Posted: Fri 27 Feb 2009, 8:23 Post subject: Fototas voor body met lens+1/2 lenzen+acessoires
hallo,
weet iemand hier een niet al te dure fototas (<€50) met ruimte voor een body met lens erop, en 1 of 2 andere lenzen+ wat ruimte voor filters etc? Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik geen duurdere wil omdat ik nog maar 12 jaar ben
Groeten,
Hans _________________ Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Posted: Fri 27 Feb 2009, 8:50 Post subject: fototas
Heb zelf nooit zo veel van een fototas gebruik gemaakt.
Heb bijna altijd een bodywarmer aan met veel zakken. Bevalt me uitstekend. Filters, lenzen e.d. doe ik altijd in hetzelfde zakje.
Kan alles dus direct vinden.
En thuis doe ik de spullen in een gewone tas.
groeten Nel _________________ Sony RX 10-4
De echte fototassen zijn idd best wel duur hoewel er ook wel te vinden zijn in het formaat wat jij zoekt voor rond de 75 euro. Best wel veel fotografen groeien op een gegeven moment uit hun tas doordat ze meer bodies en lenzen kopen dus wellicht kun je ook een tweedehands fototas vinden. Let dan wel goed op of alle ritsen nog naar behoren werken want dat is vaak het eerste wat kapot gaat.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Gender: Male Age: 59 Joined: 18 Oct 2006 Posts: 158 Location: 's-Gravenpolder
Posted: Fri 27 Feb 2009, 11:04 Post subject:
Hans,
Kijk eens op fotoapparatuur.nl
Er worden naar mijn idee best aardige tassen aangeboden.
Gezien je leeftijd krijg je misschien nog wel korting ook
Succes met het zoeken en met fotograferen!
Gr. Kees _________________ Canon 7D met Canon 100mm (macro)
Posted: Mon 02 Mar 2009, 15:07 Post subject:
Allen hartelijk bedankt voor de antwoorden. Ik zal eens op de sites kijken die jullie aanbevelen. _________________ Nikon D7000
Tamron SP AF 17-50mm f/2.8
Tamron 90mm f/2.8 DI MACRO
Ik ben sinds kort zeer te spreken over de Tamrac Velocity 8X, dat is een slingshotmodel. Op de site van Tamrac staat daar meer over. Draagt iig lekker!
We hebben twee weken geleden zelf een extra tas gekocht voor
1 Body met lens , een evt. extra lens en wat accessoires.
Zoda mijn vrouw zelf de camera bij zich heeft en niet continu bij mij de rugzak van de rug hoeft te halen
Lowepro Slingshot 100AW.
Heb er 59 euro voor betaald.
handig ding wel!
groeten Art _________________ http://www.pbase.com/natureart
==========================
Canon bodies & glas | Lee filters | Manfrotto Monopod(s) | Benro Tripod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum