Gender: Male Age: 73 Joined: 17 Jan 2009 Posts: 80 Location: Gendt
Posted: Wed 23 Sep 2009, 15:50 Post subject:
Hoi,
Laat je niet verleiden tot grote telelenzen: weinig effect daar door de trillende lucht, de savanne met zijn begroeiing en het feit dat je dicht bij de dieren zult kunen komen.
HEEL VEEL mooie vogels naast de bekende dieren!!! Daar wordt over het algemeen niet veel aandacht aan besteedt door de gidsen.
Iets wat me bij blijft:
Safaribusje stopt. Ik vraag waarom we gestopt zijn, er is toch niets te zien? Nadat ik op aanwijzing het raampje had opengedraaid zag ik 12 leeuwen naast de auto liggen. Raampje maar gauw weer dicht.
Verdere tips: bezoek de Masaļ!!!
Aansluitend een paar dagen of een weekje Mombassa (strand en luxe Lodge) is fijn: een safari is zwaar werk als je aan alle gamedrives mee doet (en dat wil je, vooral die van 05:00 en die van 18:00)
Gender: Male Age: 73 Joined: 17 Jan 2009 Posts: 80 Location: Gendt
Posted: Wed 23 Sep 2009, 16:12 Post subject:
momo wrote:
rift valley park lake nakuru victoria lake morgen en avoned tegen de zones onder gang
Rift Valley is een begrip op zich (loopt van Zuid-Afrika tot ik meen Cina door).
Lake Naguru is inderdaad HEEL er mooi: veel vogels en met name duizenden roze flamingo's.
Victoria Lake ken ik niet, alleen de bijbehordende watervallen.
Ohh, ja nog een tip: neem balpennen, aanstekers, ballonnen mee. Eveneens tijdschriften ed: de Kenyanen zijn daar gek op.
De vraagprijzen voor spulen zijn veel hoger dan wat men verwacht te ontvangen, maar realiseer je dat je met afdingen een euro kunt besparen: voor de verkopers vaak een paar dagen eten ... _________________ Willem
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum