Posted: Sun 19 Jul 2009, 21:01 Post subject: Te koop: Sigma 150mm f/2.8 EX DG HSM APO voor Canon
De lens is slechts enkele maanden oud. Alle toebehoren zijn aanwezig, inclusief de doos. Voor meer info kun je me mailen.
Vraagprijs € 450,-
Voor foto's gemaakt met deze lens zie www.jan-bosch.eu _________________ Groeten Jan Bosch
http://www.jan-bosch.eu/
Posted: Mon 20 Jul 2009, 18:35 Post subject: Sigma 150mm F/2.8 EX DG APO HSM Macro 1:1 - Canon
Dag Jan. Ik heb grote interesse om deze macrolens te kopen. Ik zie hem echter staan coor 550 € en dat is slechts 100 € meer dan tweedehands... Kun je een betere prijs maken? Trouwens, waarom doe je hem weg, ik heb geen ervaring met macrolenzen... maar wil ook niet "miskopen". Toch denk ik dat dit iets voor mij is omdat ik eigenlijk vrij weinig macro doe en het toch niet helemaal wil laten liggen.
groetr, Rudi _________________ Canon 7D & 5DMII - Ef 100-400 4.5/5.6 L IS - EF 500 1:4 L IS USM - Extender: EF 1,4 - Speedlite 580EX - Manfrotto Magf. Monopod 694 & Manfrotto Balhoofd 484 & Gitzo C. Tripod G1548 & G1227LVL en Whimberley schommelkop.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum