Posted: Fri 17 Jul 2009, 18:27 Post subject: TK: nieuwe Lowepro AW Vertex 300 fototas
Te koop: een hagelnieuwe Lowepro AW Vertex 300 fototas.
Perfecte fototas, geschikt voor body met lange lens (1D3 met 500mm past) en een berg extra spullen. Deze tas heeft een apart vak voor een 17" laptop. Kan mee als handbagege in vliegtuigen. Voor exacte specificaties kun je beter even op de website van Lowepro kijken.
Ik heb deze tas gewonnen bij een wedstrijd maar heb al een Phototrekker AW. Zonde om ze beiden te houden. Het zijn nagenoeg dezelfde tassen, behalve dat de Vertex ruimte voor een laptop biedt. Die neem ik nooit mee op reis, dus is voor mij geen voordeel.
Tas is zoals gezegd gloednieuw, de originele doorzichtige plastic zak zit er zelfs nog omheen en alle kaartjes zitten er nog aan. Tas is geschikt voor zowel Canon als Nikon
Nieuwprijs bij Konijn EUR 222. Doe een goed bod en hij is van jou. Afhalen in Valkenswaard, tas is te groot om te verzenden (zou erg duur worden).
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum