Posted: Thu 12 Feb 2009, 23:05 Post subject: Slingbag met statiefhouder?
Hallo allemaal,
Kan mij iemand vertellen of er een slingbag bestaat die ook de mogelijkheid heeft om een klein, lichtgewicht statiefje in/aan mee te nemen?
Uiteraard heb ik zelf al wel gezocht, maar heb de combi slingbag met statiefhouder (nog) niet kunnen vinden.
B.v.d. en m.vr.gr. Jacqueline. _________________ Canon EOS 60D, Canon 100mm Macro L IS USM, Canon 70-300mm IS USM, Canon 17-85mm IS USM, Canon 50mm 1:8, Kenko tussenringen, Lensbaby Composer
-------------------------------------------------------
www.jager-fotografie.weebly.com
zelf heb ik net een Tamrac Velocity 8x gekocht, prima tas met aan aan elke zijkant een strakke band waar je in theorie een (poot van) een licht, klein statief achter moet kunnen steken. Hierzo meer informatie over de tassen; het wegwerken van een statief wordt dacht ik niet als zodanig genoemd maar het kan dus waarschijnlijk wel (ik heb geen licht en klein statiefje om het te proberen)
ik heb de slingshot 200 van Lowe. Er zit een soort rubberen lus (een beetje zoals de strakke band waar Luc het over heeft) op beide compartimenten waar een poot van een lichtgewicht statief makkelijk door heen kan (als je em door beide lussen doet zit het behoorrlijk stevig). Een Eenpoot gaat ook prima. Mijn vriendin heeft de slingshot 100, en daarop zit zo'n lus aan de zijkant: die is ook prima voor een klein statuef of een eenpoot.
Tobias _________________ Canon EOS 400D, Canon 17-55 f2.8 IS USM, Sigma 105/F2.8 EX DG Macro, Canon 300mm f4 IS USM
Posted: Mon 16 Feb 2009, 13:28 Post subject: Slingbag met statiefhouder!
Dit weekend toch nog verder gezocht op internet en ik heb er één gevonden, nl. de Godspeed Slingshot Vario 616. Voor zover ik kan zien is deze alleen in Duitsland te koop. Daar ik liever niet via internet bestel zou ik de tas graag in Duitsland willen bekijken.
Weet iemand toevallig een fotozaak in Duitsland, net over de grens bij Nijmegen?
M.vr.gr. Jacqueline. _________________ Canon EOS 60D, Canon 100mm Macro L IS USM, Canon 70-300mm IS USM, Canon 17-85mm IS USM, Canon 50mm 1:8, Kenko tussenringen, Lensbaby Composer
-------------------------------------------------------
www.jager-fotografie.weebly.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum