spiegelreflexje van 500 euro complete natuurfilms maken, en maken ze De Nieuwste Films in de Bios met een Spiegelreflexje, ondertussen wat Screenshots:D
Quote:
Alleen "slechts" 3,9 fps
Ach nog even en dat wordt weer verhoogt
Nederpix.nl
Birdpix.nl
Digiscooppix.nl
Cultuurpix.nl
en nu:
Moviepix.nl .... Nu zeg je wat...
_________________ Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Wat voorbeeldfoto’s bekeken op het web, wat een detail!
Ik wil volgend jaar naar IJsland, daar kan ik deze enorm goed gebruiken voor de fantastische landschappen aldaar, dus een levensgroot dilemma!
Wacht nog of er geen kinderziektes op duiken bij al die nieuwe toepassingen op dit juweel.
De 21mp vind ik wat overdreven, 16 tot 18 was meer dan zat, en die HD film toepassing daar zat ik ook niet echt op te wachten.
Wel de stof en spatwaterdichte afdichtingen, en het hoge ruisarme ISO bereik, de hoge resolutie 3,0” VGA LCD-scherm met Live View, en natuurlijk de VOLBEELD CMOS sensor die in detail onwaarschijnlijk goed is.
Ben benieuwt, ga het lekker in de gaten houden , het belooft veel goeds! _________________ CANON EOS 5D Mark II, en de 600mm 4.0 IS, plus nog diversen glas en randapparatuur.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum