Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Wed 23 Sep 2009, 20:16 Post subject: Paddenstoelenplaatdag
De medepixers die op de aanmelding van de plaatdag zitten te wachten moeten nog even geduld hebben. Het wordt na de herfstvakantie, de droogte hier en familie omstandigheden
(goede) zijn hier de oorzaak van. Dus nog even geduld, ik zal het ruim op tijd melden!!!
Groet Cees. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Spannende tijd voor je Cees (BIJNA opa !!)...Maar euh...Sista en moi en als het goed is nog twee personen gaan ook mee (uiteraard).
Sterkte, probeer je zenuwen de baas te blijven en we horen het nog van je !
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Cees, ik weet niet of ik me nu al op kan geven, maar als de datum past, ga ik weer graag mee op pad.
We wachten wel even af tot na de herfstvakantie.
Een beetje geduld past wel bij amateur natuurfotografen.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Gender: Male Age: 33 Joined: 03 Jan 2007 Posts: 388 Location: Lutjegast
Posted: Thu 24 Sep 2009, 19:00 Post subject:
Ik ga ook mee _________________ Canon EOS 50D, Canon 5D Mk II, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Sigma 150-500mm, Tamron 90mm Macro, Canon 17-40mm, Canon 85mm F1,8mm, Metz 48 AF-1,
Ik weet niet of jullie het bericht van Cees goed hebben gelezen.
Er is nog helemaal geen datum wanneer de paddodag is.
Het is net als vorige jaren, zodra de datum bekent is, kan je, je pas aanmelden .
Posted: Fri 25 Sep 2009, 7:57 Post subject:
@Cor, net als bij een goed concert koop ik mijn kaartjes liever in de voorverkoop! Dan ben je in iedergeval verzekerd van een plaatsje. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum