Posted: Wed 07 Jan 2009, 21:26 Post subject: Canon 500mm F4 lenscover
Ik heb voor de Canon 500mm F4 een lenscover ontworpen welke ik (en vele andere fotografen) naar volle tevredenheid gebruik.
De cover bestaat uit 4 delen van een sterke katoenen stof met een dunne rubberen voering.
De voering zorgt ervoor dat de cover niet verschuift en geeft extra bescherming.
Je kunt de delen makkelijk aanbrengen en verwijderen d.m.v. een klitteband sluiting.
(ik haal de cover nooit van mijn lens, voorkomt beschadigingen en de lens blijft als nieuw)
De camostof is ideaal om mee vanuit een schuiltent te werken en ook in het veld val je veel minder op.
Het laatste deel tussen de lens en camera is breed genoeg om ook een 1.4 of 2x converter te bedekken.
Bij interesse stuur ik een set op, je kunt dan kijken of e.e.a. aan je verwachtingen voldoet.
Als dit het geval is betaal je de set, zo niet dan stuur je de set gewoon retour.
De prijs is €39,- voor een complete set. (excl. €1,76 verzendkosten)
Foto's ter verduidelijking in mijn PA[/img] _________________ Canon 40D / Canon500mm F4 IS USM
sytze-natuurfoto.nl
@ Luc
De stof is niet echt waterafstotend en zal dus met veel regen nat worden, je kunt de boel snel laten drogen door het klitteband los te maken.
Zelf fotografeer ik alleen met redelijk licht, dan regent het meestal niet....
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum