Posted: Mon 25 May 2009, 20:58 Post subject: Boek/site over het fotograferen van landschappen
Weet iemand een goed boek of een goede site over het fotograferen van landschappen? Waar moet je daarbij allemaal op letten? Het lijkt zo gemakkelijk, maar toch mis ik vaak iets in mijn foto's, maar wat? Ik ben dus op zoek naar wat meer technische info over het fotograferen van landschappen.
B.v.d. en m.vr.gr. Jacqueline. _________________ Canon EOS 60D, Canon 100mm Macro L IS USM, Canon 70-300mm IS USM, Canon 17-85mm IS USM, Canon 50mm 1:8, Kenko tussenringen, Lensbaby Composer
-------------------------------------------------------
www.jager-fotografie.weebly.com
Gender: Male Age: 44 Joined: 15 Aug 2006 Posts: 29 Location: Oudenaarde
Posted: Tue 26 May 2009, 8:55 Post subject:
Er zijn eigenlijk héél wat boeken te vinden over dit onderwerp. Als je niet vies bent van een beetje engels dan biedt Amazon.co.uk de oplossing. Je moet er maar eens zoeken op "Landscape photography", je zal héél wat boeken tegenkomen. _________________ www.bartheirweg.com
library.bartheirweg.com
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum