Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News


Het hoogtepunt van het afgelopen jaar?
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Wat was jouw fotografisch hoogtepunt van 2008?
Eindelijk mijn wenssoort(en) op de foto.
8%
 8%  [ 11 ]
Die ene reis naar....
9%
 9%  [ 12 ]
De aanschaf van nieuwe spullen.
21%
 21%  [ 27 ]
Het winnen van een prijs.
4%
 4%  [ 6 ]
De reacties op mijn foto's op Nederpix.
2%
 2%  [ 3 ]
De vooruitgang die ik geboekt heb met m'n foto's.
27%
 27%  [ 34 ]
De publicatie van mijn foto's in...
8%
 8%  [ 11 ]
Dit jaar was er geen foto/gebeurtenis die eruit sprong.
4%
 4%  [ 5 ]
Dat hoogtepunt moet in december nog komen.
3%
 3%  [ 4 ]
anders, nl....
8%
 8%  [ 10 ]
Total Votes : 123


Author
Message
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 14:14    Post subject: Het hoogtepunt van het afgelopen jaar?
Het einde van het jaar nadert weer. Dat is traditiegetrouw de tijd om terug te blikken op het afgelopen jaar. We hebben al eens vooruit gekeken naar wat de doelen zijn voor een jaar, maar nu kijken we terug. We zijn dan ook benieuwd wat jullie fotografische hoogtepunten van het afgelopen jaar zijn. Het liefst natuurlijk met een link naar de betreffende foto en/of uitleg waarom dit jou absolute fotografische hoogtepunt is.
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
nelappelmelk
Moderator
Moderator


Gender: Female
Age: 72
Joined: 25 Jan 2008
Posts: 6020
Location: Ugchelen
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 15:17    Post subject: Mijn hoogtepunt
De foto's die ik de afgelopen week in Beieren gemaakt heb vind ik sfeervol en mooi. Doordat ik de afgelopen periode veel met landschappen fotograferen bezig ben geweest,merk ik dat de resultaten beter worden.
Ben ik blij om.
groeten Nel
_________________
Sony RX 10-4
Back to top
Reply with quote
 
Hendrika Puntdroad


Gender: Female

Joined: 19 Jul 2006
Posts: 141
Location: Drenthe
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 16:14    Post subject:
Het hoogtepunt van 2008 voor mij is niet zozeer een wenssoort, maar wel een wensverschijnsel dat ik graag een keer met eigen ogen wilde zien: noctilucent clouds (NLC's)/lichtende nachtwolken. Ik zag het verschijnsel dit jaar voor het eerst en dat was 'kicken': op 2 juli en in de nacht van 13 op 14 juli. Ik heb de opnames niet op Nederpix geplaatst, omdat ze teveel ruis bevatten (de lat op m'n weblog ligt iets lager Wink ), maar ik ben er wel blij mee. Nu staat poollicht/Aurora Borealis nog op het wensenlijstje, maar daarvoor moet ik nog een paar jaar (2010/2011) geduld hebben.
_________________
Sony

www.boerin.wordpress.com
http://twitter.com/boerinhendrika
http://www.youtube.com/user/melkrobot
Back to top
Reply with quote
 
Ruben de Bruijn


Gender: Male
Age: 32
Joined: 09 May 2007
Posts: 110
Location: Molenaarsgraaf
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 16:48    Post subject:
Er waren eigenlijk twee hoogtepunten dit jaar: De aankoop van mijn nieuwe camera met inmiddels twee bijbehorende lenzen. Punt 2 was dat we 's avonds een keer rondreden en daarbij per toeval een steenuil tegenkwamen die nog redelijk poseerde ook. Foto van mijn broertje staat op birdpix: http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=135826.

Gr. Ruben
_________________
Canon 70D + 350D
Canon 18-55mm
Canon 70-300mm
Tamron 90mm
Sigma 150-600mm
Back to top
Reply with quote
 
Mark van Veen


Gender: Male

Joined: 10 Jul 2006
Posts: 105

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 16:49    Post subject:
Ik was erg vereerd met de hoge waardering van mijn foto voor de zomer-seizoensopdracht 'vakantie'. Dat vond ik toch een hoogtepunt en motiveert mij weer verder te gaan.
_________________
inactief
Back to top
Reply with quote
 
Kees van de Wege


Gender: Male
Age: 58
Joined: 18 Oct 2006
Posts: 158
Location: 's-Gravenpolder
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 16:57    Post subject:
Klinkt misschien wat blaaskaakachtig maar de vooruitgang die voor mezelf merkbaar is geweest was toch wel het belangrijkste in het afgelopen jaar.
Door de vele commentaren en nominaties die gegeven zijn bij mijn foto's en bij foto's van anderen leer je toch ontzettend veel.
Natuurlijk zijn er andere mooie dingen geweest zoals prijzen winnen Wink en wenssoorten fotograferen.
Groet,
Kees van de Wege
_________________
Canon 7D met Canon 100mm (macro)
Back to top
Reply with quote
 
Bendiks Westerink


Gender: Male
Age: 53
Joined: 18 Nov 2006
Posts: 578
Location: Heteren
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 17:58    Post subject:
Ehm, is het jaar al afgelopen dan?

Bendiks
_________________
Nikon spul.
www.bendiks.nl
Back to top
Reply with quote
 
Jacqueline


Gender: Female
Age: 61
Joined: 27 Jun 2008
Posts: 45
Location: Wijchen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 18:57    Post subject:
Sinds mei van dit jaar mijn hobby natuurfotografie weer opgepakt ( ongeveer 20 jaar niets aan gedaan). De overstap van analoog naar digitaal was redelijk groot: v.w.b. het fotograferen zelf ging het nog wel, maar de nabewerking die nog nodig is, daar had ik totaal geen kaas van gegeten. Inmiddels al een hoop wijzer geworden, mede dankzij deze site.
Gezien de prijzen van de lenzen nu een keuze moeten maken tussen macro en tele (in het analoge tijdperk had ik beide). Het is macro geworden en sinds mijn verjaardag eind vorige maand heb ik de macrolens die ik graag wilde hebben. Ook heb ik een start gemaakt met een fotosite via jalbum.net. Eigenlijk is dit jaar v.w.b. de fotografie voor mij dus 1 groot hoogtepunt.

Groetjes, Jacqueline.
_________________
Canon EOS 60D, Canon 100mm Macro L IS USM, Canon 70-300mm IS USM, Canon 17-85mm IS USM, Canon 50mm 1:8, Kenko tussenringen, Lensbaby Composer
-------------------------------------------------------
www.jager-fotografie.weebly.com


Last edited by Jacqueline on Sat 22 Nov 2008, 20:07; edited 1 time in total
Back to top
Reply with quote
 
Sonja


Gender: Female
Age: 64
Joined: 12 Oct 2005
Posts: 505
Location: Esen-Diksmuide, Belgie
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 19:58    Post subject:
Achhhhh in een aantal opzichten is 2008 voor mij zowieso wel een hoogtepunt Very Happy Ontzettend mooie reizen gemaakt, héél veel moois gezien én gefotografeerd. Waar ik tóch direct aan moet denken is de Damherten bronst. Dit jaar voor het eerst écht geprobeerd (goede) foto's te maken. En alhoewel deze http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=71340 nóg beter kan (maar ja...met welke foto kan dat niet he?) ben ik er zelf héél héél erg blij mee !
groetjes Sonja
_________________
Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Back to top
Reply with quote
 
astrid


Gender: Female
Age: 65
Joined: 12 Sep 2007
Posts: 316
Location: rosmalen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 22:37    Post subject:
Het leukste wat mij dit jaar is overkomen (op fotografisch gebied dan), is dat één van mijn ijsberenfoto's door Diergaarde Blijdorp is gebruikt in de nieuwe tentoonstellingsruimte Arctic.
Ik voelde mij zeer vereerd en het is ook heel leuk om je eigen foto daar te zien.

groetjes,
Astrid Schute
_________________
2xNikon D-300 en diverse lenzen
Back to top
Reply with quote
 
Tjeerd visser


Gender: Male
Age: 32
Joined: 03 Jan 2007
Posts: 388
Location: Lutjegast
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 23:13    Post subject:
Ik heb toch gekozen voor de nieuwe aanschafte spullen. Eind 2007 dus overgestapt naar Spiegelreflex, wat een verschil!!!
In april een 500mm aangeschaft, waar ik mooie resultaten vindt uitgekoemen. Vooral de vakantie in Beuningen (Twenthe) Eigen voederplek veel vogels en foto's..

Dat was denk ik wel een sterkste terugblik selectie van mijn jaar.
gr. Tjeerd Visser

www.vissertjeerd.nl (nieuw)
_________________
Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Back to top
Reply with quote
 
Bokje


Gender: Male
Age: 63
Joined: 15 Feb 2006
Posts: 2219
Location: Tienhoven (Utr.)
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Thu 20 Nov 2008, 23:55    Post subject:
Tja.... er is maar 1 antwoord mogelijk. En deze foto hoort daarbij.
Een wenssoort die me tot aan mijn graf en hopelijk ook daarna nog bij zal blijven.

Jack
_________________
Canon
Kijk eens op mijn website!
Back to top
Reply with quote
 
Hendrik van Kampen
Supervip


Gender: Male
Age: 65
Joined: 10 Sep 2005
Posts: 701
Location: Leeuwarden
Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 0:15    Post subject:
Mijn hoogtepunt dit jaar was een ochtendwandeling over de Noordvaarder op Terschelling, samen met Peter Teune tijdens het Bird- / Nederpixweekend. Alles gehad, zon, regen, wind. Lange tijd niet zo'n goede natuurbeleving gehad.

http://www.birdpix.nl/album_page.php?pic_id=147393
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=70218
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=70068
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=70034
_________________
Nikon, Gitzo en 4 meter Gardena
Back to top
Reply with quote
 
Mark de Bruijn


Gender: Male
Age: 30
Joined: 26 Jun 2007
Posts: 72
Location: Oud-Beijerland
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 8:35    Post subject:
Voor mij is het hoogtepunt denk ik dat ik hier op NP mijn eerste nominatie haalde!!!
Inmiddels heb ik (al) 12 foto's met nominaties, in het totaal 33 nominaties. Dat is voor mij een hele vooruitgang.
Dit verschijnsel heeft daar aan meegewerkt:
http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=55538[/url]
ik wist niet eens dat het bestond, maar ik heb er wel van genoten Wink

Groeten
Mark
_________________
Canon 80D
Canon 18-55 mm
Sigma 70-300 mm
Sigma 105 mm f 2.8
Back to top
Reply with quote
 
luc hoogenstein


Gender: Male

Joined: 08 Sep 2005
Posts: 6200

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 8:58    Post subject:
Je zou het bijna niet denken, maar dit jaar was voor mij bijna één grote aaneenschakeling aan hoogtepunten. Op fotografisch gebied was het redelijk goed (oa ree, bruinvis, larvale bruine kikker, bruine korenbout (met grote afstand de meest bekeken libellenfoto op nederpix zag ik net), kwartel, scharrelaar, etc), maar veel indrukwekkender was dat het erop lijkt dat ik dit jaar een beetje "geland" ben. Mijn persoonlijke doel is dat m'n foto's bijdragen aan meer natuurbesef, en dat is dit jaar goed gelukt. Grote toename in vraag, fotoverkoop en publicaties, foto-opdrachten, toetreding tot een stockbureau, en over een paar maanden ligt er zelfs een vogelboek in de winkels waar ik mede-auteur van ben. En als je naam een beetje rolt kun je ook interessante verzoeken krijgen: als alles meezit reis ik over enkele maanden naar een Afrikaans land om daar te gaan fotograferen voor een vogelgids over dat land. Oja, ook nog een prijsje bij de Vlinderstichting gewonnen, maar dat was meer een moment van verbazing dan een hoogtepunt (leuk om te winnen, maar zelf vond ik dat andere ingezonden foto's beter waren).

Als je me begin 2008 verteld had dat bovenstaande me te wachten stond, dan had ik je niet geloofd.

Luc

(Toch ook nog een minder positief punt: helaas stak de kliekvorming op Nederpix weer flink de kop op, wat zich uitte in hoge aantallen nominaties en commentaren in een klein clubje. Het is heel moeilijk om daar als moderators adequaat op te reageren, omdat je het feitelijk gewoon niet in de hand hebt. Dat is frustrerend. Persoonlijk haalt dat voor mij de lol als gebruiker uit een site als Nederpix, en dat is ook een van de redenen dat ik niets meer geplaatst heb sinds mijn laatste bruinvissen. Ik probeer Nederpix nog steeds te zien als een fotografiesite, en niet puur als een showcase of instrument om jezelf in de picture te krijgen)
_________________
Nederpixer in ruste

Volg Luc op Twitter: http://twitter.com/luchoogenstein
Augustus 2011: Veel nieuwe foto's op www.luchoogenstein.nl
Luc op Facebook: www.facebook.com/luchoogenstein

CPN-Goldmember
Back to top
Reply with quote
 
Verwijderd
Guest







PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 10:12    Post subject:
Luc schreef:

Quote:
(Toch ook nog een minder positief punt: helaas stak de kliekvorming op Nederpix weer flink de kop op, wat zich uitte in hoge aantallen nominaties en commentaren in een klein clubje. Het is heel moeilijk om daar als moderators adequaat op te reageren, omdat je het feitelijk gewoon niet in de hand hebt. Dat is frustrerend. Persoonlijk haalt dat voor mij de lol als gebruiker uit een site als Nederpix, en dat is ook een van de redenen dat ik niets meer geplaatst heb sinds mijn laatste bruinvissen. Ik probeer Nederpix nog steeds te zien als een fotografiesite, en niet puur als een showcase of instrument om jezelf in de picture te krijgen)


Dit heeft dus totaal niets te maken met het uitgangspunt van de poll maar nu je erover bent begonnen Luc lijkt me dat dit wel enige uitleg verdient. Ik ga er namelijk van uit dat iedereen Nederpix ziet als een fotografiesite.

Eind december, wannneer dit jaar voorbij is, zal ik mijn hoogtepunt(en) in de poll vermelden Wink

gr.Ben
Back to top
Reply with quote
 
Ton Valk


Gender: Male
Age: 67
Joined: 30 Mar 2006
Posts: 446

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 10:18    Post subject:
Weer gelukt Luc,......... Je bent weer in de picture!!!! Na een "lange" afwezigheid, kun je het niet laten om direct weer met modder te gooien naar de Nederpixers. Een echte modder-eter onwaardig.
Jammer.......echt jammer Crying or Very sad
_________________
De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Back to top
Reply with quote
 
Bas Breetveld


Gender: Male
Age: 54
Joined: 04 Feb 2008
Posts: 134

Offline

View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 10:56    Post subject:
Volgens mij is het meer de bedoeling om je onderwerpen in het zonnetje te zetten dan jezelf. Is dat niet de essentie van de natuurfotografie?!
Als dat is gelukt, dan heb je een goed jaar gehad.

Uit sommige bovenstaande berichten blijkt een grote prestatiedrang. Dat beschouw ik als de grootste valkuil van deze hobby. Ik trap er bij voorkeur niet in en blijf er lekker lang van genieten.

Gr,

Bas
Back to top
Reply with quote
 
Jan Uilhoorn
Guest







PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 11:19    Post subject:
Quote:
Weer gelukt Luc,......... Je bent weer in de picture!!!! Na een "lange" afwezigheid, kun je het niet laten om direct weer met modder te gooien naar de Nederpixers. Een echte modder-eter onwaardig.
Jammer.......echt jammer


Ja Digiton, het is een leuke vent. Altijd heel correct. Ook in het veld.

Jan
Back to top
Reply with quote
 
Joop Gerretse
PixPas Plus


Gender: Male
Age: 68
Joined: 15 Oct 2006
Posts: 543
Location: Apeldoorn
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 12:20    Post subject:
Jawel, ik heb nieuwe spullen aangeschaft...
Jawel, ik heb op Nederpix leuke reacties op mijn foto gehad...
Jawel, ik vind dat ik vooruitgang geboekt heb met m'n foto's...

Maar het onbetwiste hoogtepunt voor dit jaar is dat ik (mede) door het wandelen en fotograferen in de natuur mijn levensgeluk heb gevonden. 2008 kan voor mij dus niet meer stuk...

Groet, Joop Very Happy
_________________
Canon R6 en R7; EF 16-35mm f/4; EF 24-105mm f/4; RF 100-500mm f/4.5-7.1; EF 100mm f/2.8 macro; MP-E 65mm f/2.8 1-5x macro
Back to top
Reply with quote
 
Klaas van Haeringen


Gender: Male

Joined: 25 Sep 2005
Posts: 182

Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Fri 21 Nov 2008, 16:25    Post subject:
Dit jaar heb ik best wat kiekjes gemaakt waar ik tevreden over ben, maar m'n hoogtepunten dit jaar hebben niets met foto's te maken (en zeker niets met nederpix). Ik denk dat 2008 wel een hoogtepunt was voor nederpix dankzij de rode sterretjes die vast heel wat hebben opgebracht, maar als fotografiesite vind ik hem niet zo interessant meer als vroeger.
Back to top
Reply with quote
 
Arjen Drost
Admin
Admin


Gender: Male
Age: 47
Joined: 29 Sep 2005
Posts: 13141
Location: Groningen
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 22 Nov 2008, 0:08    Post subject:
Euh ja, ik zou veel opties aan kunnen kruisen.

Ik ben blij met (in willekeurige volgorde):
- m'n vooruitgang
- de commentaren die ik gekregen heb
- m'n eerste en m'n tweede plek in de seizoensopdrachten
- m'n gepubliceerde foto's (en m'n aansluiting bij een beeldbank)
- de aanschaf van m'n nieuwe camera en lens (al zal dat nooit een hoogtepunt zijn, meer een middel tot...)
- een aantal soorten die ik voor het eerst vast heb gelegd.

Maar het hoogtepunt was toch wel de maand in Spitsbergen. Niet de eerste keer dat ik daar was, maar het blijft altijd een hoogtepunt. Ik heb er weer mooie beren gezien, maar ook een aantal wenssoorten vastgelegd (oa de Dwergvinvis, de Middelste Jager en de Koningseider). Verder mooie landschappen geplaat en voor het eerst een mistboog op de foto gezet.
Wat nou echt het hoogtepunt van deze maand was? Hmm, lastig... Ik denk het eenzame en kleine gevoel dat het pakijs me geeft. Weten dat niet wij, maar de natuur onze agenda bepaalt (maar dat heeft dan weer weinig met foto's te maken).
_________________
Arjen Drost
http://www.natureview.photography
http://www.natureview.blog
http://www.facebook.com/natureviewphotography
arjen@natureview.photography
Back to top
Reply with quote
 
Marcel van Kammen


Gender: Male
Age: 40
Joined: 16 Jun 2007
Posts: 141
Location: Zwaagwesteinde
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 22 Nov 2008, 15:35    Post subject:
Ook al ben ik niet meer actief met foto's plaatsen hier,vind ik dit toch wel een leuk topic om aan mee te doen.

Eigenlijk kende dit jaar verschillende hoogtepunten, maar mijn reis van 5 weken naar Texas om daar mee te doen aan een foto-wedstrijd was toch wel de mooiste ervaring. Je ziet en beleeft daar zoveel andere dingen dan hier in Nederland, erg gaaf was dat. http://www.momentsofnature.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=31

Verder mijn 1e publicaties gehad in tijdschriften, agenda Vogelbescherming e.d., wat natuurlijk ook altijd leuk is. Het leukst daarvan vond ik dat deze foto is gebruikt voor de cover van de Kustvisie brochure van de Vogelbescherming: http://www.nederpix.nl/album_page.php?pic_id=48101
_________________
Camera en wat lensjes

www.momentsofnature.nl
Back to top
Reply with quote
 
Arie T. van Werkhoven


Gender: Male
Age: 41
Joined: 24 Dec 2007
Posts: 110
Location: Gouda
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sat 22 Nov 2008, 16:01    Post subject:
Hoogtepunt van het jaar 2008 is wat mij betreft het libellenseioen geweest. Ik heb me dit jaar voor het eerst bewust bezig gehouden met de libellen en juffers. Daarvoor was ik vaak meer met landschapsfotografie bezig. Omdat ik voor mijn verjaardag in januari de Sigma 70-300 Macro heb gekregen (overigens ook wel een heel goed hoogtepunt te noemen!) kwam er een nieuwe wereld binnen mijn fotografiesche bereik, namelijk die van de Close-up fotografie. Libellen zijn met deze lens prima vast te leggen met als groot voordeel dat je er niet extreem dichtbij hoeft te komen! Ik heb werkelijk genoten en zal blij zijn als straks ergens in mei de eerste juffers weer rondvliegen...

Arie T.
_________________
Body: Canon EOS 350D

Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO

Compact camera: NIKON Coolpix S8000

Overig: Lichtgewicht statief en rijstzak
Back to top
Reply with quote
 
j.klerken


Gender: Male
Age: 70
Joined: 13 Jan 2007
Posts: 80
Location: Baarlo
Offline

View user's profile Send private message
PostPosted: Sun 23 Nov 2008, 1:55    Post subject:
Ik kom, eerlijk gezegd, nooit klaar bij het maken van een foto.
Oftewel, een hoogtepunt heb ik niet, hoewel.
Iedere keer dat ik op de knop druk ben ik toch benieuwd of de foto ook geworden is zoals ik ze in gedachten had.
Om als tegenstelling van een hoogtepunt iets te noemen, vind ik het wel frustrerend dat vele foto's van mijn hand in de kliko belanden. Meestal ten onrechte vind ik, ik upload een foto toch niet zomaar.
Ik heb wel smakelijk moeten lachen om de vondst: 'modder-eters' en de persoonlijke variant daarop: moddergooier.
gr. Jan
_________________
blijf knippen...
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Nieuws / News
Goto page 1, 2, 3, 4  Next
 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 4


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum